Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachtingen Zuid-Westen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overnachtingen Zuid-Westen

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hadden vorig jaar voor het eerst een tent in Curry Village (nu Half Dome Village). De tenten zijn natuurlijk wel gehorig, maar wij hebben geen last gehad van lawaaierige buren.
Het grootste nadeel vonden wij de afstand van de auto tot onze tent. Ik denk dat wij ook wel erg slecht zaten wat dat betreft, met geen verhard pad naar de tent. Bovendien hadden wij er al ruim 3 weken opzitten toen we in Yosemite kwamen en hadden we onze auto nog niet uitgemest. Dat in combinatie met de eis dat je alles wat ruikt uit de auto moet halen leverde erg veel heen en weer lopen op ... Maar goed, dat kan dus slimmer. En als je een lichte slaper bent: oordopjes mee. Dat komt niet alleen in de tenten van pas; wij hebben toch al vaak van de tv van onze buren mogen meegenieten.
Je bent inderdaad eerder in het park, ik vind het voor de beleving ook erg leuk om in het park te zitten. En je hebt geen parkeerproblemen.

Marianne
Anaconda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Anaconda »

Naja, gezien toch alles in El Portal vol geboekt zit blijf ik maar bij de tentjes :)
Zal zowiezo een ervaring op zich zijn lijkt me ;-)
Anaconda
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Anaconda »

Nog even hier op terug komen... De tenten in Yosemite waren momenteel de leukste verblijf ervaring
Een echte aanrader! ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer