Whoohoo ik was dit topic al vergeten jaaaa 1000 euro
en binnen twee weken vertrek ik naar amerika dus ik kan het goed gebruiken
thanks neminem !!!!
Ik hoop voor de mensen in San Francisco (en voor mezelf ) dat het niet alsnog gebeurt !!
Daarom heb ik even gezocht op internet. Er zijn verschillende websites waar je de aardbevingen kunt volgen.
Op deze site kun je zien dat er vandaag om 12.08 PM (lokale tijd) even ten noordwesten van San Francisco bij San Pablo Bay een lichte aardbeving met een kracht van 1.4 op de schaal van Richter is geweest. In San Francisco zelf (gelukkig) nog niet vandaag.
Op dit kaartje kun je alle aardbevingen van vandaag tot een week terug in Amerika zien.
Op dit kaartje zie je een overzicht van de activiteiten rondom San Francisco van vandaag tot een week terug.
Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 26 aug 2005, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Coyote schreef:Op deze site kun je zien dat er vandaag om 12.08 PM (lokale tijd) even ten noordwesten van San Francisco bij San Pablo Bay een lichte aardbeving met een kracht van 1.4 op de schaal van Richter is geweest. In San Francisco zelf (gelukkig) nog niet vandaag.
1.4? Dat noem ik geen 7.6. Jullie wel?
Ben benieuwd of de 1000 euro'tjes aankomen...
(Het is alleen al een tijdje stil rondom meneer Neminem. Zou hij alsnog naar San Francisco zijn gegaan om heel hard te gaan springen??)
rene.jager schreef:En welke kracht heeft de beving "in elk geval"?
Ik denk dat ik wel weet welke kant je op wil. Een beving van 1.3 is namelijk ook een beving...
Goh,... ik zat er met mijn loze opmerking toch het dichtste bij. Dus waar blijf je Nimenem
Neminem heeft een ban gekregen en is nog even terug geweest onder een soortgelijke nick. Ik gooi een slotje op dit topic, want ik ben bang, dat Stephanie naar haar 1000 euro kan fluiten .
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.