Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is de beste route van Visalia naar Las Vegas?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Wat is de beste route van Visalia naar Las Vegas?

Bericht door Coyote »

Uiteraard, ieder z'n ding. Is ook niets mis mee maar is gewoon niet logisch. :P

Ik zou dan eerder een route maken waarbij je wel begint in San Francisco maar eindigt in Las Vegas. En wel zo'n route dat je wat ziet van Californië, bijv. via kustweg naar beneden afzakken en via Los Angeles naar Las Vegas rijdt, al dan niet via Death Valley.

Nu krijg ik de indruk dat je 'even' San Francisco wilt bezoeken en dan zo snel mogelijk in Las Vegas wilt zijn. Prima allemaal maar pak dan een binnenlandse vlucht naar Las Vegas. Scheelt je een hoop reistijd en heb je meer tijd over voor het gebied in en rondom Las Vegas.

Hoe lang gaan jullie (1, 2, 3 weken??) en wat wil je naast San Francisco en Las Vegas nog meer zien?? Death Valley en Sequoia NP heb je al genoemd maar aangezien je nergens noemt hoe lang jullie gaan is het misschien handig dat te vermelden zodat we kunnen meedenken over een mooie route ipv zo snel mogelijk in Las Vegas te willen zijn... :wink:

Zijn de vliegtickets bijv. al geboekt of moet dat nog?

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer