Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke restaurants rondje zuidwest?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Welke restaurants rondje zuidwest?

Bericht door Vito »

Dat vind ik nou helemaal niet belangrijk als ik op vakantie ben en al helemaal niet in the USA. :roll:
Dan kun je er beter niet naar toe gaan. Konijnenvoer kan ik in Nl ook wel eten.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

eoms schreef:Cheesecake Factory staat ook heel hoog op lijst van calorierijke restaurants. :shock:
Haha, dan moet je eens in Vegas naar de Heartattack Grill of Peppermill gaan :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Vito schreef:Dat vind ik nou helemaal niet belangrijk als ik op vakantie ben en al helemaal niet in the USA. :roll:
Dan kun je er beter niet naar toe gaan. Konijnenvoer kan ik in Nl ook wel eten.
Weet je wat er in konijnevoer zit? Ook erg ongezond :D
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Page: Fiesta Mexicana, heerlijk was het! (in 2012)
Bryce: Bij Best Western Ruby’s Inn hebben we een diner buffet genomen. Heerlijk! Draadjesvlees met aardappelpuree en salade, maar ook kip, vis, varkensrib etc. Weet alleen even niet meer de prijs. Is ook al in 2012 geweest, dus de prijs is vast niet meer hetzelfde.

Wij hebben ook niet heel gek gedaan met eten tijdens de vakantie, alleen in SF zijn we een beetje uit de band gesprongen (maar dat mag ook best een keer) bij The Franciscan... Echt een aanrader! http://www.franciscancrabrestaurant.com/
strikerzeljko
Amerika-ontdekker

Bericht door strikerzeljko »

Nog mensen tips in of nabij een van de volgende plaatsen toevallig?

Palm Springs
Kingman
Mammoth Lakes
Lee Vining
Monterey
Solvang
Thousand Oaks
San Diego
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

strikerzeljko schreef:Lee Vining
Bodie Mike’s BAR-B-Q!!!
Zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 69#p989269
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
strikerzeljko
Amerika-ontdekker

Bericht door strikerzeljko »

Na die foto ben ik sowieso om ;-) Bodie Mike's it is! :thumbup: :clap:
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Ik heb van fiesta mexicana geen reserveringsbevestiging gekregen. Iemand daar bekend mee?
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Juul1986 schreef:Iemand ervaring met Cruiser's Route 66 Cafe in Williams? Ziet er lekker Route 66 en amerikaans uit, lijkt me fantastisch zo op Route 66. Wij komen er 'langs' als we vanuit Palm Springs naar Grand Canyon Village rijden. Als het goed is zijn er geen geweldige eetgelegenheden in Grand Canyon Village zelf toch?
Het is wel bijna 10 jaar geleden dat wij er aten maar we vonden het een erg leuk restaurantje. Volgens mij kon je ook buiten eten. Op tripadvisor zijn de reviews ook goed.
Mijn verslag en foto's kun je hier vinden.

edit: zie nu pas dat het een oud bericht is.
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

strikerzeljko schreef:Nog mensen tips in of nabij een van de volgende plaatsen toevallig?

San Diego
Karl Strauss Brewing Company (prima burgers en heerlijk zelfgebrouwen bier!)
Richard Walker pancake house (awesome ontbijtrestaurant!! wel prijzig, maar echt de moeite waard!)(niet alleen pancakes!)
Point Loma Seafood (soort kantine met hele verse vis en schaal/schelpdieren)(goedkoop!)
Fish market restaurant (geweldige visgerechten (super cioppino!)(prijzig)
Nootje
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Nootje »

strikerzeljko schreef:Nog mensen tips in of nabij een van de volgende plaatsen toevallig?

Palm Springs
Kingman
Mammoth Lakes
Lee Vining
Monterey
Solvang
Thousand Oaks
San Diego
Onze tips (2012)
Monterey - Fish Hopper
Carlsbad (Shop stop onderweg naar San Diego) - Rubys diner
Juul1986
Amerikafan

Bericht door Juul1986 »

Haha, ik wist niet dat mijn topic nog open was ;) Inmiddels zijn wij ruim een half jaar terug en het van tevoren uitzoeken van onze restaurantjes was echt perfect. Echt heerlijk gegeten overal en heel veel tijd bespaard! De enige twee keer dat we moesten afwijken omdat er iets dicht was of iets anders pakten niet goed uit! De dingen die er echt uitsprongen:

Palm Springs: Woody's Burgers: zal deze diner nooit meer vergeten. Het was laat in de avond, donker en we reden naar deze diner toe. De voorkant van dit restaurant ziet eruit als een mini cafetje met enkele zitplaatsen. Toen we binnen kwamen vroeg de serveerster echter of wij 'voor' of 'achter' wilden zitten. Nuja, 'voor' zag er nogal saai en stil uit dus we zeiden achter. Gaan we dus door een deur heen waar ineens een soort van restaurantje opduikt die bijna helemaal vol zit. En het allermooiste was was dat er op dat moment een bandje aan het optreden was die oude classics speelde zoals 'september'. Wat goed waren ze, onze avond kon niet meer stuk. Een simpel menu, maar de burgers zijn echt heerlijk.

