Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gevraagd: advies voor rondreis West kust.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
marjolein59
Amerikafan

Re: Gevraagd: advies voor rondreis West kust.

Bericht door marjolein59 »

Oké Bianca, bedankt! dat is idd precies de weg die wij willen rijden, dwars door Yosemite om naar Oakdale te gaan.
tonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door tonnie »

Beste mensen,

We hebben ondertussen ff de vertrek datum aangepast, zodat er nog wel plek is in yosemite park en zodat we op 4 Juli (Independence day) in Las Vegas zijn. We zullen dan nu vertrekken op 29 Juni en terug naar huis gaan op 14 juli.

Daarnaast voor de mede forum-leden. Als tip voor een vliegticket zal ik als ik jullie was, ook een kijkje nemen op expedia.nl. Deze is tot nu toe het goedkoopst en bovendien erg overzichtelijk. Zo kan je van tevoren zien in welke vliegtuig je terecht komt (al kunnen ze dit niet garanderen). En dus zo weer ervaringen kan opzoeken van andere mensen.

Voordat ik een tent ga huren in Yosemitepark wil ik er eerst zeker van zijn of dit wel te doen is voor 2 overnachtingen. Het lijkt me erg primitief, maar ook best leuk!

Iemand ervaring?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

tonnie schreef:Voordat ik een tent ga huren in Yosemitepark wil ik er eerst zeker van zijn of dit wel te doen is voor 2 overnachtingen. Het lijkt me erg primitief, maar ook best leuk!

Iemand ervaring?
Waarom zou het niet te doen zijn? Er zijn veel mensen die wekenlang kamperen met een tent, het is maar net wat je eisen zijn.

Marianne
tonnie
Amerika-ontdekker

Bericht door tonnie »

vanwege kou ofzo Of enge beestjes :lol:

Heb niet zoveel eisen aan een slaap plaats eigenlijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer