Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eén nacht Las Vegas genoeg?
Re: Eén nacht Las Vegas genoeg?
Ja, de sfeer in Las Vegas was idd heel anders dan ik verwacht had. Een stad die je tijdens een rondreis door het zuidwesten zeker moet aandoen. Alleen, er zijn zoveel mooie plekken in het zuidwesten. En dat wordt het kiezen waar je hoeveel nachten blijft. Je kan op de meeste plekken gemakkelijk meerdere dagen doorbrengen zonder je te vervelen. Eigenlijk reizen wij een beetje door het zuidwesten zoals Amerikanen of Aziaten door Europa. Zij hoppen van hoofdstad naar hoofdstad, terwijl wij 2 weken naar Toscane trekken. En zo hoppen wij in het zuidwesten van park naar park, terwijl zij tijdens hun jaarlijkse vakantie een week in Yosemite op een camping staan met de hele familie.
Zuidwesten 2015: http://brusselmans.wix.com/brusselmanstravels
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
Mid- en zuidwesten 2016: Denver - Las Vegas: https://brusselmans6.wordpress.com
Sydney 2017: https://sydney2017blog.wordpress.com
Marokko 2017: https://marokkoreis2017.wordpress.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Bellagio is dan alvast een aanrader als je het mij vraagt.RiverCola schreef:Als ik er ooit nog eens heen ga, moet ik daar toch ook echt eens mee aan de slagKristel De Schryver schreef: en de buffetten die we via het MyVegas spel hadden gescoord.![]()

Ik ben benieuwd, wij reizen overmorgen naar Vegas en hebben er voor gekozen om 4 nachten (3 volle dagen) daar te blijven. We zijn van plan alles rustig te bekijken en te voet te doen (moet lukken nu in januari) en dus hebben we die dagen echt wel nodig. Als je echt de grote hotels wil bekijken en eventueel ook Fremont street doet, kan ik me niet voorstellen dat je aan 1 volle dag genoeg hebt.
Los daarvan: we zijn nu ruim een week hier in de USA en het is echt geweldig!
Los daarvan: we zijn nu ruim een week hier in de USA en het is echt geweldig!

Wij waren er vorige week met onze kinderen 2 nachten en bijna 2 dagen. Niet gezwommen, niet geshopt, niet gegokt en allemaal prima vermaakt aan de strip. Voor Freemont St zullen we nog een keer terug moeten.
Terug in Texas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Naar new York ga je toch ook niet voor 1 nacht... 

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je MOET helemaal niks
, jij VIND 1 nacht Las Vegas genoeg. Ik VIND een week Las Vegas nog niet genoeg. En zo zijn er heel veel meningen over deze geweldige stad.
Doe lekker wat je leuk vind, voor ons is het ooit 20 jaar geleden begonnen met 1 nacht, ook wij dachten "wat moet je daar nou?", inmiddels de afgelopen 20 jaar gemiddeld elk jaar een week in Las Vegas geweest. en het verveeld ons nooit.

Doe lekker wat je leuk vind, voor ons is het ooit 20 jaar geleden begonnen met 1 nacht, ook wij dachten "wat moet je daar nou?", inmiddels de afgelopen 20 jaar gemiddeld elk jaar een week in Las Vegas geweest. en het verveeld ons nooit.

