??... ik zie dit dus helemaal nergens staan.. ik kan overigens ook nergens op next drukken (heb overigens geen rewards open staan, alleen de mandalay bay 2 nights suite, maar die is al geredeemd, maar ik kan nergens iets vinden over het aantal rewards voor mijn profiel.Het aantal rewards voor je profiel zie je staan bij de Redemptions conditions van een reward (klik op "Next" bij een reward).
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel II
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas deel II
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Het staat hier (in onderstaand voorbeeld dus 4 rewards):

Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Hey, daar staat bij mij inderdaad 3..
Ik ben ook "druk" (Autospin) de Shamrocks aan het verzamelen. Vandaag ook weer eens de LP's bij de daily spin bonus geraakt.

Ik ben ook "druk" (Autospin) de Shamrocks aan het verzamelen. Vandaag ook weer eens de LP's bij de daily spin bonus geraakt.
hoe werkt dat met die shamrocks eigenlijk? Ik ben excalibur al heel de tijd aan het spelen, maar ik zie er helemaal niks van ...
- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Bij 1 shamrock gevonden: 500 chips en respectievelijk 3-1000, 7-5000, 10-20,000, 13-50,000 chips.Evelien. schreef:hoe werkt dat met die shamrocks eigenlijk? Ik ben excalibur al heel de tijd aan het spelen, maar ik zie er helemaal niks van ...
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
maar hoe 'vind' je die? Zie je die echt o fmoet je daar iets speciaal voor doen of?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hoe bedoel je dat Edman! ?
Ik heb even gespeeld en 1 shamrock gevonden, maar nu zijn mijn chips op....
Wat bedoel je met 3-1000, 7-5000 etc...
Ik heb even gespeeld en 1 shamrock gevonden, maar nu zijn mijn chips op....
Wat bedoel je met 3-1000, 7-5000 etc...
- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Die shamrocks komen sporadisch langs in het spel, net zoals de "V-tjes" om een hotel te bouwen.
Vind je 3 shamrocks dan krijg je 1.000 chips, bij 7 ontvang je 5.000 chips, etc.
(uitleg geven is volgens mij niet mijn sterkste kant....haha
)
Vind je 3 shamrocks dan krijg je 1.000 chips, bij 7 ontvang je 5.000 chips, etc.
(uitleg geven is volgens mij niet mijn sterkste kant....haha

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb de gok genomen en het getest! En het klopt! Ik heb 5 dollar aan chips gekocht, en hij staat nu bij mij ook op 4! Ontzettend bedankt voor de tipEdman! schreef:Playstudios (het bedrijf achter het spel) heeft hier nog geen officiele verklaring over gegeven en ook niet waar de grenzen liggen van uitgegeven geld/aantal rewards.Ems2012 schreef:Edman - waar staat dat?
Maar in de "MyVegas Friends" FB groep wordt gezegd (dit is een aanname, dus geen feit!):Bij mij staat er dat 4 rewards als limitation geldt omdat ik eens $5 aan chips gekocht had (van een Facebook tegoed).Considering any purchase of chips will give a 4th reward and $199 will give a 6th I'd venture to say around $100 would give the 5th reward, from 6th reward at $199 to 10th reward at $249 leads me to believe the more a person buys the faster the VIP status climbs...to unlimited rewards
Het aantal rewards voor je profiel zie je staan bij de Redemptions conditions van een reward (klik op "Next" bij een reward).

oke. Hoe zit het als je het spel even afzet. Starten die shamrocks dan terug op 0? of ga je gwn verder waar je gestopt bent? Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel shamrocks je al hebt ?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Goede tip! Eens kijken wat we nog meer voor leuks kunnen redeemen 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ja, die 5 dollar is het wel waard als je er iets van minstens 50 dollar voor terug kan krijgen 

- Edman!
- Amerikafan
- Contacteer:
Het systeem onthoudt het aantal shamrocks wel als je het spel verlaat. Volgens mij kan je niet ergens zien hoeveel je er al verzameld hebt.Evelien. schreef:oke. Hoe zit het als je het spel even afzet. Starten die shamrocks dan terug op 0? of ga je gwn verder waar je gestopt bent? Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel shamrocks je al hebt ?
Handig is trouwens de volgende FB groep, hier staat heel veel op over het spel MyVegas. Gewoon even aanmelden en je goedkeuring afwachten. http://www.facebook.com/groups/friendsofmyvegas/
Hoi,
Heeft er nog iemand tips mbt food rewards voor een gezin met 2 kleine kinderen. Heb nu
ongeveer 70.000 LP's. Overigens snap ik er nog geen ene moer van dat hele systeem cq redeemen. Maar dat
probeer ik middels het lezen van het topic MyVegas op te lossen. Ben nu op pagina 16.......
Marion
Heeft er nog iemand tips mbt food rewards voor een gezin met 2 kleine kinderen. Heb nu
ongeveer 70.000 LP's. Overigens snap ik er nog geen ene moer van dat hele systeem cq redeemen. Maar dat
probeer ik middels het lezen van het topic MyVegas op te lossen. Ben nu op pagina 16.......
Marion
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Uitleg was prima en het was anders niet heel erg moeilijk om 't te begrijpenEdman! schreef:Die shamrocks komen sporadisch langs in het spel, net zoals de "V-tjes" om een hotel te bouwen.
(uitleg geven is volgens mij niet mijn sterkste kant....haha)

-
- Amerikafan
Chill.. ff half uurtje gespeeld op 1500, en de 50k is binnen!

Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heb je Deel I ook al helemaal doorgelezenHalster schreef:Hoi,
Marion

Eigenlijk is het allemaal vrij simpel. Het belangrijkste is dat je voor een flink aantal rewards er optijd bij moet wezen. En dat is (even niet gelet op de tijdsverschillen voor de komende 2 weken) zo rond 16.00! Vooral bij sommige shows en overnachtingen moet je er optijd bij zijn. Je pagina refreshen totdat ze van sold out afgaan en dan gelijk klikken en je gegevens invullen.
Kom je daardoor, dan krijg je in Myvegas en in je mail een bericht waar precies instaat wat je moet doen. Let wel op dat het telefoonnummer in sommige gevallen lastig doet, maar hier in het topic staan ook nog een paar andere telefoonnummers. In een flink aantal gevallen moet je overigens een Mlife account hebben. Als ik ergens wel veel moeite mee heb is het het inlogsysteem van Mlife wat meer niet dan wel werkt. Ik kom hier zo even op terug.
In je mail staat dus wat je geredeemed hebt. Met een Redemtion Code. Nu heb je 90 dagen om het aangekochte product aan te kopen'. Let wel even op dat als je naar amerika belt dat ook in Vegas niet alles 24-7 bereikbaar is, dus het helpt vaak om hier 's avonds na 20u te bellen. Als je belt krijg je meestal een bandje die je naar het goede hotel lootst, alvorens je iemand aan de lijn krijgt die je verder helpt.
Bij mij vroegen ze naar mijn redemption code (voor 2 nachten suite mandalay bay) en naar mijn Mlife account nummer. Ook vroegen ze allerlei gegevens. De gegevens die ik opgaf kwamen overigens niet overeen met mijn facebook account, wel met mijn mlife gegevens. Maar ik kom gewoon amper op die Mlife site...steeds niet bereikbaar of foutmeldingen. Maar bij een flink aantal rewards vragen ze blijkbaar ook niet naar het hele mlife gebeuren.
Op het moment dat alles geregeld is, staat je reward bij redeemed in het lijstje.
-
- Amerikakenner
- Partner van: a.ka. Damzkie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Even een echte Hollander-vraag: ik zit inmiddels op 125.000 punten en heb nog geen idee wat ermee te doen.
Hotelkamers zie ik niet zo zitten, we gaan met 4 volwassenen en een avond gratis eten/drinken lijkt me wel wat.
Wat is daarvoor de best buy? En hoe lang van te voren moet ik dit gaan aanvragen? We komen 4 aug in Vegas aan.
Hotelkamers zie ik niet zo zitten, we gaan met 4 volwassenen en een avond gratis eten/drinken lijkt me wel wat.
Wat is daarvoor de best buy? En hoe lang van te voren moet ik dit gaan aanvragen? We komen 4 aug in Vegas aan.
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Hartelijk dan PSV Wally voor de heldere uitleg. Ben nu inderdaad aan het lezen in MyVegas 1!
Maar dat maakt het allemaal niet makkelijk. Er staan zoveel berichten......dat ik door de bomen het
bos niet meer zie! Maar nu is het me weer iets duidelijker.
Heb je misschien ook nog tips mbt foods voor ons 4-en?
Marion
Maar dat maakt het allemaal niet makkelijk. Er staan zoveel berichten......dat ik door de bomen het
bos niet meer zie! Maar nu is het me weer iets duidelijker.
Heb je misschien ook nog tips mbt foods voor ons 4-en?
Marion
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19892 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-