Zoals jullie uit bovenstaande post van Marjan op kunnen maken is het gelukt om een vroegere vlucht te boeken.
Net voor ik naar bed wilde gaan keek ik nog even op de site van Delta hoe onze vlucht er voor stond en keek ik ook nog even naar eventuele vervangende vluchten.
Daarbij kwamen ineens drie vluchten voor woensdag 21-4 tevoorschijn:
BRU > AMS > MSP > LAS, BRU > AMS > SEA > LAS en BRU > JFK > LAS
Gelijk de telefoon gepakt en naar Delta.BE gebeld daar lagen ze al op bed maar ik werd gelijk doorgeschakeld naar Amerika en daar kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn die ons wel om wilde zetten naar de BRU > JFK > LAS vlucht.
Wel zei ze er gelijk bij dat we dan de vlucht van zondag 25-4 kwijt waren en dat de eerstvolgende mogelijkheid dan pas dinsdag 27-4 zou zijn.
We willen naar Las Vegas dus ben ik maar voor aankomst daar gaan gokken

en heb het aanbod aangenomen.
Net even gekeken waar vlucht DL-140 (JFK > BRU) zat en die was in flight en wordt om 9:01am verwacht op BRU.
Reservering voor Excalibur omgezet naar de nacht van 21 op 22-4 en El Monte gebeld dat we graag donderdag 22-4 tussen 7:00am en 8:00am opgehaald willen worden.
Dus vertrekken we straks naar Brussel Airport, slapen doen we dan wel aan boord van vlucht DL-141 naar JFK.