Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Is de laatste week van mei een goede tijd om in Yellowstone te zijn?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Is de laatste week van mei een goede tijd om in Yellowstone te zijn?

Bericht door Angelbeljaars »

@Coyote Roy

Bij Tropic heb ik nog gekeken. Maar ga toch het liefst voor in het park zelf. En het is nog gelukt ook. :D
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Angelbeljaars schreef:
07 jun 2020, 13:10

Voor MV dachten we aan "The View", maar volgens mij hebben ze geen annulerings mogelijkheden, en dan vinden we deze periode te onzeker om dit te boeken. Het lijkt ons zo mooi om direct zicht te hebben op de zonsondergang en opkomst.

Angèl
Ik heb vorig jaar een cabin geboekt voor 27 juli 2020. Ik ga nu deze cabin (met pijn in m'n hart) moeten annuleren. Nu weet ik niet hoe coulant ze zijn i.v.m. de huidige situatie, maar anders vallen de kosten om te annuleren nog wel mee:
• All reservation cancellations are subject to a minimal 10% cancellation fee.
• Reservations cancelled on or BEFORE June 12, 2020 will be charged a 10% cancellation fee.
• Reservations cancelled after June 12, 2020, but on or before July 24, 2020, will be charged a 25% cancellation fee.
• Reservations cancelled after July 24, 2020 will be charged for the first night's room and tax.

Die 10% zou dan dus tot een week of 6 voor verblijf zijn. Ik had een Valley Rim Premium View geboekt en dan kost het me 24 euro om te annuleren. Nou, als ik die niet terug krijg dan steun ik ze er hopelijk nog een beetje mee. Dus ik zou hem zeker vastleggen als je er graag wilt overnachten.
Angelbeljaars
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Angelbeljaars »

@IngridUSA

Wat jammer dat jullie moeten annuleren. Hopelijk kun je later alsnog gaan.

Ik heb gisteren the View gereserveerd :headbang: :hello1: na het lezen van de annuleringsvoorwaarden dachten wij ook " dat risico van die 10% dat nemen we.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer