DB?DB lijkt mij eng, is dat beveiligd met een pincode? Ik heb er geen enkele ervaring mee.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geld, geen elektra (camper) en blog.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Geld, geen elektra (camper) en blog.
- Citroentjes
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Leuk om te lezen hoe iedereen dat doet.
Wij hebben altijd ongeveer 250 euro aan dollars mee en wij storten altijd geld op onze Credit card. Dan wordt alles daarvan afgeschreven en krijgen we niet een hele grote rekening aan het einde. Wij betalen bijna alles met de credit card. Ideaal en zelfs een flesje water kan je daarmee betalen. Zeker electronica betalen we met de cc zodat het gelijk verzekerd is.
Wij houden ook een blog bij via wordpress. Werkt makkelijk en je kan veel gratis. Er zijn ook betaalde opties maar die heb je zeker niet nodig! Succes.
Wij hebben altijd ongeveer 250 euro aan dollars mee en wij storten altijd geld op onze Credit card. Dan wordt alles daarvan afgeschreven en krijgen we niet een hele grote rekening aan het einde. Wij betalen bijna alles met de credit card. Ideaal en zelfs een flesje water kan je daarmee betalen. Zeker electronica betalen we met de cc zodat het gelijk verzekerd is.
Wij houden ook een blog bij via wordpress. Werkt makkelijk en je kan veel gratis. Er zijn ook betaalde opties maar die heb je zeker niet nodig! Succes.
- Simonrio
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb wel eens gelezen dat de aankopen die betaald worden met het extra bedrag wat je op je credit card stort niet verzekerd zijn. Dus ik zou dus de voorwaarde van je credit card eens nazoeken voordat je er vanuit ga dat het verzekerd is.Citroentjes schreef: wij storten altijd geld op onze Credit card.
Zeker electronica betalen we met de cc zodat het gelijk verzekerd is.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
De voornaamste reden waarom wij steeds zorgden dat we voldoende cash hadden, was war Hans ook al schreef: bij verschillende tankstations krijg je korting als je cash betaalt. Zeker met een camper interessant.
- CherokeeWarrior
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Ik betaal zoveel mogelijk ofwel alles met mijn amex klm card. De reden: ik spaar dan weer een ticket naar de USA bij elkaar 

sinds 1995 in totaal 62 keer naar de USA gevlogen and more to go...)
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
Last: Texas (Oct. 2018)
Next: Florida (Feb 2019)
Next: Utah (April 2019)
Love to drive off-road 4x4, Fly in a Piper Cherokee, Ride in a Jeep Cherokee and enjoy the desert..
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5026 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 6 Reacties