Niet dat het heel veel uitmaakt.
Kan je mij ook toevoegen?ina schreef:Ik zal je bij de Myvegas vrienden groep toevoegen, dan zie je daar alle namen.
You're good to go.Tessah schreef:Ik heb laatst 2 nachten in het Aria gereserveerd via het MyVegas telnr en ook via het hotel zelf laten bevestigen dat de reservering correct is. Nu staat er bij MyVegas dat mijn reward nog binnen 90 dagen geclaimd moet worden. Blijft dit zo staan bij iedere hotelkamer-reward? Ik wil niet het risico lopen dat straks de 90 dagen voorbij zijn en ik ineens mijn punten en reservering kwijt ben... hoe zit bij andere mensen?
Mijn kamer reward staat bij My Purchases wel degelijk onder "redeemed" sinds mijn reservatie.Tessah schreef:Ik heb laatst 2 nachten in het Aria gereserveerd via het MyVegas telnr en ook via het hotel zelf laten bevestigen dat de reservering correct is. Nu staat er bij MyVegas dat mijn reward nog binnen 90 dagen geclaimd moet worden. Blijft dit zo staan bij iedere hotelkamer-reward? Ik wil niet het risico lopen dat straks de 90 dagen voorbij zijn en ik ineens mijn punten en reservering kwijt ben... hoe zit bij andere mensen?
Dat is zo, alleen heb je daar weinig aan als je niet elke maand naar Vegas gaat...NenE schreef: Opmerkelijk feitje: de vrouw aan de telefoon liet weten dat je niet maar 3 items per account mag redeemen, maar 3 items per maand per account. Zit dus een groot verschil tussen!
Heus wel. Het gaat om het redeemen, niet voor welke datum je de overnachtingen of shows gebruikt. Stel je gaat in juni een maand naar Las Vegas. Dan kan je in maart drie items redeemen, in april drie item en in mei drie items. Je hebt er dus wel degelijk wat aan. Of je genoeg LP's hebt om zo veel te redeemen is een andere vraag.MiniMe schreef:Dat is zo, alleen heb je daar weinig aan als je niet elke maand naar Vegas gaat...NenE schreef: Opmerkelijk feitje: de vrouw aan de telefoon liet weten dat je niet maar 3 items per account mag redeemen, maar 3 items per maand per account. Zit dus een groot verschil tussen!
OK daar heb je inderdaad gelijk in, was me even ontgaan.NenE schreef:Heus wel. Het gaat om het redeemen, niet voor welke datum je de overnachtingen of shows gebruikt. Stel je gaat in juni een maand naar Las Vegas. Dan kan je in maart drie items redeemen, in april drie item en in mei drie items. Je hebt er dus wel degelijk wat aan. Of je genoeg LP's hebt om zo veel te redeemen is een andere vraag.