Chi Sin X schreef:Als ik hier de verhalen hoor, lijkt Las Vegas wel een halve burcht, met overal bewakers. Ik ben er nu 3 keer geweest en heb nooit dat gevoel gehad dat het overal vol bewaking staat. Dat zal waarschijnlijk ook wel, maar ze staan niet zichtbaar opgesteld. Wat op zich ook wel goed is.
Overigens heb ik daar ook niets zien gebeuren, of onveilige situaties gezien.
Nee ik ook niet, maar de bewakers zijn er wel heel snel bij als ze iets moeten(krijgen vaak opdracht uit de controlekamer) checken. Mijn vriendin heeft dat toen gehad met een ID check, nog geen 5 seconden achter een gokkast meteen een meneer van 3 meter breed die vroeg om haar ID en alles was in orde en toen zei die "Ja dacht ik wel, maja ik moest het van mijn baas vragen"
DejaVu schreef:Nooit in Italië/Spanje/Turkije geweest? De meisjes die daarin trappen verdienen het ook wel een klein beetje of zeg ik nu iets verkeerds?
DejaVu schreef:O dat ze misbruikt worden en dan later op het politiebureau zitten te huilen.
Ja, je zegt iets heel verkeerds. Wellicht zijn die meisjes te naïef geweest, maar ze verdienen het nooit.
DejaVu schreef:
Nooit in Italië/Spanje/Turkije geweest? De meisjes die daarin trappen verdienen het ook wel een klein beetje of zeg ik nu iets verkeerds?
Ik zou het op prijs stellen als je op een ondubbelzinnige manier afstand nam van deze uitspraak.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een hele nare opmerking. Iedereen heeft altijd zijn eigen verantwoordelijkheid maar ik wordt er altijd erg misselijk van als slachtoffers van geweldsmisdrijven als "veroorzaker" of "uitlokker" van het geweld worden bestempeld. Er zijn landen en culturen waar dit niet zo vanzelfsprekend is, maar wij leven hopelijk toch in een samenleving waar dit soort gedachten niet heersen.
Ik heb dit jaar zelfs een groot stuk gelopen van Stratosphere richting Downtown Vegas, om naar The Graceland Chapel te gaan. Ging heel goed, het was toen wel nog licht. Toen waren er geen zwervers of junks. Ik heb me verder op de strip alleen maar fantastisch gevoeld en in Downtown ook. Van onveiligheid 0,0 gemerkt.
DejaVu schreef:Ik hou mijn mond erover en toch zijn er mensen die over mijn heen vallen. Zie je dat het niet aan mij ligt
Zullen we maar weer OT gaan? Het uurtje der moraalridders is voorbij
Je zou ook gewoon ondubbelzinnig afstand kunnen nemen van je opmerking in plaats van de schuld te leggen bij hen die erover vallen dat jij gesteld hebt dat de meisjes er zelf om vragen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.