Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Re: beste deal tickets 2009, hulp gezocht

Bericht door myste87 »

Coyote schreef: Bij mijn weten begint het hoogseizoen het 2e weekend van juni en eindigt het laatste weekend van augustus. Althans, dat is mijn ervaring als ik zoek naar tickets. Tickets in genoemde periode zijn veelal stukken duurder heb ik gezien. Vandaar dat ik altijd vlak voordat het hoogseizoen begint wil vertrekken naar Amerika.

Roland
Ik kan mij herinneren dat er mensen van het forum nog een goede deal hadden met vertrek op 30 juni.

Maar als ik bovenstaande lees zouden wij met een dure vlucht heen moeten maar kunnen wij als wij begin september terug willen met een goedkope vlucht terug kunnen, kan een overweging zijn om de vakantie 2 weken uit te stellen en net voor het einde van de schoolvakantie terug te komen.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
A3
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door A3 »

Over het algemeen kun je op site http://www.americanestates.nl goed zien hoe de seizoensindelingen per vliegtuigmaatschappij zijn.

Onder de noemer 'vluchten' staan namelijk diverse maatschappijen met daarbij een tarief en de geldigheidsduur.

Zo begint bij enkele maatschappijen het hoogseizoen pas op 1 juli ipv half juni, en is bij anderen het hoogseizoen alweer voorbij op 17 augustus ipv per 1 september.

MVG

A3
States visited: All except Alaska & Hawaii. Correction: all !
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

myste87 schreef:Maar als ik bovenstaande lees zouden wij met een dure vlucht heen moeten maar kunnen wij als wij begin september terug willen met een goedkope vlucht terug kunnen, kan een overweging zijn om de vakantie 2 weken uit te stellen en net voor het einde van de schoolvakantie terug te komen.
Ik weet niet of het zo werkt. Ik dacht altijd dat een ticket goedkoper was zolang de vertrekdatum maar niet in het hoogseizoen valt. Dat de retourdatum daar dan wel in valt (heb ik zelf immers altijd, ik vertrek in het laagseizoen maar kom terug in het hoogseizoen) maakt volgens mij niet uit voor de prijs.

Maar goed, kan best wel verschil maken. Ik heb daar echter nooit op gelet. Zoals anderen ook al aangeven. Een echte begindatum en einddatum van het hoogseizoen is er niet. Het loont om gewoon goed te zoeken rondom je vertrek- en retourdatum op diverse dagen en bij verschillende maatschappijen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Is het niet gerelateerd aan de " kindervakanties" ? In 2009 is het einde van de zomervakantie 6 september.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Het is mij ook al opgevallen dat als je langer dan een maand wilt gaan, de tickets bij sommige maatschappijen een stuk duurder worden. Ik had bijv. voor 4 weken een redelijk betaalbaar ticket gezien bij American Airlines maar als je langer gaat worden die tickets ineens een heel stuk duurder :shock: We willen volgende zomer eigenlijk het liefst 6 weken gaan.

Elly
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Goh, ook weer plannen, waar willen jullie deze keer naartoe?

* Opmerking moderator - Marco
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

We willen sowieso terug naar Yellowstone en Moab en waarschijnlijk een stuk van het Noordwesten. Maar eerst maar 'ns betaalbare tickets zien te vinden :shock: . Het maakt ons ook niet zoveel uit waar we naartoe vliegen. LA, San Francisco, Las Vegas, Seattle, Phoenix desnoods Vancouver. Wat het goedkoopst is. Want we gaan met z'n vijven en dan maakt een paar tientjes per ticket toch wel veel uit :wink:

Elly
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer