Nou, de kogel is door de kerk hoor. We hebben Steve maar even gebeldMarco Tiel schreef:Wanner wil je precies gaan,
Ik heb er een aantal gevonden, weet alleen niet of ze werken. Moet je even kijken
code: WDMSM31 of DMVSM31 of WESM31 (alleen met red card) of WEMSMPR
tot 21 september
Het hangt er een beetje af van wat je zoekt, Bellagio is denk ik de meest luxe van het lijstje. De prijs voor Caears Palace is erg laag, deze is meestal fors hoger dan MGM Grand. Ik meen dat de Augustus Towers in Caesars Palace echt erg mooi zijn (Harry?). MGM Grand is natuurlijk een goede solide keus. Prima ligging, heel veel goede restaurants en prima kamers.PriscillaMartin schreef:Ik heb hulp nodig met het kiezen van een Vegas hotel...
Ik heb een aantal hotels waar we uit kunnen/willen kiezen:
* Bellagio: $672
* MGM Grand: $509 (incl één ontbijt, $35 diner coupon en 2=1 spa treatment)
* Caesar's Palace: $460
* Monte Carlo: $340
Het liefst wilden we in het Planet Hollywood, maar zij vragen $265 per nacht(NET iets te duur
)
We verblijven overigens van za 1 tot di 4 november in Vegas.
Wat zouden jullie doen?
Priscilla
Yep, ken 'm al...Maar helaas zitten we (onverwachts) in één van de drukste weekenden van het jaar in Vegas, dus die discounts op die sites gelden vaak niet voor de periode die wij gaan.Ken je deze site al? http://www.smartervegas.com/hotels/plan ... codes.aspx
Het lijkt erop dat er aanbiedingen zijn in jullie periode.
Kom er nu achter dat mijn verhaal hierboven er warrig isVanRoyal schreef:Ik zou persoonlijk nog even wachten en de aanbiedingen (zie smartervegas.com in de post hierboven) in de gaten houden. Ondanks wat er in dit topic over het algemeen wordt geadviseerd (vroeg boeken) heb ik gemerkt dat de prijzen toch echt dalen naarmate je langer wacht. Het is natuurlijk wel handig om nu alvast een backup hotel te boeken dat je zonder problemen kunt annuleren voor het geval je een betere aanbieding tegenkomt.
Dat kan wel kloppen, want dit is een andere show dan 9 jaar geleden en pretendeert volgens mij ook niet meer een piratengevecht te zijn...alken schreef:en de show aan treasure island die je ook al geen echt piratengevecht meer kan noemen
Dat horen we graagJostravels schreef:Toen wij in januari boekten leken de prijzen voor september precies rond onze datum ineens skyhigh te zijn. Daarvoor konden we geen reden vinden, maar het was bij alle hotels zo. Nu, vlak vantevoren, zijn de prijzen ineens minder dan de helft. Geen idee waarom er toen midden in de week 4 extreem dure dagen waren...
Even een kleine reactie op het vroeg boeken, ik weet niet over hoeveel jaren jouw ervaring gaat m.b.t. de kamerprijzen in Las Vegas, maar de soms extreme verlagingen van de kamerprijzen dit jaar (en ook bv. in 2001 en een deel van 2002), als gevolg van de "crisis" in de VS, is zeker niet de normale gang van zaken in Las Vegas, mijn ervaring van eerdere jaren is dat de prijzen van de kamers vaak alleen maar hoger worden naarmate de hotels voller raken, als je dan nog niet een kamer geboekt hebt zit je dus aan een duurdere kamer vast dan nodig is.VanRoyal schreef:Ik zou persoonlijk nog even wachten en de aanbiedingen (zie smartervegas.com in de post hierboven) in de gaten houden. Ondanks wat er in dit topic over het algemeen wordt geadviseerd (vroeg boeken) heb ik gemerkt dat de prijzen toch echt dalen naarmate je langer wacht. Het is natuurlijk wel handig om nu alvast een backup hotel te boeken dat je zonder problemen kunt annuleren voor het geval je een betere aanbieding tegenkomt.
Even een algemene vraag, als jullie zouden moeten kiezen tussen MGM Grand, Monte Carlo en Mirage, waar zou jullie voorkeur dan naar uit gaan en waarom?
Harry, op jouw reactie zat ik nou net te wachtenHarry schreef:
Over je hotelvraag, ik zou het Monte Carlo zeker niet nemen, volgens mij één van de saaiste hotels op de strip, er is eigenlijk niets mis mee hoor, maar het heeft ook niets bijzonders, gewoon een "grijs" hotel.
Ik weet je leeftijd niet, maar als je je "jong" voelt zou ik het MGM-grand nemen (géén super kleine west-wing kamer nemen), het Mirage is meer wat voor een "rijper" publiek, zorg er daar wel voor dat je een gerenoveerde kamer krijgt, ze zijn in februari begonnen met de kamerrenovatie en ik weet niet of dat al helemaal klaar is.
Harry
Ik heb geen jaren ervaring met de kamerprijzen van Las Vegas en kan dus alleen maar meepraten over de prijzen van dit jaar. Die heb ik héél goed in de gaten gehouden en kan alleen maar concluderen dat die lager worden naarmate de boekingsdatum dichterbij komt. Ongetwijfeld heeft dit een reden (economie) en ik geloof je gelijk als je zegt dat dit in voorgaande jaren heel anders geweest is. Voor het hier en nu is het echter wel handig om te weten dat de prijzen dus wel degelijk (kunnen) dalen. In jouw advies (boek nu een annuleerbaar hotel en hou de aanbiedingen in de gaten) kan ik me dan ook volledig vindenHarry schreef:Even een kleine reactie op het vroeg boeken, ik weet niet over hoeveel jaren jouw ervaring gaat m.b.t. de kamerprijzen in Las Vegas, maar de soms extreme verlagingen van de kamerprijzen dit jaar (en ook bv. in 2001 en een deel van 2002), als gevolg van de "crisis" in de VS, is zeker niet de normale gang van zaken in Las Vegas, mijn ervaring van eerdere jaren is dat de prijzen van de kamers vaak alleen maar hoger worden naarmate de hotels voller raken, als je dan nog niet een kamer geboekt hebt zit je dus aan een duurdere kamer vast dan nodig is.
We gaan op jouw advies af: Caesar's is van de baan...Harry schreef:Ik begrijp dat je Caesars Palace zou boeken via Hotwire, het is dan aannemelijk dat je in de goedkoopste kamers terechtkomt, en alhoewel het Caesars Palace een prima hotel is en een prachtig resort, zijn dat nou net de kamers waar je niet wilt zitten, de twee oudste torentjes zijn de Roman tower en de Centurion tower, deze zijn gebouwd in 1966 en 1970, en zijn nog steeds niet gerenoveerd, de forum tower uit 1979 is dit jaar gerenoveerd, maar de twee oudste torentjes moeten nog gebeuren, als je zeker weet dat je in de Forum tower, Palace tower of zelfs de Augusta tower terechtkomt moet je meteen boeken voor die prijs, maar ik denk niet dat dat via Hotwire gegarandeerd wordt.
Kosten TI: $556 (Strip View Room, non refundable), $618 (Strip View, refundable)Harry schreef: Je zou ook nog even kunnen kijken naar Treasure Island, een leuk hotel, en richt zich tegenwoordig helemaal op jullie leeftijdscatagorie, meestal vallen de prijzen er wel mee, maar jullie periode is niet echt goedkoop.
Harry