Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dieter:Reisverslag Californie door de ogen van een 13-jarige
Sorry hoor, maar dat is de prijs.
Uiteraard heb ik die gratis tank benzine niet mee opgenomen in de rekening. Was reeds betaald.
Heb het nog eens nagekeken, en het is 130 USD benzine.
Nu hebben we het aantal miles niet direct genoteerd. Daarom dat ik schreef ong. 1700 miles. Kan ook 1600 zijn, maar echt niet minder hoor.
Afstand San Fransisco - El Portal - Monterey - Santa Barbera - Los Angeles - Las Vegas (met uiteraard wat uitstappen) is toch wel dat aantal mijl.
Normaal krijg je bj Alamo in het begin een briefje met het aantal mijlen op, maar doordat er een waarschuwing was dat er een probleem met de remmen was heb ik de eerste wagen geweigerd en een andere gekregen.
Om die reden heb ik slechts een ruwe schatting van het aantal mijlen.
Het zou eventueel kunnen zijn dat we nog eens zijn gaan tanken en cash betaald hebben, en dat vergeten te noteren, maar het zou me verbazen, want elke avond heb ik alles bijgehouden.
Was nu toch nieuwsgierig hoe het komt dat dit niet klopte en ben alles nog eens gaan narekenen, en wat blijkt : we hebben slechts 1200 miles afgelegd (volgens mapquest). Was er echt van overtuig dat het meer was. Moet ergens verkeerd gekeken hebben. Sorry voor het misverstand .... :sorry:
Uiteraard heb ik die gratis tank benzine niet mee opgenomen in de rekening. Was reeds betaald.
Heb het nog eens nagekeken, en het is 130 USD benzine.
Nu hebben we het aantal miles niet direct genoteerd. Daarom dat ik schreef ong. 1700 miles. Kan ook 1600 zijn, maar echt niet minder hoor.
Afstand San Fransisco - El Portal - Monterey - Santa Barbera - Los Angeles - Las Vegas (met uiteraard wat uitstappen) is toch wel dat aantal mijl.
Normaal krijg je bj Alamo in het begin een briefje met het aantal mijlen op, maar doordat er een waarschuwing was dat er een probleem met de remmen was heb ik de eerste wagen geweigerd en een andere gekregen.
Om die reden heb ik slechts een ruwe schatting van het aantal mijlen.
Het zou eventueel kunnen zijn dat we nog eens zijn gaan tanken en cash betaald hebben, en dat vergeten te noteren, maar het zou me verbazen, want elke avond heb ik alles bijgehouden.
Was nu toch nieuwsgierig hoe het komt dat dit niet klopte en ben alles nog eens gaan narekenen, en wat blijkt : we hebben slechts 1200 miles afgelegd (volgens mapquest). Was er echt van overtuig dat het meer was. Moet ergens verkeerd gekeken hebben. Sorry voor het misverstand .... :sorry:
Laatst gewijzigd door dieter op 03 sep 2006, 00:49, 3 keer totaal gewijzigd.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Dieter,dieter schreef:Was nu toch nieuwsgierig hoe het komt dat dit niet klopte en ben alles nog eens gaan narekenen, en wat blijkt : we hebben slechts 1200 miles afgelegd (volgens mapquest). Was er echt van overtuig dat het meer was. Moet ergens verkeerd gekeken hebben. Sorry voor het misverstand .... :sorry:
Erg aardig van je dat je het nog bent gaan uitrekenen en het komt vertellen. Dat waardeer ik zeer. Ik vond het, evenals Loek, zo weinig wat je aan benzine hebt uitgegeven dat er iets niet moest kloppen.
Wij rijden elk jaar heel wat meer mijlen en zijn uiteraard dan ook veel meer dollars kwijt, maar ik hou het verbruik ook bij en vond dit wel erg goedkoop. Het was niet mijn bedoeling je op de vingers te tikken of zo, maar mensen moeten geen verkeerd beeld krijgen van de kosten als ze een trip naar amerika maken. Daar ging het mij eigenlijk een beetje om.
Nogmaals bedankt voor je uitleg.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties