Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: MyVegas

Bericht door HennyCox »

Mijn vrouw heeft zojuist een controle gehad van FB, ze moest bij foto's de naam van die persoon herkennen uit een lijst van 6 namen.
Ik weet niet wat ze gedaan heeft, volgens haar de pagina een paar keer ververst, maar nu krijgt ze de melding dat er geen verificatiemogelijkheden meer zijn en dat ze later nog eens terug moet komen...weet iemand wat "later' is ?
Een uur, een dag...of een maand ? is ze dadelijk al haar punten kwijt ?
Het waren zo'n 80.000 LP's, zou toch zonde zijn.
Heeft nog iemand tips om die namen te vinden ?
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Hoeveel tijd er tussen moet zitten, weet ik niet exact. Ik probeerde het de volgende dag terug en dan kon je weer enkele keren proberen.
Je bent niet alle LP's kwijt, je kan alleen niet meer aan je account.
Hoe ik het gedaan heb :

Ik ken echt nobody van die 100+ lijst, dus had geen flauw benul van wie bij welke foto hoorde.

Mijn eerste controle heb ik alle namen opgeschreven die op het scherm kwamen. Elke keer gegokt natuurlijk, maar zoals verwacht fout ;-)
De tweede controle heb ik weer alle namen opgeschreven.
Dan ben ik die namen op FB gaan zoeken. Velen ervan hebben zelfs geen foto's op hun FB staan. Slechts enkele wel. Daar heb ik kor top papier enkele trefwoorden van hun foto's gezet en hun bijhorende naam.

Derde controle : alles juist ;-)

Geen nood als het niet lukt. Ik heb verschillende dagen gegokt voor ik mn namenlijstje toegepast heb.

Toen ik n account terug had heb ik er gelijk mijn telefoonnummer in gezet. Als er dan nog eens een beveiliging komt, kan ik het zo doen. (alhoewel het namenlijstje met bijhorende tips nog opgeslagen is ;-) )
Groetjes,
Carine
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Bedankt Carine,

Met die tip om de namen op te schrijven met bijzonderheden en een 2e computer erbij om ze op te zoeken via mijn eigen account is het gelukt en kunnen we weer verder :thumbup:

Krijg je zo'n verificatie maar 1 keer ? En krijgt iedereen die ?
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb op 1 week bijna 35.000 LP's verzameld.
Als ik dat volhoud tot we gaan in september wordt dat gratis eten en shows. :-)
Gaan de LP's harder zoveel te verder je in het spel komt of blijft dat hetzelfde? Ik heb bij de ene account aria af en bij de andere ben ik het nog aan het bouwen.
Groetjes,
Carine
Stevendb
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Stevendb »

Bijna 70K, moet wel zeggen dat het nu veel trager omhoog gaat maar ik heb nog wel even :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Wat ik mij afvraag is voor hoeveel nachten bepaalde upgrades gelden. Voorbeeldje: Bij Bellagio bieden ze een penthouse upgrade aan voor 260,000 punten maar staan geen aantal nachten bij. Als ik voor een week een normale kamer boek bij Bellagio krijg ik dan een week lang een penthouse? :roll:
Naearea
Amerika-ontdekker

Bericht door Naearea »

Met een gewone kamer zal het niet lukken. Je moet nl. een salone suite boeken, dan kan je een upgrade naar een penthouse suite doen.
Maar ik vraag me het ook af. Is de upgrade geldig voor 1 nacht of voor je ganse verblijf.
Als het voor 1 nacht is, vind ik het nauwelijks de moeite.. Heb je alleen maar ongemak om van kamer te wisselen.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Bellen met de myVEGAS redemption line (001 855-881-6074).
Dan weet je het :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Zojuist 800.000 chips in 1 uur weggespeeld :lol:

Kreeg de hele tijd echt he-le-maal niks.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

So hallo....

(had zelf graag al eens 800000 chips gehad, blijf elke keer hangen rond de 100000 en dan kom er idd niets meer.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Wat mij ook opvalt is dat je bij die Free spin(dat rad) altijd maar 500,750,800 krijgt.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Dat rad kun je zelf verzetten naar een ander begingetal. Ik heb al regelmatig 10.000 punten gehaald daarmee ;)
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :o
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Ik heb dat ook al regelmatig zelf verzet, maar de ene keer draait hy langer dan de andere. Mn success rate ligt dus niet hoog .
Groetjes,
Carine
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Het verzetten van het rad heeft geen enkele zin.
Op het moment dat je computer voor het eerst na 22 uur contact maakt met de myVEGAS server wordt daar de waarde van wat je wint al bepaald.
Het draaien van het rad is puur voor de beleving.
Je zou (bij wijze van spreken) direct de site kunnen refreshen (zodat je de onzin van het draaien van het rad niet hoeft te doen) en dan zie je als het spel is opgestart waar "het rad" op geland zou zijn als je wel had gedraaid. Maar nogmaals : die waarde ligt al vast zodra je contact maakt met de server en de teller van laden zelfs nog op 0 staat.
Dit is gedaan om te voorkomen dat je bij een slechte verbinding halverwege verbroken zou worden (maar meer nog denk ik om te voorkomen dat iemand met een "slechte" spin snel de pagina refresht en opnieuw gaat spinnen).
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik ga steeds meer geloven dat je aandelen in dat spel hebt ;)
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Hoe krijgen jullie 1.000.000 chips opgespeeld.
Dejavu, hoe heb jij de 800.000 chips in 1 keer opgespeeld? Dan moet je toch wel hoog ingezet hebben.

Ik heb juist 300 spins van 1.500 gedaan. Ik ben niet aan het bouwen in deze levels en dan neem ik 1500 chips.
Toen ik begon had ik 71.000 chips en na 300 spins ben ik gestopt met 95.000 chips.
OK, die geraken na een tijdje ook wel op, maar ik ben maar van 71.000 vertrokken.
Dat is ook de reden waarom ik liever elke dag mn chips op wil, anders staan me zoveeeel uren spinnen te wachten zie ik er tegen op.
Groetjes,
Carine
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

3.000 per klik. Als je dan 100 klikken lang niks meer krijgt dan 100-300 dan ga je er snel aan ;) Ik vind het wel lachwekkend en raak verslaafd aan het "hoe is het mogelijk!" :lol: .

Krijg je 1 keer 50.000 en dan weer 100 klikken niks. Ik kwam daarvoor binnen 5 minuten op die 800.000 dat dan weer wel.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Hoe krijgen jullie uberhaupt zoveer chips...??
Ik kom niet verder dan 80-90 duizend, level 38, dat wel pas. Speel 300 autoplay 50, maar ik krijg amper nog 'bonusrondes' ed. het is gewoon blind doorklikken

Edit: Ben nu een tijdje lost in time aan het spelen, maar na 3 'bonusrondes' (1x alle objecten gevonden en 2x alles -1) nog geen 3000 punten gehaald..gauw weer terug naar Excalibur
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

Ik speel gewoon met mij eigen facebook account , ma heb natuurlijk geen vrienden in het spel ma vindt het wel gezellig spelen :- ) En ik zie wel hoe ver ik zo geraak.

Speelt er iemand blackjack ?
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Gesloten