Ik begrijp dit juist heel goed. Als ik ervan uitga dat ik een bepaald gebied maar één keer zal bezoeken, dan kan ik de volgende keuze maken: Van veel parken alleen de hoogtepunten bekijken, of een kleiner aantal parken intensiever bekijken. Dan ga ik toch echt voor de eerste mogelijkheid, ik vind het absoluut niet erg als de reis daardoor propvol wordt. Zo hebben wij in het begin ook gereisd, echt in een race-tempo van het ene park naar het andere (we dachten immers dat we er nooit meer terug zouden komen). We hebben echt wel momenten gehad dat we even flink moe waren, maar die vallen in het niet bij de vele prachtige indrukken die we toen hebben opgedaan.vana schreef:Het argument van "we gaan maar één keer dus willen we ook zoveel mogelijk zien" begrijp ik ook niet. Waarom wil je dat?
Inmiddels weten we dat de kans dat we wél ooit terugkomen in het zuidwesten toch wel aardig groot is

Ik wil er nu niet voor pleiten om iedereen hier maar een propvolle route aan te raden hoor... natuurlijk komt het (vaak!) voor dat iemand die voor het eerst naar het zuidwesten gaat de afstanden en reistijden onderschat. Dus het is prima als zoiets in de adviezen ter sprake komt.