Martine1979 schreef:.... Op het hoofdscherm staat links in beeld een poppetje dat zegt 'invite friends' voor een x aantal xp's. Heeft het zin om dit te doen of gaat dit alleen om eventuele nieuwe vrienden?
Daarnaast krijg ik de indruk dat het reserveren/bestellen van rewards best wat tijd en geld kost (belkosten). Klopt dit? Of kan het bijvoorbeeld ook per mail?
...
groet, Martine
50 XPs voor elke vriend die je uitnodiging aanneemt (indien nog geen speler van myVEGAS).
Daarnaast kun je onder "Send gifts" elke vriend die het spel al speelt 50 XPs sturen, die daarna dan weer 50 XPs kunnen terugsturen.
Bestellen van rewards gaat via het spel, ze gebruiken kan alleen met telefonische reservering als het gaat over kamers en shows. Alle voedsel rewards kun je gewoon in Vegas zelf "ophalen".
BTW. De indruk dat het veel kost in geld heb ik helemaal niet (gebruik van Skype of Google Voice). Kan soms wel tijd kosten, maar heb niet langer dan 15 minuten aan de telefoon gezeten hiervoor.
(Alleen als je een bevestiging per email wil van je kamerreservering moet je veel en lang bellen heb ik gehoord

)