Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel II

Bericht door MiniMe »

Grrrrrrrr just my luck!
Raak ik eindelijk binnen, blijken ze volledig volgeboekt te zijn voor de comp rooms op de datum die ik wilde!
Memories...
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bel je wel het goede nummer 001 702-531-2197 en beter na 17.00u.

Welke data zijn ze volgeboekt? en welk hotel? Mirage suite toch?
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

hoe zit het eigenlijk als de kamer volgeboekt blijken wanneer je wilt gaan. Ben je dan al je lp's kwijt? Of kan die reward ingewisseld worden voor iets anders?
Afbeelding
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Je krijgt je lp's terug, staat er dan bijna gelijk weer op he account. Kan alleen als je de reward nog iet gebruikt hebt, dus og niet geboekt hebt. Annuleer je een boeking, dan krijg je ze niet terug.
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Ik heb het nummer gebeld dat bij de reward staat vermeld in "Purchases". Er stond specifiek een nummer dat je moet gebruiken als je een local of international player bent.
Met dat nummer was op zich ook niks mis, volgens mij, alleen kreeg ik telkens een erg gestoorde verbinding.

Comp Tower Suites bij Mirage zijn dus niet meer beschikbaar voor de nacht van 9-10 april, mocht ik iemand daarmee kunnen helpen.

Vanavond nog eens bellen en proberen te weten te komen wat de beschikbaarheid voor andere hotels is. Anders kan ik wel bezig blijven met rewards innen en cancellen.
De LP's had ik inderdaad binnen een kwartier na mijn telefoontje opnieuw op mijn account staan, dus dat gaat wel snel...

Heeft iemand een idee of ik de Mandalay Suite zou kunnen boeken voor 1 nacht ipv 2?
Memories...
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Hopppaa. Speel vandaag precies een maand en heb de 75.000 LP aangetikt. Gaan we die two night Mirage maar eens proberen te redeemen.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Wow NenE, hoe doe je dat in vredesnaam?
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

wauw, ik ben ook al bijna een maand aan het spelen en zit nog maar op 33000LP's. Hoe komt dat dat zo snel gaat bij jou?
Afbeelding
NenE
Amerikafan

Bericht door NenE »

Ik denk dat het komt door een combinatie van geluk en veel spelen. Mijn vriendin zit bijna op het zelfde level als ik maar heeft ruim 20.000 LP minder dan ik, ik heb waarschijnlijk veel LP gewonnen bij het ophalen van de bonussen van de hotels. Ook heb ik redelijk veel geluk met het winnen van grote bonussen (coins) waardoor ik lekker snel een level omhoog kan. Verder speel ik gewoon veel ;) Ik heb hem regelmatig op de achtergrond draaien op mijn werken (gewoon 100 spins en dan lekker laten gaan).
Gudrun
Amerika-ontdekker

Bericht door Gudrun »

Heeft er iemand eigelijk al eens iets rechtstreeks via MLife geboekt zonder lp?
Want daar krijg je toch ook al korting als je wil gaan eten of voor een show
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Gisteren is het gelukt om 2 nachten in Mandalay Bay te redeemen en gisteravond heb ik meteen gebeld om de kamer te reserveren. Ik heb het nummer uit de email gebeld en werd 1 keer doorverbonden. De dame die ik toen aan de telefoon kreeg vertelde dat het niet mogelijk was om voor september te reserveren. Ze vertelde dat ik t/m 31 juli kon reserveren en dat ik kon kiezen om eind maart/begin april terug te bellen of dat mijn lp's terug gestort zouden worden. Ze gaf aan dat zij de tweede optie het beste vond. Ik vertelde toen dat ik in januari ook al een kamer voor september had gereserveerd en dat dit toen geen enkel probleem was. Ze gaf als antwoord dat dit per reward verschilt, dat het bij sommige hotels wel mogelijk is en bij andere weer niet. Ook vertelde ze dat ik erg veel geluk had gehad met mijn eerste reservering. Daarna gaf ze nog een keertje aan dat ze mijn lp's zou terug storten. Ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik dit niet wilde en dat ik begin april zou terug bellen om de kamer te reserveren.
Maar ik was natuurlijk helemaal niet van plan om tot april te wachten! Ik heb vanochtend om 06:00 uur nogmaals gebeld en toen was het geen enkel probleem. Het meisje die ik deze keer aan de telefoon kreeg was erg vriendelijk en behulpzaam en heeft meteen een Great Room Suite bevestigd voor 2 nachten in september. Ze had al mijn gegevens nog van de eerste boeking, dus ik hoefde nu niks meer door te geven. Ik heb gelijk gevraagd hoe het zit met de Mlife card, aangezien ik pas 's avonds laat in Las Vegas arriveer. Ze vertelde dat de Mlife desk tot 23:00 uur is geopend en dat je in principe geen card nodig hebt om in te checken, alleen je confirmation number en paspoort.
Ik ben in ieder geval helemaal happy! Lekker de eerste 2 nachten van mijn reis in een mooie suite in Mandalay Bay, gevolgd door 2 nachten Tower Suite in Mirage! Nu alleen nog sparen voor een avondje Cirque DuSoleil en mijn dagen in Vegas kunnen niet meer stuk!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Gefeliciteerd!
Na het debacle met de Mirage Suite gisteren, ga ik nu ook proberen om Mandalay Bay te pakken te krijgen. En als dat lukt, is het maar te hopen dat ook die niet volgeboekt is... :roll:
Wish me luck guys! ;)
Memories...
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

Succes! Ik zal voor je duimen dat de suite van Mandalay Bay wel lukt!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik kreeg die sneller te pakken dan de mirage, dus ik hoop voor je dat je prijs hebt... Al heb ik van de week een foto op internet gezien van iemand die wel een heel karig uitzicht had ;)

Ik heb nu al zo'n zin in 6 en 7 mei zeg.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik dacht dat je bij de Mirage Tower Suite altijd een "goed" uitzicht had, die liggen namelijk op de 26ste, 27ste of 28ste verdieping. Zo slecht zullen die niet zijn denk ik, bij een gewone kamer heb je denk ik meer kans om een slecht uitzicht te hebben :)

Of bedoelde je Mandalay Bay?
Reisblog: thisisfraa.be
sanmarco84
Amerika-ontdekker

Bericht door sanmarco84 »

Zo, van level 68 naar 72 in 1 uur. Voor mij vanaf nu alleen nog maar BlackJack. Wat gaat DAT hard zeg....
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

Wat is volgens jullie, onafhankelijk van het aantal punten, DE beste kamer die je kan boeken bij MyVegas... Ik twijfel tussen een hoekkamer in Aria of een Towersuite in the Mirage, omdat ik het Aria mooier vind. Maar nu zie ik dat het zwembad van the Mirage weer veel mooier... Grrr, gelukkig heb ik nog even, ben nog lang niet aan de benodigde punten :wink:
Mijn tweede account is trouwens al voor de 2e keer door Facebook ingetrokken. Ik moest fotootjes herkennen van mijn "vrienden"... En ook al had ik daar een extra laptop voor, dat lukte me dus echt niet. Dus voorlopig maar één account, jammer genoeg!
NenE
Amerikafan

Bericht door NenE »

Ik wil vandaag twee nachten Mirage redeemen voor 75K LP, alleen is hij op dit moment uitverkocht. Ik hoorde dat je rond 16:15 moet kijken omdat ze dan vernieuwd worden. Moet je dan elke keer op F5 drukken of gewoon in het spel zelf op vorige klikken en dan weer terug gaan?
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

In het spel zelf.
NenE
Amerikafan

Bericht door NenE »

Gelukt! Om precies 16:00 kwam hij vrij terwijl er stond dat hij nog SOLD OUT was.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer