Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vluchtprijs Bru-SF

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

brekson schreef:En heeft er iemand al gevlogen met Northwest airlines ? Die bieden goedkoop tickets aan

Ik heb hier op het forum al vernomen dat dit niet aan te raden was , maar ik kreeg nog geen antwoord waarom

Er zullen wel verschillen zitten in de verschillende maatschappijen, ik denk maar aan bvb malaysian airlines met hun individuele spelconsoles/videospelers voor alle passagiers en hun keuzemaaltijden.

Ik geef maar een vb ( wat echt zo is )
groet
Zelf heb ik nog nooit met NW gevlogen.
Wel heb ik op internet gezocht naar waarom veel mensen negatief waren over Northwest. De ervaringen die men vaak noemt om dat negatieve te ondersteunen:
1- Stewardessen en het NW-personeel op de luchthaven zijn "vaak" kortaf en niet vriendelijk;
2- Interieur van sommige vliegtuigen ziet er soms smoezelig uit;
3- Soms wat oudere vliegtuigen;
4- Veel oude stewardessen (ja echt....het wordt genoemd als iets negatiefs).

Voor mij zijn geen van allen redenen om niet voor een goedkoop ticket van Nortwest te kiezen, al vind ik een vriendelijke stewardes en een schoon vliegtuig natuurlijk ook erg prettig.

.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Die oudere vliegtuigen waren de DC-10 waar NWA nog steeds mee vloog, die zijn inmiddels allemaal vervangen door de Airbus A-330. Deze hebben allemaal een eigen schermpje met spelletjes en video, het argument oude vliegtuigen gaat inmiddels niet meer op. De oude stewardessen zie je bij alle amerikaanse maatschappijen, wat mij betreft zijn ze vaak wat meer servicegericht dan de hele jonge generatie.

Harry
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door BigAppleLover »

Harry schreef:Die oudere vliegtuigen waren de DC-10 waar NWA nog steeds mee vloog, die zijn inmiddels allemaal vervangen door de Airbus A-330. Deze hebben allemaal een eigen schermpje met spelletjes en video, het argument oude vliegtuigen gaat inmiddels niet meer op. De oude stewardessen zie je bij alle amerikaanse maatschappijen, wat mij betreft zijn ze vaak wat meer servicegericht dan de hele jonge generatie.

Harry
Des te meer reden dus om Northwest (weer) een kans te geven lijkt me.

Ik ben benieuwd of NWA net zo bevalt als United, Delta, KLM en Lufthansa me tot nu toe bevallen zijn.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer