Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about LA!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: All about LA!

Bericht door RiverCola »

Wel een aantal keer in de wijk geweest. Relaxte omgeving en ligt heel centraal om naar bepaalde plekken te gaan (Venice, Santa Monica, West-Hollywood en Hollywood en ook Downtown). Maar nooit daar in een hotel geslapen. Als je kunt laten zien welke hotels je op het oog hebt wil ik best even kijken of ze op een leuke plek liggen!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Niet dus :lol: , maar recenties die ik las waren wel redelijk....
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Overigens m'n gratis KLM-wegenkaart van LA binnen, ziet er goed uit hoor, te bestellen via http://mustseemap.klm.com/ot_en/create-map/intro. En dat geldt ook voor andere steden.

Ik was eigenlijk nog op zoek naar een goede parkeerplaats in downtown LA. Niet speciaal voor LA live, maar meer voor de hoge flats en city hall. Of kan ik het dan toch beter bij het staples center neerzetten en dan gaan lopen? Ik had het idee dat dat nl. stiekem nog wel een stukje was.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door wookie »

idd heel handig, ben benieuwd, heb er 3 besteld, L.A., S.F. en L.V.
Afbeelding
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Wat ontzettend leuk! Krijg je dan een digitaal bestand waar al je tips opstaan?
wookie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door wookie »

Je krijgt een link met je kaartje met tips, en je echte kaart word opgestuurd, je kan maar één kaart per adres, maar als je er meerdere wilt, gewoon via email van vrienden of familie en bij hen laten opsturen, zo heb ik 3 kaartjes besteld.
Afbeelding
Ralphtd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Ralphtd »

Na even zoeken denk ik dat een vrij betaalbaar motelletje heb gevonden in LA. Heeft iemand ervaringen met het Jerry's motel en is de locatie een beetje ok?

http://www.jerrysmotel.com/hotel-overview.html , het motel ligt op de Lucas Avenue.

We willen puur een dagje de stad verkennen (per fiets of auto), verder geen pretparken of dergelijke.

Of heeft iemand wellicht nog andere betere tips/opties?

Alvast bedankt!
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

288 reacties op TripAdvisor is behoorlijk wat en als die grotendeels positief zijn kan dat een goed teken zijn. Maar de buurt ziet er minder goed uit als je kijkt met Google Streetview.
Eve88
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Eve88 »

OrangeDaisy schreef:Heeft iemand de self-guided tour in de Walt Disney Concert Hall al eens gedaan? Is het de moeite waard?

Ik heb die gedaan toen ik er was in 2009. Vond het wel leuk hoor, wat ik me er nog van herinner! :P
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

wat moet ik me daarvan dan precies voorstellen?
Hondo
Amerikafan

Bericht door Hondo »

Krijg net foto's binne van een maat die nu in LA rond hangt, blijft een heerlijke stad :thumbup:
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik weet het! Ben ook elke keer weer zeer verbaasd als mensen op dit forum vertellen dat ze het een vieze, lelijke stad vonden!
Hondo
Amerikafan

Bericht door Hondo »

LA is zo enorm groot en heeft ook zijn lelijke kanten maar welke Metropool niet :wink:
syld
Amerika-ontdekker

Bericht door syld »

Dag iedereen,

Ik & mijn vriendin zouden begin juli een roadtrip doen. We landen in LA op 5 juli & maandag 8 juli beginnen we eraan. We zijn echter nog op zoek naar een overnachting voor LA. We willen zoveel mogelijk proberen te camperen. Nu heb ik op het internet gevonden dat er een KOA camping is in LA, op de kaart merk ik echter dat deze redelijk ver van het centrum verwijderd is. Heeft er iemand al ervaring met deze camping? We beschikken over een wagen, dus in principe is afstand niet echt een probleem.

Als iemand nog andere suggesties heeft, altijd welkom!

Dan ook nog een 2e vraag. We zouden ter plekke ons kampeermateriaal kopen. Nu heb ik al gelezen dat het blijkbaar niet meer mogelijk is om online te bestellen bij Walmart. Welke Walmart zou ik het beste kiezen? Er zijn er daar tientallen ...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou dat laten afhangen van waar je overnacht. Kan je helaas niet helpen met campings.
Je zoekt overigens nog 1 overnachting in Los Angeles, of voor alle dagen?
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Zoek even met de zoekfunctie op het forum. Volgens mij is er al vaker over campings in LA geschreven en zijn er al links geplaatst naar verschillende campings. Wat de WalMart betreft, kijk gewoon even welke dichtbij je verblijfplek zit, zorg dat je naar een grote walmart gaat (superstore ofzo) en geen kleinere. Komt allemaal wel goed :thumbup:
Nick-y
Amerika-ontdekker

Bericht door Nick-y »

wookie schreef:Je krijgt een link met je kaartje met tips, en je echte kaart word opgestuurd, je kan maar één kaart per adres, maar als je er meerdere wilt, gewoon via email van vrienden of familie en bij hen laten opsturen, zo heb ik 3 kaartjes besteld.
Welke levertijd heeft deze kaart als ze opgestuurd worden? Dat ik ze op tijd kan aanvragen :-)
Teuntje
Amerika-ontdekker

Bericht door Teuntje »

Het is een tijdelijke actie, dus je kunt het beter meteen doen. De actie was tot 26 maart, maar ik zie net dat er nog kaarten beschikbaar zijn. De levertijd is 7 dagen.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb hem na ruim 2 weken nog niet?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer