Cyber-Alien schreef:Ik heb er altijd een beetje moeite mee als mensen zeggen "vreemd dat je dit of dit zegt, want.."... Want daarmee probeer je dus eigenlijk te zeggen dat ik misschien wel lieg.
Waar lees je dat? Dat zeg ik helemaal niet, ik zeg gewoon dat ik het vreemd vind dat jij zulke andere verhalen hebt gehoord dan ik.
Ik heb alleen maar negatieve verhalen erover gehoord. Dat kán toeval zijn, maar gezien de mensen die mij dus destijds afgeraden hebben om dit te doen altijd heel positieve personen zijn, heb ik het niet gedaan.
Nou ja, dat kan. En ík heb alleen paar positieve verhalen gehoord. Punt.
Als je dit wel doet zou ik er nog in SF of LA extra dagen bijboeken zoals in het vorige bericht staat.
Dat vind ik ook wel een goede tip. Wij hadden twee dagen extra in New York en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad.
Wat mij persoonlijk nog wel een risico lijkt, is dat je niet weet met wie je reist. Je zit wel uuuren in de bus met mensen die je misschien heel erg irriteren.
Aan de andere kant is het misschien een uitkomst als je alleen bent en niet alleen op stap durft te gaan.
Nah, er zijn bij dit soort reizen zoveel mensen, de paar mensen die je misschien wel gaan irriteren, ga je gewoon uit de weg

En aan de andere kant kun je ook hele leuke contacten opdoen!

Wij waren met een groep van 8 waar we heel mee hebben opgetrokken en dat was altijd gezellig.
En eerlijk gezegd vind ik een groep altijd gezelliger dan (zoals in jouw geval) in je eentje de stad verkennen. Maar dat is persoonlijk.