Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lange reis, lange post.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Lange reis, lange post.

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef: Iedereen die verborgen lokaties weet, bv onbekende stateparks etc. wordt van harte uitgenodigd om hun kennis met ons te delen.
Na deze reis zijn we precies (nou ja, bijna..) een jaar op vakantie in de USA geweest tussen 1992 en nu. Hoezo liefhebbers??
Reserveringen alleen in Phx, Williams, Death Valley en GCNP.
Vast bedankt
Yeehaw.
Hoi YH,

Je hebt een prachtige reis samengesteld en ik ben "jaloers" op die 2 maanden..... :wink:

Ik heb geen idee wat voor tips ik jullie nu nog moet geven. Jij weet al zoveel en hebt al zoveel gezien. Ik miste nog Tombstone in het rijtje, maar dat is waarschijnlijk een bewuste keus. En wat ben je van plan om in Bluf te doen die extra dag?

Ik zie dat je Little Finland en Bisti Badlands ook op het programma hebt staan. Ben benieuwd hoe jij dat ervaart. Ook zag ik de Catwalk staan. Zeker doen, is een leuke wandeling door de kloof.

Verder kan ik je alleen nog aanraden om na Ajo en Yuma, de S34 noordwaarts te nemen naar de SR 78 en deze zover mogelijk westwaarts te volgen. Gezien onze gezamenlijke liefde voor woestijngebied, kan ik deze weg van harte aanbevelen. Daarna via Anza Borrego dan naar Palm Springs.

Fijna vakantie gewenst, ook voor Antoinet en hou ons een beetje op de hoogte onderweg als het kan..... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hoi Marjan
Ja, Tombstone is een bewuste keus. Zijn we al geweest alhoewel ik nooit foto's van die rare teksten op de grafstenen heb genomen zo van: "We was wrong and he were right, we shot him and burried him with his boots tight" of zoiets (was en were stonden zo op de grafsteen) en met dat rare muziekje uit de struiken. De dag in Bluff gebruiken we om bij de San Juan River naar petroglyphs te zoeken, een biertje bij het kerkhof te drinken en nu eens eindelijk de tijd te nemen voor Valley of the Godsloop incl. koffie bij de B&B. Verder hopen we hier iemand te ontmoeten die een lange reis maakt vanaf Saratoga, Fl. maar vroeger in Bluff woonde. S34 en 78 goede tip, dat gaan we doen. Hoe meer woestijn hoe beter. We hopen ze alle 5 te bezoeken deze reis.
Bedankt en de groeten aan Jan.
YH
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef:Helaas(?), we nemen geen laptop mee. Af en toe internetten bij een bibliotheek of in het hotel. Zo'n reis is voor ons een goede gelegenheid om veel boeken te lezen en om de route aan te passen natuurlijk want de kans dat die onderweg gewijzigd wordt is aanzienlijk.
Hoi YH en DW,

Ik wens jullie een hele goede reis morgen en hele fijne lange vakantie. Ik hoop dat je evenals Marco, toch gelegenheid vindt om ons af en toe op de hoogte te houden van jullie belevenissen op deze superlange trip. Er is vast wel ergens in een hotel of in een bibliotheek internetmogelijkheid... :wink:

Geniet ervan!!

Groetjes
Jan en Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ook van mij een hele goede reis gewenst. Ben zeer benieuwd met welke schitterende tips je weer komt na deze reis.

Geniet ervan en als het kan, laat even wat van je horen!!!!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Heel erg veel plezier!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht