PSVwally schreef:Zo $162 voor een fietstocht
Ik hoop dat je achteraf hier een verslag van maakt.
Precies. Ik zie me nog zelfs geen 25 dollar neertellen om mezelf wat te gaan afbeulen op een fiets, zelfs niet in LA...
Voor die prijs neem ik achteraf toch wel op z'n minst het stuur mee als souvenir of zo. Mogen ze die drinkbus lekker houden.
Grapje, hoor, Scorsese! Ik mag hopen dat het voor fervente fietsers die prijs dan wel waard zal zijn... Geniet ervan!
Heeft iemand ervaring met een hop on hop off in Los angeles? Is dat de moeite waard? Heb nl begrepen dat het verkeer erg druk is in de stad en dat je met eigen auto overal vast staat.
PSVwally schreef:Zo $162 voor een fietstocht
Ik hoop dat je achteraf hier een verslag van maakt.
Ik heb er maar 125 euro voor betaald (op black friday via viator). Vind ik zeker niet duur voor een aktiviteit die ruim 6 uur duurt en waarbij je op een leuke manier behoorlijk wat van Los Angeles in die tijd kunt zien (je fietst zo'n 50 kilometer).
Dat begrijp ik. Ik heb voor $25 dollar een fiets gehuurd en ook zo'n 50km gefietst. Een volgende keer zou ik zelf een route kaken door de stad ipv langs het strand. Met een gids kan idd best interessant en leuk zijn. Maar als jendit met bv een gezin zou doen is het heel veel geld vind ik
Jeanette17 schreef:Heeft iemand ervaring met een hop on hop off in Los angeles? Is dat de moeite waard? Heb nl begrepen dat het verkeer erg druk is in de stad en dat je met eigen auto overal vast staat.
Ik heb een hop on hop off gedaan in LA. Voordeel vind ik dat je op verschillende lijnen kunt overstappen en langs veel highlights kom waar je makkelijk kunt uitstappen. Je hoeft niet naar een parkeerplek te zoeken. Maar dat vast staan heb je met de hop on hop off ook wel last van hoor, die rijdt op dezelfde weg als andere auto's.
2011: Zuidwesten 2012: Zuidwesten 2016: Zuidwesten 2017: Oost Canada en Amerika + New York 2018: Zuidwesten/Midwesten 2019: New York 2025: Zuidwesten
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.