Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
U2 in Las Vegas
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: U2 in Las Vegas
Dublin is altijd speciaal, JT 30 hebben wij gezien in Amsterdam, Parijs, Singapore en Dublin, en een “thuiswedstrijd” is toch altijd net iets mooier.
En Amsterdam Arena is en blijft rampzalig qua geluid…of je kan zingen of niet…..
En Amsterdam Arena is en blijft rampzalig qua geluid…of je kan zingen of niet…..
- Almere vak V
- Amerika-expert
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
En niet alleen qua geluid

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moet ook zeggen, het is erg afhankelijk van de locatie in het stadion, sommige plekken hebben merkbaar slechter geluid, maar echt goed is het nergens. En soundchecks zullen zeker belangrijk zijn, mag toch hopen dat alle acts dat standaard doen.Almere vak V schreef: ↑04 okt 2023, 13:49En zeker als soundchecken niet meer echt iets is wat standaard gebeurd. We draaien de eerste paar nummers wel aan de knoppen totdat het enigszins acceptabel is...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Nee hoor. Zeker die grote acts die on tour zijn soundchecken zelf nauwelijks of helemaal niet. Jaren terug speelde U2, Vertigo Tour volgens mij, een aantal concerten in de Arena. Terwijl wij in de file stonden voor de Arena werd op de radio doodleuk gemeld dat Bono net was opgestegen in Zuid Frankrijk. Dat was te horen. De eerste twee, drie nummers werd er driftig aan de knoppen gedraaid totdat het enigszins acceptabel was.
- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Gisteren bij concert P!nk geweest in nieuwe SoFi stadion in LA...we zaten aan de zijkant: dramatisch geluid....leek de aRENa wel
Morgen eens kijken hoe het in Allegiant stadion in Las Vegas klinkt

Morgen eens kijken hoe het in Allegiant stadion in Las Vegas klinkt

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
U2 in de Sphere was echt fantastisch. Band was gewoon super, ook de stem van Bono, het geluid daar is echt glashelder, en beter dan waar ik ook geweest ben, en de visuals zijn geweldig indrukwekkend, wij gaan zeker nog een keer. Absolute aanrader, ook voor de niet fans.
@Pete.Z Kijk...dat zijn goede berichten ! Wat kleine stukjes gehoord van concert 3 en 4 en dat klonk al een stuk beter inderdaad. Veel plezier nog daar !
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank, ondertussen in Yuma, en hierna 4 dagen Palm Springs, daar hebben we de KOA geboekt en een auto gehuurd, even niet met die camper op en neer rijden….dan via familie in San Diego terug naar Vegas en naar huis de 24ste, misschien in december nog een keer terug voor U2, als we goedkoop kaarten kunnen vinden.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ja Maar. Nu wil ik ook. Sinds ik ooit in de Kuip in 1987 op stoeltjes stond te dansen vind ik ze nog geweldiger. Heb met dochter in de buik (24 weken zwanger en ik paste niet door de draai tourniquets) ze in het gelredome gezien. En heb vanzelfsprekend ooit de gevallen joshua tree bezocht.
U2 in de sphere met die volwassen dochter zou toch echt wel de cirkel of life rondmaken. Met name omdat Krezip toch ook een beetje ‘van ons’ voelt als je weet op welke middelbare School ze zijn ontstaan en deze concertreeks met hun drummer is.
Ik ga dus toch op zoek naar tickets (vlieg- en concert), slinger myvegas weer aan en koop een staatslot voor de zekerheid!
U2 in de sphere met die volwassen dochter zou toch echt wel de cirkel of life rondmaken. Met name omdat Krezip toch ook een beetje ‘van ons’ voelt als je weet op welke middelbare School ze zijn ontstaan en deze concertreeks met hun drummer is.
Ik ga dus toch op zoek naar tickets (vlieg- en concert), slinger myvegas weer aan en koop een staatslot voor de zekerheid!
Vrijdagochtend langs de U2 plaquette in DV, vrijdagavond het concert. Wat een topdag ! En inderdaad, Bono’s stem was prima, Edge maakte z’n traditionele foutje en de sfeer was uitstekend. Wat een zaal, wat een geluid en wat een visuals. Nu weer thuis, maar… tickets voor het (voorlopig) laatste concert op 18 feb alweer gekocht. Dan samen met mijn inmiddels volwassen dochter, met wie ik al meerdere concerten gezien heb sinds ze klein was… dat wordt een uniek vader/dochter weekendje in de Venetian met staplaatsen aan het podium !
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat mijn vrouw ook nog terug gaat, ikzelf twijfel voornamelijk vanwege de kosten, ik heb nog een paar dure uitjes in de planning, en het geldboompje in de tuin loopt maar niet uit…..
Wij zijn de 21ste bij de gevallen joshua tree geweest op weg naar Panamint Springs, het blijft een leuke stop. Het water was nu wel heel dichtbij gekomen trouwens!

Wij zijn de 21ste bij de gevallen joshua tree geweest op weg naar Panamint Springs, het blijft een leuke stop. Het water was nu wel heel dichtbij gekomen trouwens!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3842 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties