Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets voor Universal Studios en Alcatraz
-
- Amerika-newbie
Nogmaals: leuk om te zien dat er zo ontzettend snel wordt gereageerd op vragen die "gepost" worden!
Graag zouden we nog een reactie ontvangen op deze vraag:
Graag zouden we nog een reactie ontvangen op deze vraag:
Oftewel: als je een kaartje vooraf on-line besteld, kun je dan 100% zeker mee met de tour? Zou ons wel logisch lijken, maar na de reactie van "monster" gelezen te hebben, twijfelen we. Misschien lezen we hun reactie verkeerd?Manfred & Ynske schreef:Nog twee aanvullende vragen:
1. Tickets voor Alcatraz zijn altijd datumgebonden? We vinden het een beetje "tricky" om vooraf al een datum vast te zetten voor een tour. Je weet immers nooit wat er tussen kan komen... En mocht het wél mogelijk zijn een ticket te kopen zonder datum, wat kan er dan gebeuren? Is het dan mogelijk dat de rij toch zo groot is, dat je niet aan de beurt komt? We denken even aan de reactie van "monster": maar er stonden veel mensen tevergeeft in de wachtrij, die door de drukte niet meekonden.
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Als je van te voren je kaartjes bestelt zijn ze datum gebonden en ben je dus zeker van de tour op die dag en tijd. De mensen die tevergeefs stonden te wachten waren mensen die niet van te voren hadden gereserveerd en hoopten om toch naar Alcatraz te kunnen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerika-newbie
Thanx!
We hebben net even zitten kijken op de site van AlcatrazCruises. Voor wat betreft de avondtour, in het schema staat dat deze vertrekt om 16.20 uur en teruggaat om 19.15 uur. Is het dan al donker?
Enne, is het verstandig ruim op tijd aanwezig te zijn? Tja, sorry... we zijn nogal persoontjes die heel zeker van hun zaak moeten zijn. Het moet ons absoluut niet gebeuren dat we - om welke reden dan ook - toch niet mee kunnen met de geboekte tour
We hebben net even zitten kijken op de site van AlcatrazCruises. Voor wat betreft de avondtour, in het schema staat dat deze vertrekt om 16.20 uur en teruggaat om 19.15 uur. Is het dan al donker?
Enne, is het verstandig ruim op tijd aanwezig te zijn? Tja, sorry... we zijn nogal persoontjes die heel zeker van hun zaak moeten zijn. Het moet ons absoluut niet gebeuren dat we - om welke reden dan ook - toch niet mee kunnen met de geboekte tour

Heb net gelijk de tickets voor de VIP experience besteld, ziet er echt geweldig uit (wel een rib uit mijn lijf, maar ach) We zijn ook alleen in het weekend in LA en dan zijn er in de andere filmstudio's ook geen tours en in Universal wel.Bert schreef: Wij hebben vorig jaar, op aanraden van vrienden, de VIP experience genomen en dat is een absolute aanrader.
Het aantal tickets is zeer beperkt dus best ruim op voorhand te reserveren.
Heb de bevestiging al binnen.
gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Ja, goed idee. Wij hebben ook FOL tickets voor Universal gekocht. De VIP vonden wij niet zo interessant. Je krijgt alleen als extra een tour van 6 uur waarbij je wat sets van series en films kan bekijken. De behind-scenes van Waterworld, Terminator en de Animals Actors zitten ook bij het FOL-arragement en dat leek ons wel leuk om eens van dichtbij te bekijken. Nog bedankt voor de TIP..!!!
Die tour gaf bij ons juist wel de doorslag om de VIP tickets te bestellen, vooral voor mijn dochter die helemaal wezenloos is van alles wat met films te maken heeft.MSFlash schreef:De VIP vonden wij niet zo interessant. Je krijgt alleen als extra een tour van 6 uur waarbij je wat sets van series en films kan bekijken.
gr. paula
groeten Paula
Nog iets over "All you can eat "
Toen wij vorig jaar in Universal waren, hadden we FOL tickets. Bij de eettentjes geldt dit niet. Het was druk en voor wat eten en drinken, moesten we zo een half uur wachten in de rij. Dus ik denk niet dat je dan vaak in de rij wilt gaan staan voor eten. Zonde van je tijd.
Toen wij vorig jaar in Universal waren, hadden we FOL tickets. Bij de eettentjes geldt dit niet. Het was druk en voor wat eten en drinken, moesten we zo een half uur wachten in de rij. Dus ik denk niet dat je dan vaak in de rij wilt gaan staan voor eten. Zonde van je tijd.
Volgens mij kan je voor dat geld heel wat eten.Marloes schreef:Nog iets over "All you can eat "
http://secure.universalstudios.com/webs ... egory=AYCE
gr. paula
groeten Paula
Wat betreft de tour van Universal. Let wel op het feit dat in het weekend de 'prop'-afdeling gesloten is (wij gaan op een zaterdag) en dat er geen keiharde toezeggingen zijn voor het bezoeken van producties (zie voorwaarden). Dat is ook een reden van ons geweest om geen VIP-kaarten te kopen. Maar ook het prijsverschil telde mee....
hallo allemaal
vraagje
ik knip en plak uit de site van universal studio's
voor de fol tickets
==========
Front of Line Pass (Date-Restricted)
Save $15 off the regular price. Online Only.
Go right to the Front of the Line at Universal Studios HollywoodSM and get the best seats in the house at all shows and attractions!
This ticket is NOT valid for use the following dates:
2007: 3/30-4/15, 5/25-9/3, 11/23-11/24 and 12/21-12/31
============
zo bovenstaande betekenen
niet geldig van 25 mei tot 3 sept????
is dus in de tijd dat we daar zitten....
george
vraagje
ik knip en plak uit de site van universal studio's
voor de fol tickets
==========
Front of Line Pass (Date-Restricted)
Save $15 off the regular price. Online Only.
Go right to the Front of the Line at Universal Studios HollywoodSM and get the best seats in the house at all shows and attractions!
This ticket is NOT valid for use the following dates:
2007: 3/30-4/15, 5/25-9/3, 11/23-11/24 and 12/21-12/31
============
zo bovenstaande betekenen
niet geldig van 25 mei tot 3 sept????
is dus in de tijd dat we daar zitten....
george
voor het eerst naar Amerika met een CAMPER
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Klopt van 30 maart tot 15 april, 25 mei tot 3 september, 23 en 24 november en 21 -31 december zijn de FOL kaarten niet te gebruiken
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Dat is de day restricted pass die minder kost dan de gewone FOL pass van 99 dollar. Die van 99 dollar kan je op gelijk welke dag gebruiken als FOL pass,... de dat restricted pass kost 85 dollar,..
je moet naar beneden scrollen
http://secure.universalstudios.com/webs ... tegory=SDT
je moet naar beneden scrollen
http://secure.universalstudios.com/webs ... tegory=SDT
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, altijd doen, het is echt heel luxe zo'n pas. Lekker via een aparte ingang de lange rijen voorbij lopen, heerlijk!
Jammer dat je voor de eettenten niet zoiets hebt. Wij hebben overal uren in de rij moeten staan, en het lastige is dat ze voor elk soort voedsel een aparte tent hebben dus als je niet allemaal een hamburger wilt, of niet allemaal een hotdog, dan sta je bij verschillende tenten in de rij. Een tafeltje zat er al helemaal niet in toen wij er waren (was op een zondag).
Marianne
Jammer dat je voor de eettenten niet zoiets hebt. Wij hebben overal uren in de rij moeten staan, en het lastige is dat ze voor elk soort voedsel een aparte tent hebben dus als je niet allemaal een hamburger wilt, of niet allemaal een hotdog, dan sta je bij verschillende tenten in de rij. Een tafeltje zat er al helemaal niet in toen wij er waren (was op een zondag).
Marianne
Bij het mailtje van de bevestiging stond ook dat je nog moest bellen naar Universal om het definitief te bevestigen. Vind ik dat toch altijd weer doodeng (straks verstaan ze me niet of begrijp ik hen verkeerdMSFlash schreef:Wat betreft de tour van Universal. Let wel op het feit dat in het weekend de 'prop'-afdeling gesloten is (wij gaan op een zaterdag) en dat er geen keiharde toezeggingen zijn voor het bezoeken van producties (zie voorwaarden). Dat is ook een reden van ons geweest om geen VIP-kaarten te kopen.

Ook nog gevraagd over het door de weekse en weekend verschil maar ze vertelde mij dat het precies gelijk is en dat er niets dicht is. Nou ja we wachten maar af.
Als het goed is krijg ik straks een mailtje van ze met een nummer (als ik tenminste het e-mail adres goed gespeld heb

Paula
groeten Paula
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2720 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 2 Reacties