Laat ik ook maar eens mijn 2 cents geven

.
Ik ben vorig jaar toen ik nog 17 jaar was alleen een weekje langs de steden in het noordoosten gereisd. Ik vond het echt super om te doen, gewoon lekker genieten van het stadsleven, wat toerisitsche trekpleisters bezoeken, maar vooral ook alternatieve plekken bekijken, en de hele dag door fotograferen. Ik had dus ook niet echt de behoefte om uit te gaan, te zuipen e.d. omdat ik mijn korte tijd daar meer dan genoeg wist te vullen, Kortom, als je 17 bent dan kun je prima alleen reizen.
Dat gezegd te hebben, denk ik niet dat je er wat aan hebt om met een vriendengroep naar Vegas te gaan om te feesten, tenminste, ik heb niet het idee dat TS er echt heen gaat uit culturele interesse. Ik ben zelf twee keer in Las Vegas geweest voor een paar dagen, en vond dat heel leuk, vooral vanwege de Las Vegas shows en het bekijken van alle glitz en glamour. Voor een dag of drie is dat best leuk, maar ik zou er met vrienden niet een week ofzo willen verblijven. Waarom doe je niet een combi van een paar dagen Las Vegas gecombineerd met San Francisco? Lijkt mij een super gave trip.
Vervolgens, het probleem van leeftijdsgezen. Ik heb als 17-jarige in hotels/hostels geslapen met een leeftijdsgrens van 18 jaar, maar niemand heeft mijn leeftijd daar gecontroleerd. Het enige dat ze wilden zien was een credit card met mijn naam erop. Dat was geen probleem, ik heb een partnercard van mijn ouders die ik mag gebruiken op reis. Ik vermoed dat dit was omdat ik er wel betrouwbaar uitzag, en het onwaarschijnlijk geacht werd dat ik mijn hotelkamer zou 'trashen'

. Ik denk niet dat ik als 17-jarige daar met een groep vrienden binnen gekomen zou zijn.