Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helicoptervlucht over Grand Canyon / Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Katja!
Amerika-ontdekker

Re: Helicoptervlucht over Grand Canyon / Las Vegas

Bericht door Katja! »

Ik las eventjes mee met dit topic. Ook ik wil graag een helicopter ride maken in de Grand Canyon.
Heb bij papillon.com en bij grandcanyonhelicopter.com gekeken en ik kom op compleet andere prijzen uit dan jullie. Kijken jullie op hun sites zelf of op andere sites? Ze zijn een stuk duurder dan de prijzen die jullie hier noemen. Is dat misschien omdat het in september is misschien? Ik kom op 281 dollar uit voor een rit van 50 minuten. Best een hoop!
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Katja, kijk je voor vluchten vanaf de South Rim/Grand Canyon National Park?
Wat de South Rim betreft, de laagste prijzen in september voor de Imperial Air Tour beginnen bij $245.00 per volw., zie ik staan op de Papillon website.
Voor de Imperial with EcoStar Tour beginnen ze op $261 per volw.
Natuurlijk kun je ook kijken naar de North Canyon Tour helikoptervluchten die wat korter duren (25-30 min.) en daardoor ook wat goedkoper zijn (vanaf $174 per volw. in sept.).
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Katja!
Amerika-ontdekker

Bericht door Katja! »

Ja ik heb gekeken voor de south tours. Denk dat toen dit topic uit kwam de prijzen dan nog wat lager waren dan nu. Bij papillon kom ik uit op 276 dollar pp en bij grandcanyonhelicopters op 281 dollar pp.
Tsja het is een hoop geld, maar denk dat t t zeker waard is. Lijkt me geweldig!
Juuth
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Juuth »

Afgelopen week was ik in Grand Canyon NP. We kwamen rond een uur of twee aan in het park (vanuit Page), een aantal uitzichtpunten gedaan en toen doorgereden naar Tusayan Airport. We waren daar rond een uur of vier en konden nog makkelijk inchecken voor een vlucht diezelfde middag (45 minuten wachten). Het ging om een vlucht van een half uur (ca. 20 minuten daadwerkelijk boven de canyon) voor $ 190,- (Papillon). Ik vond dit erg de moeite waard!

Overigens hadden wij geen keuze tussen verschillende soorten helikopters, het was gewoon een kwestie van inchecken en gaan. Het voordeel van ter plekke boeken vind ik dat je de weersomstandigheden kunt afwachten; het was nu hartstikke helder met een prachtig uitzicht over de canyon. Als het weer op deze dag minder goed was geweest, hadden we de vlucht verschoven naar één dag later.
akarin
Amerika-ontdekker

Bericht door akarin »

Hier even een update wat betreft het boeken van een helicopter tour boven de Grand Canyon met grand canyon helicopter tours (zusterbedrijf van Papillon}.
Had ook online gereserveerd en kon geen gebruik maken van mijn AAA korting.
Heb het bedrijf een mailtje gestuurd en kreeg na enkele dagen bericht dat ik alleen korting kon krijgen als ik via de telefoon zou boeken of contact met ze zou opnemen.
Dit heb ik vandaag gedaan en inderdaad zou ik "recht"hebben op korting met mijn ANWB pas en zou er een bedrag teruggestort worden op mijn visacard.
Dus mocht er nog iemand willen boeken gewoon even bellen en je ANWB nummer doorgeven en de korting wordt gegeven.
akarin
Amerika-ontdekker

Bericht door akarin »

Hier even een update wat betreft het boeken van een helicopter tour boven de Grand Canyon met grand canyon helicopter tours (zusterbedrijf van Papillon}.
Had ook online gereserveerd en kon geen gebruik maken van mijn AAA korting.
Heb het bedrijf een mailtje gestuurd en kreeg na enkele dagen bericht dat ik alleen korting kon krijgen als ik via de telefoon zou boeken of contact met ze zou opnemen.
Dit heb ik vandaag gedaan en inderdaad zou ik "recht"hebben op korting met mijn ANWB pas en zou er een bedrag teruggestort worden op mijn visacard.
Dus mocht er nog iemand willen boeken gewoon even bellen en je ANWB nummer doorgeven en de korting wordt gegeven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer