Hoi YH,Yeehaw schreef: Iedereen die verborgen lokaties weet, bv onbekende stateparks etc. wordt van harte uitgenodigd om hun kennis met ons te delen.
Na deze reis zijn we precies (nou ja, bijna..) een jaar op vakantie in de USA geweest tussen 1992 en nu. Hoezo liefhebbers??
Reserveringen alleen in Phx, Williams, Death Valley en GCNP.
Vast bedankt
Yeehaw.
Je hebt een prachtige reis samengesteld en ik ben "jaloers" op die 2 maanden.....

Ik heb geen idee wat voor tips ik jullie nu nog moet geven. Jij weet al zoveel en hebt al zoveel gezien. Ik miste nog Tombstone in het rijtje, maar dat is waarschijnlijk een bewuste keus. En wat ben je van plan om in Bluf te doen die extra dag?
Ik zie dat je Little Finland en Bisti Badlands ook op het programma hebt staan. Ben benieuwd hoe jij dat ervaart. Ook zag ik de Catwalk staan. Zeker doen, is een leuke wandeling door de kloof.
Verder kan ik je alleen nog aanraden om na Ajo en Yuma, de S34 noordwaarts te nemen naar de SR 78 en deze zover mogelijk westwaarts te volgen. Gezien onze gezamenlijke liefde voor woestijngebied, kan ik deze weg van harte aanbevelen. Daarna via Anza Borrego dan naar Palm Springs.
Fijna vakantie gewenst, ook voor Antoinet en hou ons een beetje op de hoogte onderweg als het kan.....

Gr. Marjan