Antwoord op "The error is: Sorry, the online ticket store is unavailable at this time. Please try again later." is binnen.... (en dat is snel )
Hello,
Thank you for contacting the Universal Online Ticket Store. The Print at Home option is NOT available for the 2-Park Flex Tickets. You may purchase the 2-Park Flex Tickets at the front gate of Universal Studios Hollywood for the same rate as online.
If you have further questions or need further assistance, please contact the online ticket store at 407-224-7840. Our hours are Monday - Saturday 7:30am-10:00pm and Sunday 9:00am-9:00pm EST. Once again, thank you for contacting the Universal Online Ticket Store.
Best regards,
Steve
Universal Online
Oftewel het is niet mogelijk via online maar maakt voor de prijs niets uit
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Wij zijn 29 juli geweest en ik ben blijk dat ik de fol passen gekocht heb.
We hebben zo echt op ons gemak kunnen doen en alleen al het gevoel overla langs te mogen lopen is al geweldig hahahaha
alhoewel ik me in het begin wel wat asociaal vond hahaha maar ja ik had er dan ook wel voor betaald.
Alleen jammer dat je dan ook niet bij binnenkomst in een aparte rij mag, want er stond me toch een rij achter de kassa en het was bloedheet in de zon.
vergeet niet je ID mee te nemen want die willen ze dan wel zien, tja die hadden we voor de veranddering maar eens in de kluis gelegd, maar we konden toch naar binnen met het laten zien van de creditcard waarmee betaald was, maar ze deden er toch wat moeilijk over.
Je wisselt je A4 in het park om bij een kiosk en je krijg je kaartje wat om je nek moet.
En maar zwaaien met dat ding, zo zijn we 2 keer achter elkaar jurassic park in geweest en de rest stond nog te wachten.
Trouwens de all you can eat pass hebben we ook gebruikt, je krijgt een papieren bandje om je arm en kunt kiezen uit een aantal dingen, teveel om op te eten.
Alleen jammer dat je er geen drinken bij krijgt dat moet weer apart betaald worden.
Al met al zou ik het weer doen die Fol pass je betaald meer maar je kunt wel relaxt door het park lopen en ach we doen nog eens een attractie.
Ipv de hele dag staan wachten.
M&M+D schreef:
Alleen jammer dat je dan ook niet bij binnenkomst in een aparte rij mag, want er stond me toch een rij achter de kassa en het was bloedheet in de zon.
vergeet niet je ID mee te nemen want die willen ze dan wel zien, tja die hadden we voor de veranddering maar eens in de kluis gelegd, maar we konden toch naar binnen met het laten zien van de creditcard waarmee betaald was, maar ze deden er toch wat moeilijk over.
Deze zin snap ik niet zo goed. Ik neem aan dat je de FOL tickets online gekocht had? Dan kon je toch gewoon tot aan de draaipoortjes lopen. Toen wij er waren eind juli stonden ook lange rijen, ook aan de eerste poortjes maar wij zijn helemaal naar rechts gelopen en daar waren maar 4 mensen voor ons. Op de uitdraai stond dat je moest laten zien wie je was want de tickets staan immers op naam. Ik vond het alleen lang wachten om de uiteindelijke pasjes te krijgen. Ook wij waren zeer blij met de pasjes alhoewel de drukte (op een maandag) niet echt overal superdruk was.
Fol online gekocht, maar bij de draaipoortjes stond een hele rij mensen die binnen wilde.
En ja achteraf las ik ook dat jeje ID mee moest nemen, vooraf ook gelezen, maar vergeten en we wilden niet de hele dag met onze passen in het park lopen.
kluis is iets veiliger.
Daarbij zijn we toch binnen gekomen.
En bij ons stond er juist geen rij bij het omwisselen van de pasjes
En dat ik wat wazig ben komt door de lange terugvlucht en in mijn eigen bed na 3 uur weer wakker worden en niet meer kunnen slapen.
Gr. marian
Wij zijn op 13 aug geweest, wachttijden bij Simpsons (wat een top attractie is dat!!) tussen de 25 en 55 minuten, andere attracties tot 40 minuten.
En zelfs al is de wachttijd 20 minuten, binnen 10 minuten twee keer een attractie in kunnen is ook niets mis mee (en drie keer in 15 minuten al helemaal niet!)
.
Kortom: ik vond het het geld meer dan waard.
vwb drinken: als je een drankje koopt in een souvenir beker kan je deze tegen gereduceerd tarief laten refillen, ik geloof zelfs dat je dat dan de hele dag bij alle outlets kan laten refillen.
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
thefreeze schreef:
En zelfs al is de wachttijd 20 minuten, binnen 10 minuten twee keer een attractie in kunnen is ook niets mis mee (en drie keer in 15 minuten al helemaal niet!)
Inderdaad, sommige attracties wil je gewoon direct nog een keer. Simpson's is mijn jongste zoon zeker 5 keer in geweest. En die Mummy-ride is zo snel over dat je je toch wel redelijk bekocht zult voelen als je daar een half uur voor in de rij gestaan hebt.
Vond het wel vreemd dat later op de dag, toen er van drukte geen sprake meer was en het dus helemaal niet meer uitmaakte welke ingang je nam het personeel toch persé wilde dat je door die speciale ingang ging. Bleek te zijn omdat ze iedere keer je pas wilden scannen om te registreren hoe vaak er gebruik wordt gemaakt van FOL.
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Als ik online een FOL ticket wil kopen op hun eigen website, lees ik: This ticket is valid for use any day through (and including) May 22, 2009.
Bestaat de FOL pass dan niet meer tijdens het zomerseizoen? Wij gaan midden juli ...
Werkt de print@home optie voor dit ticket? 20$ extra voor internationale verzending is wel wat veel....
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver Blog // Photo Album
dit was het vorig jaar ook,heb toen een mail gestuurd.De hoogseizoen FOL tickets komen pas later online. Alhoewel zie hier http://www.partner.viator.com/en/4682/t ... FRONT_LINE wel reeds te bestellen zijn.
ik heb de e-mail nog teruggevonden,had ik 08-02-08 gekregen In mijn vraag stond waarom ze via viator wel al te boeken waren en rechtstreeks nog niet. Thank you for contacting Universal Studios Hollywood. This site is a third party company selling tickets for our park. Front of the Line Passes to our park purchased through this company for the dates you mentioned are $119 and will be valid for admission. Universal Studios directly has not yet begun selling Front of the Line Passes from our ticket offices yet for this time. Guests are welcome to purchase tickets through a third party if they wish. More ticket options for the remainder of 2008 sold through Universal Studios directly will go on sale on the coming weeks.
Sincerely,
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.