Volgens mij betaal je bij Monument Valley $20 per auto met maximaal 4 inzittenden.Frk52 schreef: In NAVAJO gebied ( zoals bij monument valley of antelope canyon ) is die NP pas niet geldig en dien je per inzittende in de auto een bepaald bedrag te betalen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Inkom National Parks
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Inkom National Parks
Pearl Harbor is zo'n uitzondering, en AlcatrazEr zijn ook uitzonderingen toch? Zoals Valley of Fire?
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Vorige maand 10 NP's en 6 NM's bezocht en ik moest overal ID laten zijn bij de pas. Alleen in DV niet omdat daar uberhaubt geen poortjes zijn.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Pearl Harbor weet ik niet maar bij Alcatraz doen ze het net een beetje als bij Mt. Rushmore waar je niet voor het park betaald, maar 11 dollar parkeergeld voor een jaar. Bij Alcatraz betaal je officieel geen entree voor het eiland, maar de ferrytocht...Pearl Harbor is zo'n uitzondering, en Alcatraz
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Tot nu toe zijn Death Valley en Acadia de enige twee parken waar we in kwamen zonder dat we langs een slagboom moesten.
De andere parken kom je zonder pas niet eens in volgens mij (ok met cash)
De andere parken kom je zonder pas niet eens in volgens mij (ok met cash)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Jawel hoor. Meestal zitten daar mensen in die toegangshokjes tot een bepaalde tijd. Daarna kun je gewoon zo het park in. het zal best zo zijn dat sommige van die rijen 's avonds gesloten zijn, maar je moet altijd het park in of uit kunnen, dus er is er altijd minimaal 1 open.
oeps...sorry...my bad!astevens schreef:note mod: Aangezien wij op dit forum de policy handhaven dat parkenpassen hier niet mogen worden doorverkocht verwijderen we ook dit soort berichten van het forum.
Maar verder wordt er bij de parken de ene keer beter gecontroleerd dan de andere keer...mss ligt het er ook aan wie er zit en hoe druk het is...maar als je diverse parken gaat bezoeken haal je zo'n pas er makkelijk uit
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 3270 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 4 Reacties