Los Angeles: The Stinking Rose: was het duurste van de hele reis, maar we hebben hier ook weer heerlijk gegeten. De porties zijn hier een stuk kleiner, maar wat heb ik zitten smullen van de baby back ribs en de heerlijke knoflookaardappelpuree.

Flagstaff: The Crown Railroad cafe: van buiten (en binnen) ziet het er een beetje armoedig uit maar vanwege de reviews zijn we hier gaan eten. Je moet een boek ook nooit beoordelen op zijn cover. Ook hier hebben we weer heerlijke burgers op, lekkere grote porties en zowel buiten als binnen kwam er af en toe een treintje voorbij. Ik vond het leuk.

Vernal: Winger's: Weer een prachtige diner en hier hebben we de lekkerste chicken wings (zonder bot) en onionrings op, een van de lekkerste diners van de reis. Vooral de sauskeuze is hier reuze.

Jackson: Pinky G's pizzeria: Je moet hier zelf bij de bar bestellen en afhalen als het klaar is. Hier bestellen veel mensen samen 1 hele grote pizza, en die was heerlijk. Met z'n tweeen was het nog veel zo groot zijn ze, maar leuk om samen van 1 plateau te eten.

Oakhurst: South Gate Brewing Company: deze tent maakt burgers gebrouwen in onder andere bier. (of alleen bier) dat weet ik niet meer. Was een aparte ervaring! In eerste instantie was de biersmaak wel heel erg maar daarna werd het wat minder en hebben we alsnog genoten van een lekkere burger met lekkere frietjes in een gezellig cafe, waar ook veel mensen alleen maar biertjes aan het drinken zijn.

Panguitch: Henrie's drive inn: ook prima fastfood voor een zeer schappelijke prijs. Hier hadden ze ook de orea iceshake. Die hebben we overigens een paar keer genomen bij de Carl's Junior, heerlijk!

Zion: Oscar's cafe: eventjes wachten, maar gewoon doen!

Mocht er ooit nog een halloween burger komen bij de burger king, niet eten! Mijn vriend kreeg er groene poep van :mrgreen: :mrgreen: http://www.usatoday.com/story/news/nati ... /73623596/

We gaan aankomende september naar florida, zijn er nog leuke topics over eten in florida??
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

In Florida kan ik je wel wat tips geven.

Waar ga je heen??
Juul1986
Amerikafan

Bericht door Juul1986 »

Naar miami (beach), west palm beach/jupiter, orlando, st. augustine, crystal river, tampa (busch), sarasota, ft. myers, everglades city, key west.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Iets andere dingen dan wij hebben gedaan, maar waar je absoluut moet eten is Louise's Backyard in Key West.

http://www.louiesbackyard.com/

Check ook de reviews op Tripadvisor. We hebben hier 2x gegeten en is zo super!!! :thumbup:
Juul1986
Amerikafan

Bericht door Juul1986 »

Geloof dat het echt heel lekker is, maar misschien had ik erbij moeten zeggen dat we niet zo'n visliefhebbers zijn en dat het goedkoop moet zijn aangezien we elke dag uit eten 'moeten' ;)
Gast

Bericht door Gast »

Elke dag naar de Mac dan maar :D
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

In Fort Myers moet je wel echt naar Ford's Garage. Dit is echt super leuk opgezet.
http://fordsgarageusa.com

En Rib City is ook een goedkope en toch goede keten.
www.ribcity.com
DennisS
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door DennisS »

Wij gebruiken tijdens onze reizen altijd Yelp! Dat is echt ideaal. Je zoekt op restaurants in je omgeving, geeft aan wat voor soort "keuken" je wil en je kunt tevens zoeken op hoe duur het mag zijn. Vaak kun je ook de menukaart bekijken en als je de reviews leest dan weet je of het goed is ja of nee. Zoals gezegd, wij gebruiken het op al onze reizen (amerika en europa).
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
SuzieQ
Amerika-expert

Bericht door SuzieQ »

Ik heb al een paar lijstjes gemaakt en daarvoor yelp gebruikt. Dan hoef ik het terplaatse niet steeds op te starten.
Suzie

2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht