Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yosemite - Panorama/Mist Trail
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Yosemite - Panorama/Mist Trail
Waarom moet je er een half uur van te voren zijn? Ik kan me niet herinneren dat dat bij ons zo was.
Ik zou met de shuttlebus naar de Lodge gaan, en daar ontbijten. Dan zit je tegenover de bushalte. Als je terug komt kun je lopend naar Curry Village (maar daar heb je dan geen zin meer in denk ik) of de bus nemen, en hoef je niet de auto bij de Lodge op te halen.
Marianne
Ik zou met de shuttlebus naar de Lodge gaan, en daar ontbijten. Dan zit je tegenover de bushalte. Als je terug komt kun je lopend naar Curry Village (maar daar heb je dan geen zin meer in denk ik) of de bus nemen, en hoef je niet de auto bij de Lodge op te halen.
Marianne
-
- Amerikakenner
Re: Yosemite - Panorama/Mist Trail
Ik ben via de 4mile trail naar boven gegaan, maar m'n echtgenote met de shuttle! Aan ons vroegen ze een kwartiertje op voorhand daar te zijn. je moet nog de betaling goedkeuren of zo.
Gewoon de shuttle nemen vanuit curry village, je kan in curry village vragen welke shuttle je waar,wanneer je precies moet nemen.
Gewoon de shuttle nemen vanuit curry village, je kan in curry village vragen welke shuttle je waar,wanneer je precies moet nemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht