Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onze route in mei 2007
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Hoi Karin,horekaatje schreef:Goeie vlucht gehad (wel even spannend of we meekonden (ipb), maar toch gelukt).
Leuk dat je ons even een update geeft.
Wat bedoel je met ipb? Of heb ik iets gemist? Was de vlucht overboekt? Dat soort dingen vind ik ook interessant om te weten.

Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi,
Even voor de duidelijkheid ik reisde met staf tickets omdat ik vpoor een dochter van KLM werk, vandaar IPB (indien plaats beschikbaar).
Grand Canyon was geweldig (en heel erg koud) we hebben een stuk van de Bright Angel Trail gedaan (tot het eerste rustpunt) en een stuk van het rimtrail. Wat een voorrecht om dat stukje natuur nu eindelijk eens van dichtbij te zien (wil ik al sinds de 1e van de middelbare toen ik voor het eerst foto's zag).
Morgenochtend nog een stuk de 64 langs en dan door naar Page.
Karin
Even voor de duidelijkheid ik reisde met staf tickets omdat ik vpoor een dochter van KLM werk, vandaar IPB (indien plaats beschikbaar).
Grand Canyon was geweldig (en heel erg koud) we hebben een stuk van de Bright Angel Trail gedaan (tot het eerste rustpunt) en een stuk van het rimtrail. Wat een voorrecht om dat stukje natuur nu eindelijk eens van dichtbij te zien (wil ik al sinds de 1e van de middelbare toen ik voor het eerst foto's zag).
Morgenochtend nog een stuk de 64 langs en dan door naar Page.
Karin
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi,
Zo inmiddels weer in Nederland (helaas). Een geweldige reis gehad de afgelopen weken, ik heb nog geen reislog op internet, misschien ga ik er alsnog een maken en zo ja zal ik hier zeker de url nog posten.
Een heel erg leuke tijd gehad, wat een prachtig stukje van de wereld hebben we weer gezien, Zion vonden we allebei super evenals Yosemite. San Francisco vonden we een heel erg leuke stad en Las Vegas compleet absurt maar ook geweldig.
Nu druk bezig foto's uit te zoeken, maar wilde hier even tussendoor een berichtje achterlaten.
Karin
Zo inmiddels weer in Nederland (helaas). Een geweldige reis gehad de afgelopen weken, ik heb nog geen reislog op internet, misschien ga ik er alsnog een maken en zo ja zal ik hier zeker de url nog posten.
Een heel erg leuke tijd gehad, wat een prachtig stukje van de wereld hebben we weer gezien, Zion vonden we allebei super evenals Yosemite. San Francisco vonden we een heel erg leuke stad en Las Vegas compleet absurt maar ook geweldig.
Nu druk bezig foto's uit te zoeken, maar wilde hier even tussendoor een berichtje achterlaten.
Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 80 Reacties
- 15576 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-