Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe lang is de Strip in Vegas ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Hoe lang is de Strip in Vegas ?
Aan de westkant (Excaliburkant) van de strip hebben de meeste hotels parkeermogelijkheid voor campers, aan de oostkant is dat een groter probleem.
Oke, bedankt 

Wij hebben hetzelfde. Reizen met camper maar gaan 2 nachten in MGM. Ik heb gebeld en ze zeiden dat het geen probleem was om te parkeren.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
@ Puckiet ,
MGM heeft dacht ik een afspraak met Tropicana (aan de andere kant van de weg) om te parkeren met een RV, zou dat voor de zekerheid nog even navragen voordat je jezelf klem rijdt bij MGM zelf.
MGM heeft dacht ik een afspraak met Tropicana (aan de andere kant van de weg) om te parkeren met een RV, zou dat voor de zekerheid nog even navragen voordat je jezelf klem rijdt bij MGM zelf.
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn in mei 5 dagen in Vegas geweest en hebben daar dus getest (
) of het te doen was om te voet te doen. Het was er snikheet (zeker in de namiddag) maar ik geloof dat we bijna elke dag een groot deel van de strip op en af gedaan hebben. Vertrokken vanuit het NY NY hotel en toch een keer tot aan de Stratosphere en terug, de dag nadien tot aan het Wynn en terug ... onderweg gerust, geshopt, rond gekeken, ... heel heet (bijna 40°) maar toch te doen. Eén keer hadden we een buskaartje genomen voor naar de Fremont Street Experience te gaan en die dag hebben we het dan ook gebruikt om eens met de deuce te rijden

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2670 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties