Vorig jaar naar Florida geweest voor een rondreis waren toen zo'n beetje hetzelfde geld kwijt.
Dit jaar met de camper weg geweest dus dan is het moeilijk te vergelijken.
Maar inderdaad de stand van de Dollar was in 2012 wel vele malen gunstiger

Even uit een ander topic geknipt. Wij waren dus € 55,55 per dag kwijt aan eten en boodschappen voor 2 personen. Duurste restaurant : Cheesecake Factory en verder family restaurants of locale. Paar keer Wendy's en Denny's. Voor lunch kopen wij zelf spullen in de koelbox en bijna alle overnachtingen zijn incl. ontbijt.Vito schreef:
Mijn begroting bleek niet eens zo verkeerdUiteindelijk hebben we € 7113,31 uitgegeven exclusief shoppen maar dat reken ik niet mee omdat je de kosten voor kleding in Nl ook hebt.
De overnachtingen waren in totaal € 2358,96 : 17 = gemiddeld 138,76 per nacht.
Voor eten en boodschappen bleven we idd net onder de € 1000,- . , gemiddeld 55,55 per dag.
Onze laatste reis in het ZW dateert al weer van jaren geleden, toen waren we gemiddeld $ 80,- per overnachting kwijt, nu was dit dus $ 158.-, een verdubbeling.
Edit: zag net dat ik nog een kleine 100,- diversen vergeten ben dus 7206,- in totaal.
Wat eet je dan?Vito schreef:O, oké, het is dus de begroting. Ik dacht dat jullie dat daadwerkelijk uitgegeven hadden. Bij Denny's kun je 's avonds echt $ 30,- klaar zijn met 2 personen incl. tip.
Je bent op vakantie. Kijk je dan echt ernaar of je netjes iedere dag de "schijf van vijf" eet?Martin & Marianne schreef:Het is niet alleen fast food. Wij namen wel een fit fare sirloin steak. Ze hebben ook wel vis. Als je er niet dagelijks gaat eten heb je genoeg verantwoorde mogeljkheden.
Marianne