Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Veiligheid in LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Renatesieb
Amerika-ontdekker

Bericht door Renatesieb »

Yeehaw schreef:Zou er ook zo'n kaartje bestaan voor Amsterdam? Waarschijnlijk niet. Lijkt me dan een stuk gevaarlijker. Watts en South Central hebben de naam maar
diverse LA experts hebben me verzekerd dat er, zeker overdag, niets aan de hand is. Zo'n vraag wordt ook vaak gesteld over bv Zuid Afrika. Nou daar hebben we geheel zelfstandig een tijd rondgetoerd zonder ook maar iets gevaarlijks te hebben meegemaakt en al helemaal niet in de toeristengebieden. Als je op het verkeerde moment op de verkeerde plaats bent kan het overal gevaarlijk zijn, zelfs bij het vaticaan. Merkwaardig dat die vraag altijd bij LA gesteld wordt en zelden ergens anders. Schuld van Hollywood denk ik. De crimerates van San Francisco zijn net zo hoog (of laag) maar daar vraagt niemand naar.
Nou Amsterdam een stuk gevaarlijker dan LA????? Ben ik het niet helemaal mee eens. Het is inderdaad wel dat als je idd op het verkeerde moment op de verkeerde plek bent dat je dan echt pech hebt, maar je kunt het natuurlijk zelf ook opzoeken. Ik weet niet waar jullie "groep" uit bestaat. Alleen mannen......NO problem........Alleen vrouwen....... dan zou ik niet te lang alleen de straat op gaan in LA. Wij zijn ook Z-Afrika geweest. We waren met zijn 6-en (3 jonge koppels) Wij hebben nergens laast van gehad. Maar 2 Omatjes die bij ons in de bus zaten zijn op klaar lichte dag, op de markt tussen tientallen mensen gewoon overvallen..... dus tja...... makkelijke prooi of gewoon wrong time wrong place??? Wie zal het zeggen?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer