Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

"rust" in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: "rust" in Las Vegas

Bericht door Harry »

:lol: :lol: :lol: ik kan me de verwarring door het woordje "bungalow" wel voorstellen, maar de bungalow suite is een kamer ongeveer anderhalf keer zo groot als een normale kamer, en met een prachtige grote badkamer, en zitten allemaal in het grote groene gebouw.
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

:oops: :oops: :oops: Hihihi, moet er zelf ook een beetje om lachen ;)

We gaan de Bungalow King boeken. Is de kans groot dat een aanvraag voor Strip View op een zo hoog mogelijk verdieping gehonoreerd wordt?
Of zitten de Bungalow Suites hoofdzakelijk op andere 'locaties' in het hotel?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

De bugalow suites zitten in alle 4 vleugels van het enorme gebouw, je hebt dus 50% kans om aan de stripkant te zitten, maar ook dus 50% kans om aan de achterkant te zitten, meestal kun je tijdens het boeken al een voorkeur aangeven.
Je kunt bij het inchecken vriendelijk vragen of ze een kamer hebben met een mooi uitzicht over de strip, en als je eventueel bereid bent om een paar uur te wachten als er bv. een kamer nog niet schoongemaakt is, dan kun je dat natuurlijk ook aangeven, de bagage geef je gewoon af bij de "Bell boy", en laat je gewoon later pas naar je kamer komen, dan hoef je daar niet mee te slepen.

Harry
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

Thanks, goede tip, het wachten op een kamer...
Maakt het verder nog uit in welke wing je zit, north of south?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik wou eerst een heel ingewikkelt antwoord geven, maar alles aan de westkant (=stripzijde) van het gebouw is goed, je hebt dan altijd een mooi uitzicht, en natuurlijk hoe hoger hoe beter.
Priscilla
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Priscilla »

VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Harry schreef:Over je hotelvraag, ik zou het Monte Carlo zeker niet nemen, volgens mij één van de saaiste hotels op de strip, er is eigenlijk niets mis mee hoor, maar het heeft ook niets bijzonders, gewoon een "grijs" hotel. Ik weet je leeftijd niet, maar als je je "jong" voelt zou ik het MGM-grand nemen (géén super kleine west-wing kamer nemen), het Mirage is meer wat voor een "rijper" publiek, zorg er daar wel voor dat je een gerenoveerde kamer krijgt, ze zijn in februari begonnen met de kamerrenovatie en ik weet niet of dat al helemaal klaar is.
Aangezien we ons niet alleen jong voelen, maar het ook nog (wel een beetje) zijn (ik 31, vriendin 28) heb ik het MGM Grand geboekt. Daar ging echter wel een hoop bargainhunting aan vooraf zeg... wat een bevalling ;)

We zitten van 12 tot 14 oktober in Las Vegas en op 13 oktober is het Columbus Day. Nou is dat niet een van de meest populaire feestdagen volgens mij, maar toch waren de prijzen rond deze periode hoger dan 'normaal'. De prijzen lagen voor de meeste 4 sterren hotels tussen de 120 en 160 dollar per nacht, afhankelijk van de extra'tjes die erbij zaten. Ik heb de afgelopen 2 maanden elke dag fatwallet en smartervegas in de gaten gehouden en de prijzen gingen wel iets omlaag, maar echt goedkoop kon ik het allemaal nog niet noemen.

Naast de promo's hield ik ook Priceline goed in de gaten middels en daar kreeg ik de afgelopen weken elke keer automatisch een counteroffer. Zo kon ik door heel laag te bieden in de gaten houden of de prijzen - bij priceline dan - aan het zakken waren. Gedurende een aantal weken zakte die counteroffer van 110, 95 en 92 naar 84 (dacht ik). Via priceline echter nooit meer dan 60 dollar geboden.

Gisteren verscheen er opeens een promo voor het MGM Grand: 89 dollar per nacht, alleen was de reservering dan niet te annuleren. Twijfel, twijfel... nemen of niet? Toch maar niet gedaan aangezien we nog wel wat tijd hebben. Vandaag weer de verschillende promo's langsgelopen en om een of andere reden was een andere promo van MGM Grand (de 'Inner Vegas') opeens enorm gedaald in prijs: 89 dollar per nacht, terwijl dit de dagen daarvoor nog 159+ was :!:

Ik heb maar gelijk geboekt, aangezien deze promo wel te annuleren is. Het mooie is dat er $35 dining/entertainment credit, 2 gratis tubes voor de lazy river, 2 gratis cocktails en een gratis continental in-room breakfast bij zit. :D Edit: Ik zie net dat de Lazy River alleen van vrijdag tot zondag open is, dus of we daar gebruik van kunnen maken weet ik niet, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Code INB216 is trouwens vrijwel hetzelfde, alleen geeft deze ipv de tubes en cocktails gratis toegang tot de Wet Republic Ultra Pool en 2 VIP passes to Tabu Ultra Lounge... maar zo hip zijn we nou ook weer niet ;) De Amerikaanse clubscene en muziek is nou niet echt mijn ding.... :roll:
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

Ik kreeg vandaag een aanbieding binnen via HotWire, gelding t/m 30 september voor het Golden Nugget hotel voor $49,- per nacht, $79,- in het weekend.
Dus mocht iemand interesse hebben, ga even naar Hotwire.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

VanRoyal schreef: Gisteren verscheen er opeens een promo voor het MGM Grand: 89 dollar per nacht, alleen was de reservering dan niet te annuleren. Twijfel, twijfel... nemen of niet? Toch maar niet gedaan aangezien we nog wel wat tijd hebben. Vandaag weer de verschillende promo's langsgelopen en om een of andere reden was een andere promo van MGM Grand (de 'Inner Vegas') opeens enorm gedaald in prijs: 89 dollar per nacht, terwijl dit de dagen daarvoor nog 159+ was :!:
Lijkt me een hele mooie deal :mrgreen: ! En rondom de feestdagen, zoals Columbus Day, zijn er vaak veel aanbiedingen in de outlets, dus mochten jullie daar nog heen gaan .... :wink:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
VanRoyal
Amerikafan

Bericht door VanRoyal »

Goede tip, bedankt :) Shoppingspreeeeeeeeeee! :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer