Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door M Kactus »

Voor mij zou het duidelijk zijn: De night tour. Dat was toch een onbeschrijflijke ervaring.
Er zijn ook extra zalen open, maar vooral het sluiten van de deuren was indrukwekkend. In de helft van de tour sta je ook even buiten. Dan heb je een mooi nachtuitzicht over SF. Natuurlijk zal het in de zomer misschien minder donker zijn, maar bij ons was het echt goed donker.
Wij hebben de audiotour gedaan, en een paar praatjes gemaakt met de rangers op het eiland. Zijn de zalen in geweest en hebben de deuren meegemaakt. Ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat die tour 4 tot 5 uur zou geduurd hebben? Was ook helemaal niet nipt om weer naar de boot te gaan, we werden wel allemaal een beetje geherderd. Maar daar kan ik wel tegen :)

Dus ik vond het zeker niet gehaast! Ik zou geen seconde twijfelen.
SuzieQ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door SuzieQ »

Ik denk dat het ook uitmaakt hoe snel je de audiotour doet en hoe snel je loopt.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht