Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Antelope Canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PatrickF.
Amerika-ontdekker

Re: Antelope Canyon

Bericht door PatrickF. »

Toen wij in Gouldings Lodge zaten een paar weken geleden, toen hadden we ook een soort cabin. Maar dat was een hele grote voor 6 personen met een grote woonkamer (met flatscreen :D ), een grote keuken, eetkamer, 2 badkamers en een overdekt gedeelte om de auto onder te zetten.

We dachten dat we een gewone hotelkamer hadden, maar dat bleek dus een grote bungalow te zijn :D en dat voor maar 1 nacht met 3 personen. Deze bungalow lag ook een stuk van het hoofdgebouw af. Aan de rechterkant van de supermarkt.
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

hallo,

even een vraagje. wij bezoeken de antelope canyon (upper) in juli 2009. vanaf zouden we best een tour vastleggen? nu al of toch nog even wachten?
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ik heb vorig jaar de dag voordat ik de tour gepland had via internet geboekt vanuit mijn hotel in Page.
De volgende morgen ben ik naar het kantoortje van Antyelope Canyon Tours gelopen en de tour betaald.
Dat was begin september maar jullie gaan in juli misschien dan toch in juni al reserveren.

Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Gewoon 's ochtends erheen rijden en je bij de kassa melden kan ook prima hoor. Volgens mij is dit nou typisch 1 van die dingen die je echt niet hoeft te reserveren...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Ik zou wel reserveren, maar dat hoeft niet heel lang van tevoren. Wij hadden gereserveerd, en reden met de jeep langs een lange rij met wachtenden. Ben blij dat we zo door konden rijden. Vooral de tour van 11.30-12.00 uur is erg druk.
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Als je naar Lower gaat hoef je niks te reserveren want daar mag je zonder gids in.

Voor Upper kan je reserveren maar als je de dag ervoor al in Page aankomt kan je ook op dat moment al kaartjes regelen. Ze proppen zoveel mensen in die canyon: je komt er altijd wel in!
pollyblue
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door pollyblue »

thx voor alle reacties! maar nu eerst de verkiezingen volgen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer