Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's van onze reis door het Zuid-Westen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ruth
Amerika-ontdekker

Bericht door Ruth »

Secure digital 512 mb
Best-buy 90 Dollar - Nederland 55 Euro (incl. verzendkosten)
Compact Flash 512 Mb
Best-buy 80 Dollar - Nederland 55 Euro (incl. verzendkosten)
Made in Holland
Amerikafan

Bericht door Made in Holland »

Ruth,

Heb afgelopen april 256MB memory stick pro gekocht in Texas voor 70 dollar per stuk!!
Toch naar mijn idee een stuk goedkoper dan in Europa.

Leon
Ruth
Amerika-ontdekker

Bericht door Ruth »

In eerste instantie dacht ik dat jullie het over digitale camera's hadden met de daarbij behorende memory kaartjes (CF/SD/XD enz).
Echter ook de USB memory sticks zijn in Nederland 55 Euro voor 256 Mb. :wink:
ovries
Amerika-ontdekker

Bericht door ovries »

Ruth schreef:je kunt via internet hier in nederland buitenlandse modellen kopen, echter die hebben garantie tot aan de grens.
Dus pas op voor een goedkope dure aankoop in de us
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik via Internet een Canon camera gekocht. Deze werd geleverd vanuit Luxemburg. Na ongeveer een half jaar flitste mijn camera niet meer. Ik heb contact gehad met Canon en die vertelden dat ze een wereldwijde garantie hanteren. Achteraf is mijn camera vervangen door een volledig nieuwe. Dus ik denk als je vantevoren bij de fabrikant informeert hoe het zit met de garantie, je een goede aankoop kunt doen.

Groeten

Olaf
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

ovries schreef:Ongeveer 2 jaar geleden heb ik via Internet een Canon camera gekocht. Deze werd geleverd vanuit Luxemburg. Na ongeveer een half jaar flitste mijn camera niet meer. Ik heb contact gehad met Canon en die vertelden dat ze een wereldwijde garantie hanteren. Achteraf is mijn camera vervangen door een volledig nieuwe. Dus ik denk als je vantevoren bij de fabrikant informeert hoe het zit met de garantie, je een goede aankoop kunt doen.

Groeten

Olaf
Mijn ervaringen zijn het zelfde, al ging het in dat geval niet om een camera. Mijn destijds in Nederland aangeschafte laptop had kort na mijn aankomst in de V.S. een probleem met de accu. Gebeld met de Amerikaanse vertegenwoordiging van het merk en na het controleren van het serienummer, waarbij de medewerker onmiddellijk zag dat het om een Europees model ging dat nog 9 maanden garantie had, had ik binnen een paar dagen gratis een nieuwe accu in huis.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Ruth
Amerika-ontdekker

Bericht door Ruth »

Inderdaad jullie hebben gelijk.
Niet alle garantie is tot de grens, je kunt inderdaad het beste informeren, ik heb namelijk ook totaal andere berichten gelezen op de diverse forums over camera's, zie ook b.v. eens tweakers.

Ik heb vandaag toch nog even zitten zoeken naar prijzen, ik heb zes willekeurige camera's in diverse prijsklasse gekozen en bij best-buy de prijs opgezocht.
Fuji a340 vs=199.99 nl=194,00
Sony dsc-t1 vs=499,99 nl=403,00
nikon 8700 vs=999,99 nl=727.00
minolta z2 vs=449,99 nl=304.00
canon eos-10d vs=999,99 nl=1190,00
canon eos-1ds vs=7999,99 nl=6798,00
Zo duur is het in nederland dus nog niet.

Maar terug naar het onderwerp, ook wij hebben foto's van onze 2004 vakantie online gezet.
http://community.webshots.com/user/hermaruth
http://community.webshots.com/user/hermaruth2
http://community.webshots.com/user/hermaruth3
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ruth, je hebt wel erg bescheiden hoor. Dit had mijns inziens wel een eigen draadje verdiend. Kunnen we de foto's ook makkelijker terugvinden :wink:

René
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Ruth,

prachtige foto's heb jij mij laten zien van die overweldigende natuur, bedankt daarvoor.
Veel herken ik en geniet daar steeds weer van. Ik denk dan altijd: "Wanneer mag ik weer die kant op?".

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Ruth schreef:Inderdaad jullie hebben gelijk.
Niet alle garantie is tot de grens, je kunt inderdaad het beste informeren, ik heb namelijk ook totaal andere berichten gelezen op de diverse forums over camera's, zie ook b.v. eens tweakers.
Toen ik mijn laptop destijd aanschafte, was een internationale garantie-dekking gewoon een voorwaarde. Even navragen leverde toen soms verrassende antwoorden op.

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer