Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus durf ik daar geen uitspraak over doen. Ik heb een aantal malen overnacht in Death Valley in Furnace Creek en toen wel gereserveerd. Dat was in mei/juni. Er zijn niet veel overnachtingsplaatsen in het park en het is populair, dus je neemt een bepaald risico als je niet reserveert. Maar wellicht hebben anderen hier wel wat meer over te vertellen.elninjoo schreef: Heb jij enig idee of vooraf boeken van Stovepipe Wells nodig is in mei of is daar altijd wel plaats? In dat geval kunnen we daar flexibel zijn en van de 2 nachten eentje maken als we ergens anders uitlopen.
Wij zitten in Page van 29 april t/m 5 mei op Lake Powell Campground aan de Coppermineroad samen met Rob en Annie. Zij in een camper en wij in een tentje. Deze camping heeft overigens een indoor zwembad met whirlpool. Heel fijn na een dagje hiken en om het rode stof van je lijf te spoelen. Als je nog een avondje wil lachen, dan kom maar langs.....Zou trouwens leuk zijn als we elkaar ergens tegen komen onderweg! Ik ga vast aan elke Nederlander vragen die ik onderweg tegen kom of ze ook op dit forum zitten.

Marjan