Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alternatieve campsite voor Yosemite

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Alternatieve campsite voor Yosemite

Bericht door Isis »

Tomst schreef:Beste Ilona,

Alvast bedankt! Het enige wat ons wat zorgen baart, is dat er idd meestal staat 'RV-suitable', maar net bij die plaats staat er 'RV only'...

Misschien toch maar even een belletje geven dan en anders het domme blondje uithangen bij aankomst.

Groetjes!
Ik zit zo te denken...
Zou er anders een mogelijkheid zijn om met iemand in contact te komen die ook die dagen staat, en dan met een RV? Zodat je kan ruilen van plek. Dat zou dan wel via NPS moeten.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
De Stampies
Amerika-ontdekker

Bericht door De Stampies »

Ow jee!
Ik heb ook een confirmation gekregen en lag er vannacht wakker van dat ik een standard non electric heb geboekt....kan ik daar wel op met een RV? Er staat in de confirmation wel bij equipment: RV/Motorhome....
Weet iemand of de Standard plaatsen alleen voor tenten zijn?
De Bakkertjes
Amerikafan

Bericht door De Bakkertjes »

De Stampies schreef:Weet iemand of de Standard plaatsen alleen voor tenten zijn?
Als je bij Looking for: RV invult komen alle nummers in beeld die geschikt zijn, dat zijn ook standaard non electric sites.
Tomst schreef:236 op Upper Pines,
Als je bij Looking for :tent sites invult komen er een heleboel sites in beeld bij de upper pines, maar niet nummer 236. Als je op de map kijkt is het een rijtje aan de rand van de campground die niet geschikt zijn voor tenten.Blijkbaar is er toch iets met die nummers aan de rand van de campground.

Ben ook geen kenner maar het zou me niet lekker zitten, als je ziet dat je 4 pagina's confirmation krijgt, lijkt het er niet op dat ze makkelijk met de regels omgaan.

Wij staan 2 dagen op North Pines nr:219. Er staat bij "hard to back-in". Ik hoop dat we de camper er onbeschadigd inkrijgen.
2013 rondje Denver met auto: http://www.denver2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 Zuid-West USA Camper: http://bakkertjesgo2usa.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
pushirubiano
Amerikakenner

Bericht door pushirubiano »

Toch maar ff bellen naar dat nummer dan? Op dat andere forum konden ze die mensen gerust stellen.
Groetjes, Ilona

Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

@Stampies
Nergens is elektriciteit!!! Yosemite is zonder elektra en dus staat overal standard non electricity!
Geen zorgen.

En backin hoeft misschien niet .. wij stonden gewoon kop vooruit erin. later wel achteruit, met iemand buiten de RV om te kijken (en je raam open) moet het wel lukken na paar keer steken.

Die 4 pagina's is gewoon standaard... ze hebben vast al vaak gezeur gehad en in USA dekken ze alles af. Het is een grote organisatie dus .. liability...
De Stampies
Amerika-ontdekker

Bericht door De Stampies »

Ja, dat er geen electricity is, dat wist ik... :D , maar ik dacht dat Standard voor tenten was en RV voor....jawel RV'S!
Maar ik heb gezocht op RV sites, dus ik ga er maar van uit dat op mijn standard reservering ook een RV kan staan!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Bij mijn reservering .. heb ik nog :wink: staat ook site type:standard nonelectic en equipment RV/motorhome(1)

Ik heb al mijn reserveringen uitgeprint en in een snelhechter in hoesjes gedaan op volgorde van gebruik.
Daarnaast heb ik zo'n harmonica map gekocht bij Hema waarin in elk vak een snelhechter past. Want ik had ook een mapje met allerlei handige toeristen info. Mijn reisschema en verschillende kopietjes van google maps, een map met de andere papieren, hotel voucher bij aankomst en de voucher voor de verhuur enzovoort enzovoort. Ik had een ordner vol maar heb dat door die kleinere mapjes wel in de harmonica gekregen en dat ging mee op reis.
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Ja, zo doe ik het ook altijd Isis, zo heb je je eigen "custom made" reisgids bij de hand.
Was toch wel de meest bizarre camping reservering die ik ooit heb gemaakt. Ben al op veel plekkies geweest, maar dit sloeg alles.
pushirubiano
Amerikakenner

Dat ben ik met je eens Erwin, het is zeker een 'avontuurlijke' reservering! Alhoewel ik moet zeggen dat Havasupai ook wel z'n uitdagingen had. In elk geval waren alle reserveringen voor NPS campgrounds die ik daarna gemaakt heb allemaal veel relaxter!
Groetjes, Ilona

Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Gaat Havasupai ook zo gek. Want Yosemite is heel anders dan andere NP's. Echt idioot en ongeloofelijk hoe snel het op is.
Tomst
Amerika-ontdekker

Bericht door Tomst »

Ff naar Amerika gebeld ivm ons plaatsje. Het is best mogelijk om daar een tent op te zetten maar het kan nogal 'rocky' zijn en niet zo heel comfortabel, maar 'we're not going to kick you out if you've only got a tent'.

Chanceke!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Nou fijn dat je ff gebeld hebt. Da's goed te horen.
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

Zie je wel, no Problem: "Happy Camping" :lol:
pushirubiano
Amerikakenner

Goed zo! :thumbup:

Isis, Havasupai is niet zo'n gekkenhuis maar gewoon super-moeilijk om er telefonisch doorheen te komen omdat de verbindingen zo slecht zijn. Voor de rest moet ik zeggen dat alle reserveringen bij NPs ook in onze ervaring heel soepel gaan.
Groetjes, Ilona

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer