Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Paula(58): Phoenix v.v. (AZ-NM-TX-UT)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
deeyore
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reis Paula(58): Phoenix v.v. (AZ-NM-TX-UT)

Bericht door deeyore »

Ik wilde een berichtje achterlaten op jullie web-log, maar kon niks vinden om een reactie te plaatsen :?
Ik wens jullie een hele fijne vakantie! En alvast een goede vlucht, zonder vertragingen en gedoe! Geniet ervan!!
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Je hebt helemaal gelijk Danielle, ik begreep het niet zo goed want je had al eerder gereageerd dus gelijk maar even gaan kijken.

Ze hebben van de week de hele lay-out veranderd van weblog.nl dus gisteren uren zitten kloo***n en waarschijnlijk vergeten om de reacties weer op open te zetten.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik las in het verslag van Hekkie dat er het een en ander veranderd was bij web-log en heb ook even gekeken, het bericht wat ik al had gemaakt waren nu allemaal vreemde tekens, ik durf nu even niets te veranderen, probeer het maar als we daadwerkelijk met vakantie zijn, ben je eindelijk gewend aan je blog wordt er weer vanalles veranderd :? en ik ben al niet zo'n computer freak :wink:

Jullie alvast een hele fijne vakantie en een goede reis maandag.
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

paula58 schreef:Nog 4 dagen dan vertrekken we richting Phoenix. :hello1:

Wel heb ik nog een vraagje want het is dan 31 mei en Memorial Day, weet iemand of dat veel vertraging kan geven op de vliegvelden en misschien files op de weg i.v.m. het extra lange weekend?
Heel goed getimed, afgelopen weken is de temperatuur wat onder de normale temperatuur gebleven maar vanaf maandag gaan we weer naar de 100 graden f! :)

Ik weet niet hoe het met de drukte op vliegvelden gesteld is. 2 jaar geleden heb ik dezelfde route gedaan op 4 july en daar heb ik niets van gemerkt dus het zal wel loslopen.
Op de weg is het doorgaans wel drukker. Zeker in jullie geval is de kans groot dat op de 202 East banen gesloten zijn ivm wegwerkzaamheden.

Beter alternatief is vanaf de car rental location om de i10 East (tucson) aan te houden en dan de US60 richting Globe te nemen. Na de kruising met de 101 kom je dan in Mesa. Dobson is dan de eerste afslag.

Op: http://www.azdot.gov/Highways/valley_fr ... ctions.asp kan je de road closures zien. Hij is ong niet bijgewerkt met volgende week.

Veel plezier!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

En wat betreft weblog, ik kon gewoon gisteren weer terugschakelen naar de oude lay-out!! Dat vond ik wel even lekker. Ga me er later wel eens in verdiepen. Misschien is dat voor jou ook een idee, met al die vakantiedrukte voor de boeg :thumbup:
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Die weblog, even :offtopic: .
Je krijgt steeds HTML tekst te zien(dat zijn al die vreemde tekens), dit kan je veranderen door op rich tekst te klikken, staat net boven je bericht.
Kijk ook even naar de grote van je foto's die staat standaard op 500 pxl dat is meestal te groot heb ik ontdekt, bij mij was 460 pxl goed, is je midden stuk smaller dan zal het 360 pxl zijn , vermoed ik.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

:thumbup:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

We hebben uren zitten prutsen met de nieuwe lay-out maar volgens mij wel redelijk gelukt, wat een gedoe zo vlak voor dat je weggaat. :(

@Vol, bedankt voor je tip, ik heb de route even bekeken en echt veel omrijden is het niet maar wel heel prettig om te weten dat er zoveel aan de weg gewerkt wordt. :thumbup:
Ook lekker dat de temperatuur weer omhoog is gegaan, de truien kunnen dus wel thuis blijven. :wink:
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

IK heb nog een berichtje geplaatst in dit dit topic over de veranderingen in weblog.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ja dat had ik gezien Annie, we proberen toch maar zo snel mogelijk te wennen aan de nieuwe stijl.

Nog even een ander vraagje, ik lees steeds over Fruita, wat is daar precies te doen/zien???
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Het documentje help je vlugger wennen.

Het was vroeger een homestead van de Mormonen, nu zijn er nog wat gebouwen te zien en oude boomgaards, van het fruit maken ze o.a. pie's, die daar dan weer verkocht worden.
Je kan er hier meer over lezen.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Hartstikke fijn dat jullie nu ook bijna weg mogen :D

Alvast een hele goede reis en heel veel plezier! Ik ga proberen jullie te volgen al gaat het de eerste dagen niet lukken omdat we dan in Yellowstone zitten en daar geen internet hebben.
paula58 schreef:Wat een gedoe zo vlak voor dat je weggaat. :(
Midden in je vakantie ineens om moeten schakelen is nog veel erger :lol: :wink:

Groetjes,
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

@ Annie, je linkje over Fruita werkt niet maar ik heb ondertussen wel een beetje zitten Googelen en misschien gaan we het wel even bezoeken.

@Sonja, dat lijkt me inderdaad niet prettig om om te moeten schakelen tijdens je vakantie, wij hadden hier in ieder geval nog wat tijd om er mee te prutsen.
Heel veel plezier in Yellowstone!!!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Heel veel plezier tijdens jullie vakantie, Paula en Jos! Geniet ervan, ik hoop dat jullie schitterend weer hebben.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Paula, nog een nachtje (of twee?) en dan is het zover. Ga je natuurlijk volgen en zo nagenieten. Heel erg veel plezier en goede reis.

Fruita struikel je bijna over als je naar Capitol Reef gaat , het visitor Center bezoekt en daarna de scenic drive rijdt. Al ga je alleen maar even naar het Guifford house kijken, je loopt er zo langs, je ziet de boomgaarden, de oude schuur, oude auto, en de paarden. Je kunt er redelijk goede koffie drinken en heerlijke pie, maar ook broodjes, jam en allerlei andere leuke hebbedingetjes kopen.
Maar ook gewoon rondneuzen in een huis uit de dertiger jaren. Dat geweldig gelegen is tussen de ontzettend rode rotsen ( dus wat in de namiddag bezoeken dan zijn de kleuren nog mooier). Kost dus nauwelijks tijd.
Ik moet eerlijk zeggen, voor mij was Capitol Reef half zo leuk niet zonder het verblijf op Fruita dit keer, zou er bijna een tentje voor kopen voor een nacht :wink:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Ja nog twee nachtjes, alhoewel die laatste nacht nooit zo succesvol is wat betreft slapen, elk uur wakker omdat ik altijd bang ben me te verslapen. :wink:
We gaan zeker even kijken bij Fruita, klinkt wel erg leuk.
Annie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Annie »

Annie, je linkje over Fruita werkt niet
Vreemd bij mij werkt het wel.

Heel fijne vakantie gewenst.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Het linkje werkt nu wel Annie. :thumbup:

Iedereen hartelijk bedankt, ook voor alle tips natuurlijk.
Alles staat klaar om te vertrekken en morgen om 7.00 uur vertrekken we richting Schiphol.
We zullen proberen zo snel mogelijk een update te plaatsen, als we tenminste niet gesmolten zijn want ik las dat het zaterdag iets van 42 gaat worden in Phoenix maar we klagen niet. :wink:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Een hele goede reis en heel veel plezier Paula en Jos.
Ik ga jullie volgen.

Marjon
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Een hele goede reis en een fijne vakantie!
Ik ga jullie ook weer volgen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer