Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boeken Watchman via deze manier? (Watchman Campground, Zion National Park)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Boeken Watchman via deze manier? (Watchman Campground, Zion National Park)
Het verschilt per volgens mij per camping, dus je moet echt per camping bekijken wat er wel en niet gratis gewijzigd kan worden. Je moet je ook afvragen of het nu veel uitmaakt waar je staat; belangrijkste is toch dat je een plek hebt.
Marianne
Marianne
Gisteren zonder problemen Bryce kunnen boeken voor juli. Maar Zion was een ander verhaal vandaag. Ik had 6 spots openstaan en geen 1 van de 6 lukte. Het loopt fout omdat ik de data nog moet ingeven op het ogenblik dat het 4pm is. Het lukt me niet om de data er al in te zetten ervoor. Enkel data die op dat moment al open staan kan je ingeven voor checkin en checkout data. Het probleem is dat dat checkout datum maar exact om 4pm wordt opengesteld. En ik die dan pas er kan inzetten. Doe ik iets fout? Is hier een workaround?
Dit proces neemt veel tijd in omdat de site dan erg traag wordt (veel hits om 4pm natuurlijk).
Morgen probeer ik weer met een deel andere sites op de verlanglijst. (die vanaf morgen dan weer te boeken zijn)
Dit proces neemt veel tijd in omdat de site dan erg traag wordt (veel hits om 4pm natuurlijk).
Morgen probeer ik weer met een deel andere sites op de verlanglijst. (die vanaf morgen dan weer te boeken zijn)
dan doe je toch iets niet goed, het is al mogelijk om de betreffende datum aan te klikken (voor 1 site ) en dan exact om 16.00 op add to cart klikken
Ik heb gevonden waar het probleem zit. Je moet de 'campsite list' eerst helemaal laten laden. En al niet snel de data ingeven vooraleer deze lijst helemaal geladen is. Daar zat mijn fout. Om 16u ben ik er helemaal terug klaar voor
Tweede keer, goede keer?
Update: gelukt! Maar niet meteen, zelfs met 2 laptops. Maar na 15 minuten kwam er plots terug een spot beschikbaar (B46) en bingo!

Update: gelukt! Maar niet meteen, zelfs met 2 laptops. Maar na 15 minuten kwam er plots terug een spot beschikbaar (B46) en bingo!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2457 Weergaves
-
Laatste bericht door hanneke_vv
-
- 0 Reacties