Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag van onze Las Vegas Trip!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
martijn76
Amerika-expert

Re: Reisverslag van onze Las Vegas Trip!

Bericht door martijn76 »

Oeboemoe schreef:Erg leuk reisverslag. Ik ga ook regelmatig naar Las Vegas (in juni of juli weer is het plan) maar jullie bezoeken de hippe tenten zo te zien. Leuk om daar foto's van te zien.
Wij proberen inderdaad zo luxe mogelijk als ons budget toestaat te overnachten en meestal lukt het mij wel om iets moois te boeken. Heb je al plannen voor een bepaald hotel?
Oeboemoe
Amerikafan

Bericht door Oeboemoe »

Nog geen plannen. Ik boek meestal alles via Delta Vacations omdat ik dan korting krijg en extra mijlen. :mrgreen:
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

The Cosmopolitan Studio with terrace and fountain view : 1 woord : WOW :thumbup: :shock: :thumbup:
Zodra we de kamer binnenkwamen vielen we bijna om van verbazing, wat een fantastische kamers en alles maar dan ook alles voorzien van domotica. Alles (tot en met de keukentoestellen) kunnen bediend worden vanaf een soort iPad-telefoon en/of via 2 (!) LED-TV's.
En toen moest dit nog komen...genietend van in een comfortabele loungezetel op het terras...
2012-12-23 23-45 222.jpg
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wow, super ;-) !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Heb je die zo geboekt of een upgrade?
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Wow, da's echt to die for!

Ben ook druk aan het zoeken naar de beste deal voor exact zo'n kamer. Via booking.com zijn de studio's met fountain view echter niet beschikbaar, bij een aantal andere aanbieders wel...
Memories...
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Mooi he, Kalaman? Je zal wel blij zijn dat je voor de Cosmo hebt gekozen!
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

@Dejavu : zo geboekt via een Black Fridaydeal op de website van de Cosmo zelf.

inderdaad Martijn, nog geen moment spijt van gehad. Iemand die dit wél zou hebben moet nog geboren worden denk ik...

deze nacht pas om 1u30 in bed en (nochtans goed geslapen) toch enkele keren mijn ogen opengedaan om naar buiten te kijken. Daarvoor mag je zelfs gewoon op het hoofdkussen blijven liggen vermits de bedden redelijk hoog zijn en pal aan het immense venster staan. Bovendien zijn de balkons voorzien van helder glas zodat er geen enkele belemmering is van het fantastische uitzicht. Eén van mijn zonen vroeg gisterenavond dan nog of we de gordijnen zouden dichtdoen zodat we niet te snel wakker werden :shock: :o :shock:
Nu 7u en inmiddels weeral een tijdje op het balkon gezeten om de zon langzaam Caesars Palace te zien oplichten. Eigenlijk moesten we een timelapse gedaan hebben... :(

In afwachting van de update van de blog wou ik jullie deze toch ook niet onthouden...ra ra ra...
2012-12-23 11-00 023.jpg
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mount Charleston skiarea.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Je moet in het Luxor eens zo'n film maken voor een greenscreen. Overigens niet kopen, want het is belachelijk duur, maar wel leuk om eens te doen.
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

deze morgen ontbijtbuffet in Paris : zo'n drie kwartier aanschuiven (toen we buiten kwamen stonden ze op 3u wachttijd :shock: ) : heel degelijk, maar je moet wel geluk hebben waar ze je plaatsen. Wij hadden dus géén geluk, ook niet toen ik zei dat ik niet in een McDonalds-decor wilde zitten. Ons ontbijtbuffet ging naadloos over in een brunch zodat we geleidelijk willens nillens overschakelden van croissants naar king crab legs, scampi's, kip enz...
We waren eigenlijk eerst naar het buffet van het Bellagio geweest om te ontbijten. Daar wreven we ons al in de pollekes omdat er niemand stond aan te schuiven. Bleek al snel wat de reden was : het was vandaag Holiday-buffet aan...45$/persoon. Sorry, maar voor een ontbijt is dat er toch wel over, vooral omdat we deze avond naar de Wicked Spoon zouden gaan.
Om 19u dus naar beneden gegaan om...2u aan te schuiven. Maar het was absoluut het aanschuiven waard. Zodra je er binnenkomt en nog meer, zodra je de eerste hapjes neemt verdwijnen alle pijnlijke voeten en stijve benen. Het is echt een feest voor de smaakpapillen in een jong, allesbehalve oubollig, interieur met soms nogal stevige beats. Op een bepaald moment zelfs de oude rakkers van de Rolling Stones met Satisfaction. We zijn er gebleven tot rond 22u30 en minimaal tot 22u werd alles keurig aangevuld. Het was een waardige afsluiter van enkele dagen verlof want inmiddels staan de valiezen gepakt en zijn de boardingpasses afgedrukt. Morgen om 9u het vliegtuig op naar een blijkbaar inmiddels compleet verzopen Vlaanderen (hier vandaag opnieuw een stralende dag met zelfs rond de middag écht warm weer).
Nu nog een laatste avond genieten van het onwaarschijnlijke uitzicht (Bellagio-fonteinen inmiddels weer aan het spuiten) en regelmatig eens de oogjes opendoen om naar buiten te kijken...
kalaman
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kalaman »

alles van Las Vegas staat inmiddels online in de blog...dat wordt dus smullen (ook letterlijk) voor de Vegas-adepten... :wink:
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Fantastisch mooi verslag, Kalaman! Leuk om te lezen dat jullie ook zo hebben genoten en goed hebben gegeten! Super.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer