Haha, ik wist niet dat mijn topic nog open was

Inmiddels zijn wij ruim een half jaar terug en het van tevoren uitzoeken van onze restaurantjes was echt perfect. Echt heerlijk gegeten overal en heel veel tijd bespaard! De enige twee keer dat we moesten afwijken omdat er iets dicht was of iets anders pakten niet goed uit! De dingen die er echt uitsprongen:
Palm Springs: Woody's Burgers: zal deze diner nooit meer vergeten. Het was laat in de avond, donker en we reden naar deze diner toe. De voorkant van dit restaurant ziet eruit als een mini cafetje met enkele zitplaatsen. Toen we binnen kwamen vroeg de serveerster echter of wij 'voor' of 'achter' wilden zitten. Nuja, 'voor' zag er nogal saai en stil uit dus we zeiden achter. Gaan we dus door een deur heen waar ineens een soort van restaurantje opduikt die bijna helemaal vol zit. En het allermooiste was was dat er op dat moment een bandje aan het optreden was die oude classics speelde zoals 'september'. Wat goed waren ze, onze avond kon niet meer stuk. Een simpel menu, maar de burgers zijn echt heerlijk.
Los Angeles: The Stinking Rose: was het duurste van de hele reis, maar we hebben hier ook weer heerlijk gegeten. De porties zijn hier een stuk kleiner, maar wat heb ik zitten smullen van de baby back ribs en de heerlijke knoflookaardappelpuree.
Flagstaff: The Crown Railroad cafe: van buiten (en binnen) ziet het er een beetje armoedig uit maar vanwege de reviews zijn we hier gaan eten. Je moet een boek ook nooit beoordelen op zijn cover. Ook hier hebben we weer heerlijke burgers op, lekkere grote porties en zowel buiten als binnen kwam er af en toe een treintje voorbij. Ik vond het leuk.
Vernal: Winger's: Weer een prachtige diner en hier hebben we de lekkerste chicken wings (zonder bot) en onionrings op, een van de lekkerste diners van de reis. Vooral de sauskeuze is hier reuze.
Jackson: Pinky G's pizzeria: Je moet hier zelf bij de bar bestellen en afhalen als het klaar is. Hier bestellen veel mensen samen 1 hele grote pizza, en die was heerlijk. Met z'n tweeen was het nog veel zo groot zijn ze, maar leuk om samen van 1 plateau te eten.
Oakhurst: South Gate Brewing Company: deze tent maakt burgers gebrouwen in onder andere bier. (of alleen bier) dat weet ik niet meer. Was een aparte ervaring! In eerste instantie was de biersmaak wel heel erg maar daarna werd het wat minder en hebben we alsnog genoten van een lekkere burger met lekkere frietjes in een gezellig cafe, waar ook veel mensen alleen maar biertjes aan het drinken zijn.
Panguitch: Henrie's drive inn: ook prima fastfood voor een zeer schappelijke prijs. Hier hadden ze ook de orea iceshake. Die hebben we overigens een paar keer genomen bij de Carl's Junior, heerlijk!
Zion: Oscar's cafe: eventjes wachten, maar gewoon doen!
Mocht er ooit nog een halloween burger komen bij de burger king, niet eten! Mijn vriend kreeg er groene poep van
http://www.usatoday.com/story/news/nati ... /73623596/
We gaan aankomende september naar florida, zijn er nog leuke topics over eten in florida??