Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kamperen met tent
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Kamperen met tent
We hadden alles via de website van de Kmart besteld en een pick-up plaats uitgekozen die zo dicht mogelijk bij het vliegveld lag.
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Kamperen vonden wij heel erg leuk! Wel met een beetje warme temperaturen
. Van huis hadden we Quoacha (schrijf ik niet goed denk) pop up tentje in onze koffer. Heel makkelijk en snel op te zetten natuurlijk. Koken ging op de fire pit of kooktoestelletje. Of lekker uit eten natuurlijk. En koelbox, slaapzakken, stoelen etc in de walmart aanschaffen. Wat we niet konden meenemen in de tas op de terugweg hebben we weggegeven aan andere mensen.
Veel plezier!!
Veel plezier!!
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zo’n beetje alle voordelen zijn al wel benoemd in dit topic. Ook mijn vriendin en ik kamperen, en nemen daarbij onze eigen tent mee. We wisselen af met hotels. Het drukt de kosten en -belangrijker- het zorgt ervoor dat we meer uit onze dag halen. We staan op als het licht wordt en gaan naar ‘bed’ als het donker is. Wat ik ook leuk vind is dat je zo af en toe nog eens aan de praat raakt met Amerikaanse toeristen.
We nemen al onze spullen mee uit Nederland, behalve de koelbox. We nemen 1 tas ruimbagage per persoon mee, en komen dan inclusief onze andere bagage precies uit.
Koken doen we niet, we eten altijd buiten de deur of halen wat kant-en-klaars bij de supermarkt.
De meermaals genoemde KOA’s zijn aantrekkelijk voor gezinnen met (jonge) kinderen, maar zelf verblijf ik liever op een camping in de natuur.
Het nadeel van de campings in de natuur vind ik dat er niet altijd douches aanwezig zijn, terwijl ik erg graag iedere dag een douche neem. Tot nu toe hebben we dat altijd op kunnen lossen met openbare douches of een openbaar zwembad in de buurt van de camping.
We nemen al onze spullen mee uit Nederland, behalve de koelbox. We nemen 1 tas ruimbagage per persoon mee, en komen dan inclusief onze andere bagage precies uit.
Koken doen we niet, we eten altijd buiten de deur of halen wat kant-en-klaars bij de supermarkt.
De meermaals genoemde KOA’s zijn aantrekkelijk voor gezinnen met (jonge) kinderen, maar zelf verblijf ik liever op een camping in de natuur.
Het nadeel van de campings in de natuur vind ik dat er niet altijd douches aanwezig zijn, terwijl ik erg graag iedere dag een douche neem. Tot nu toe hebben we dat altijd op kunnen lossen met openbare douches of een openbaar zwembad in de buurt van de camping.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Super bedankt voor alle reactie en nuttige tips iedereen! Heel waardevol voor USA beginners als wij 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3472 Weergaves
-
Laatste bericht door PieterMayke
-
- 2 Reacties