Zo is het ook Harry! Dit jaar hopelijk de vierde keer Las Vegas, ik ben ook helemaal fan van die stad.
Nu voor 4 nachten.
Maar goed zoveel mensen, zoveel meningen.
Nu voor 4 nachten.
Maar goed zoveel mensen, zoveel meningen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij waren er afgelopen zomer ook maar 1 nacht, met twee kinderen, toen 11 en 14, in een camper. We kwamen van Mono Lake gereden, een flinke rit dus. We waren er rond 1500, hadden een plekje geboekt op de Oasis Las Vegas resort, vlakbij het zwembad. Wij waren er op een zaterdag en de hotels waren zoveel duurder ,dat wij dat het niet waard vonden om een hotel te boeken. We hebben in plaats daarvan een mooie plek op de camping geboekt voor ik dacht iets van $60. De camping is echt super en we vonden het niet te warm, dar was ik wel bang voor. Het zwembad is mooi en we hebben er twee uur gezwommen. We wilden toen een taxi nemen naar de strip. dat was even lastig omdat blijkbaar taxi's niet graag op zaterdagavond naar die camping komen, te ver weg. Er zat een andere familie al een uur te wachten... Ik heb toen de dame van de balie gezegd dat ze moest aangeven dat we een goede tip zxouden geven. Dat werkte, binnen 5 minuten stond de taxi voor ons klaar. Die andere familie keek ietwat beteuterd.
We hebben bij het buffet van Bellagio gegeten (vond het echt tegenvallen en zou dat niet weer doen), de fonteinen gezien, door Bellagio, Ceasars, Venetian gelopen, de vulkaan zien uitbarsten, het gegok van een afstand bekeken, the strip gezien en om 2300 waren we weer terug in onze camper. De volgende ochtend nog heel even gezwommen en om 0930 richting Zion vertrokken, eerst nog even een stop bij de Walmart bij het vliegveld. Voor ons was dit meer dan genoeg Vegas.
Hibiscus
We hebben bij het buffet van Bellagio gegeten (vond het echt tegenvallen en zou dat niet weer doen), de fonteinen gezien, door Bellagio, Ceasars, Venetian gelopen, de vulkaan zien uitbarsten, het gegok van een afstand bekeken, the strip gezien en om 2300 waren we weer terug in onze camper. De volgende ochtend nog heel even gezwommen en om 0930 richting Zion vertrokken, eerst nog even een stop bij de Walmart bij het vliegveld. Voor ons was dit meer dan genoeg Vegas.
Hibiscus
Ik heb 3 nachten in het Aria gezeten en had er zo 3 nachten achteraan kunnen plakken.
Zoals hier al wordt aangegeven; het heeft helemaal met je eigen voorkeuren te maken. In mijn ogen heb je aan 1 nacht niet genoeg voor een volledige "Vegas beleving", maar als je hier geen interesse in hebt kan je beter ergens anders extra tijd nemen. Er is zo veel te zien..
Zoals hier al wordt aangegeven; het heeft helemaal met je eigen voorkeuren te maken. In mijn ogen heb je aan 1 nacht niet genoeg voor een volledige "Vegas beleving", maar als je hier geen interesse in hebt kan je beter ergens anders extra tijd nemen. Er is zo veel te zien..
Ik vind het advies voor één nacht vrij onzinnig. Net als in Londen of Parijs is er gewoon teveel te zien en te doen om in 24 uur te kunnen behappen, ook als je niet gokt, winkelt of naar een show gaat. De afstanden zijn verraderlijk groot, dus nemen meer tijd in dan je misschien vooraf inschat. Bovendien ben je op vakantie, het is geen recordpoging om zoveel mogelijk in zo min mogelijk tijd te proppen. Ook al is LV niet "je ding", 2 nachten ben je zo kwijt om in ieder geval een indruk te krijgen.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Persoonlijk zou ik 1 nacht ook weinig vinden. Alhoewel wij de allereerste keer toen we in Las Vegas kwamen het echt vreselijk vonden. Maar de tweede avond waren we om. Sinds dien komen we er bijna ieder jaar wel, en dan toch wel een nacht of vijf verdeeld over het begin en eind van reis. En nog steeds komen we 'nieuwe' dingen tegen, waarvan we dan zeggen "nu zijn we hier al zo vaak geweest, en dit hebben we nog niet eens gezien". Er is zoveel te zien en te doen, ook als je niet van gokken houdt. Shoppen in de outlets, hotels bekijken, een show bezoeken, shows van hotels bekijken. Winkels kijken in de vele malls die achter de muren van de hotels verstopt zitten. 1 avond is niet genoeg om alles te zien.En eigenlijk houden wij veel meer van de rust van de natuur
Maar goed, wij gaan altijd een maand, en houden ervan om langer op 1 plek te blijven. En we hebben al veel gezien. Als het je eerste reis is, en je moet je tijd verdelen, dan kan ik me voorstellen dat je die tijd liever ergens anders besteed.

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Tomhster zegt: Ik vind het advies voor één nacht vrij onzinnig.
Jammer dat advies dat gegeven wordt als onzinnig weggezet wordt. Ik heb een jaar in NY gewoond en 4 jaar in Londen en ben daar nog lang niet uitgekeken. Las Vegas had ik in 1 avond wel gezien en ik werd er zelfs een beetje verdrietig van. Zoveel oppervlakkig vermaak bij elkaar. Iedereen zal het anders ervaren en dat weet je pas als je er geweest bent.
Jammer dat advies dat gegeven wordt als onzinnig weggezet wordt. Ik heb een jaar in NY gewoond en 4 jaar in Londen en ben daar nog lang niet uitgekeken. Las Vegas had ik in 1 avond wel gezien en ik werd er zelfs een beetje verdrietig van. Zoveel oppervlakkig vermaak bij elkaar. Iedereen zal het anders ervaren en dat weet je pas als je er geweest bent.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik vind het ook onzinnig van hier 1 nacht te blijven als je de bedoeling hebt om de stad in te gaan. Je kan op 1 nacht onmogelijk een goed beeld van deze vreemde stad hebben.
Las Vegas is echt zo een stad die je eens moet gezien en beleefd hebben. En daarna heb je gegarandeerd het gevoel dat je ofwel hier nooit meer terugkomt ofwel blijft terugkomen. Maar vrijwel niemand (op enkele uitzonderingen na...) zal zich achteraf beklaagd hebben dat hij er geweest is.
Las Vegas is echt zo een stad die je eens moet gezien en beleefd hebben. En daarna heb je gegarandeerd het gevoel dat je ofwel hier nooit meer terugkomt ofwel blijft terugkomen. Maar vrijwel niemand (op enkele uitzonderingen na...) zal zich achteraf beklaagd hebben dat hij er geweest is.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- Bianca Stripes&Stars
- Amerikafan
- Contacteer:
NEEE!! 1 nacht is echt te kort!
Er is zoveel te doen in Las Vegas en het is echt alleen niet maar gokken. Ik heb daar onlangs een artikel over geschreven:
Las Vegas zonder gokken: http://verkeersbureaus.info/contributor ... er-gokken/
Lekker eten, ontspannen, je ogen uitkijken, shoppen.. Ik vind Las Vegas geweldig
Ik ben wel heel benieuwd waarom het je niet aanspreekt? Dat vind ik altijd interessant om te horen. En achteraf ben ik benieuwd wat je ervan vond
Er is zoveel te doen in Las Vegas en het is echt alleen niet maar gokken. Ik heb daar onlangs een artikel over geschreven:
Las Vegas zonder gokken: http://verkeersbureaus.info/contributor ... er-gokken/
Lekker eten, ontspannen, je ogen uitkijken, shoppen.. Ik vind Las Vegas geweldig

Ik ben wel heel benieuwd waarom het je niet aanspreekt? Dat vind ik altijd interessant om te horen. En achteraf ben ik benieuwd wat je ervan vond

Reis mee door de USA! Blogs, tips, tricks en info! http://www.Stripesandstars.nl
Ik hou niet van gokken en uitgaan en toch vind ik het er geweldig. Zoals Bianca zegt: eten, shoppen, rondkijken, ontspannen en mensen kijken
Ik ben ook wel benieuwd waarom het je niks lijkt?

2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nou Reusa, ik geloof dat je hier een beetje een bommetje hebt neergegooid. Blijkbaar moet je je hier op het forum verantwoorden als je niet zo geïnteresseerd bent in Vegas, en daarna nog eens als je het er niet erg leuk vond.
Anyway, je hebt nu genoeg meningen gelezen dus je komt er vast wel uit.
Maar ik vind in ieder geval dat je Vegas ook prima kunt 'ervaren' zonder er minimaal 2 nachten te verblijven. Je hoeft niet de lobby, winkels, bars e.d. van élk hotel gezien te hebben om een goed beeld te krijgen. En je zult ook heus kunnen genieten als je er kort bent. Reizen betekent keuzes maken.
Anyway, je hebt nu genoeg meningen gelezen dus je komt er vast wel uit.
Maar ik vind in ieder geval dat je Vegas ook prima kunt 'ervaren' zonder er minimaal 2 nachten te verblijven. Je hoeft niet de lobby, winkels, bars e.d. van élk hotel gezien te hebben om een goed beeld te krijgen. En je zult ook heus kunnen genieten als je er kort bent. Reizen betekent keuzes maken.
@iedereen: hartelijk dank voor alle berichten! Ik vind het echt geweldig leuk om die van iedereen te lezen en er zijn inderdaad genoeg meningen
Zoals RiverCola zegt: reizen betekent keuzes maken en een eerste reis naar Amerika is daar een heel goed voorbeeld van! Het is lastig kiezen uit al die geweldige mogelijkheden. Daarvoor heb je informatie nodig en die hebben we nu volop. Maar een bommetje leek het idd wel
Ik denk dat we ons zeker twee nachten zouden vermaken in LV en wellicht ook wel langer. Als we meer tijd hadden, zouden we het vast ook doen, dan maakt het wellicht iets minder uit. Maar omdat de tijd beperkt is en we prioriteit geven aan andere plekken, leek 1 nacht LV ons ook wel wat. Zeker omdat het gokken en de drukte ons niet direct aanspreekt. We gaan ook niet met de intentie om alles te zien maar om er een indruk van te krijgen.
We gaan zoals het er nu uitziet dus voor 1 nacht en kiezen dan wel een hotel op de strip zodat we geen reistijd hebben.
En mochten we het te kort vinden...tja, wat vervelend...dan moeten we nog een keertje terug

Zoals RiverCola zegt: reizen betekent keuzes maken en een eerste reis naar Amerika is daar een heel goed voorbeeld van! Het is lastig kiezen uit al die geweldige mogelijkheden. Daarvoor heb je informatie nodig en die hebben we nu volop. Maar een bommetje leek het idd wel

Ik denk dat we ons zeker twee nachten zouden vermaken in LV en wellicht ook wel langer. Als we meer tijd hadden, zouden we het vast ook doen, dan maakt het wellicht iets minder uit. Maar omdat de tijd beperkt is en we prioriteit geven aan andere plekken, leek 1 nacht LV ons ook wel wat. Zeker omdat het gokken en de drukte ons niet direct aanspreekt. We gaan ook niet met de intentie om alles te zien maar om er een indruk van te krijgen.
We gaan zoals het er nu uitziet dus voor 1 nacht en kiezen dan wel een hotel op de strip zodat we geen reistijd hebben.
En mochten we het te kort vinden...tja, wat vervelend...dan moeten we nog een keertje terug

Ja, je moet helaas inderdaad toch keuzes maken. En iedereen heeft andere interesses! Ik denk niet dat mensen verwachten dat je verantwoording aflegt waarom wel/niet, maar meer uit interesse en om je nog een beter advies te kunnen geven. Sommige mensen denken bijvoorbeeld vooraf dat Las Vegas alleen maar gokken is, maar ik vind dat al een heel verkeerd beeld.
2011: Zuidwesten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Misschien een vreemde vraag. Maar je komt toch van Redwood Meadow lees ik in je route? En je reist met de camper? Dus je bent zeker als je de mountain highway naar Lake Isabella pakt en dan de snelste weg naar Las Vegas met de camper wel een uur of 7 onderweg. Dan ga je die dag echt niet zo heel veel meer doen in Las Vegas heb ik het idee. Je hebt dan eigenlijk een eind middag/avond en een ochtend. Ik zou daar toch nog eens goed over nadenken. De dag daarna zou je volgens je routeplan van Las Vegas via Valley of Fire naar Zion gaan. Dat is met de camper ook weer zeker 4u pure rijtijd alvorens je in Zion bent. Natuurlijk deel je deze rit wel op, maar toch. Ik weet niet of jullie met zn 2-en rijden natuurlijk. Maar ik zou het ook van de rijtijden af laten hangen en niet alleen van de locatie.
Overigens moet je idd niets en ben je zeker geen verantwoording verplicht
Overigens moet je idd niets en ben je zeker geen verantwoording verplicht

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1228 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al