Iris,Iris_1982 schreef:Vraag 1:
Is het makkelijk te vinden vanaf LAX? ik zag in de confirmation wel een korte routebeschrijving maar dat zegt me weinig.
Misschien is onderstaand routekaartje behulpzaam?

Streets & Trips geeft aan: 22,6 mile - 0 h. 25 min. Afhankelijk van het tijdstip kan het zijn dat je door de drukte wat langer werk hebt om bij je motel te komen.
Als je 's ochtends vroeg al vertrekt vanaf LAX richting Amsterdam zou ik de laatste nacht nabij het vliegveld boeken. Bijv. een hotel met airportshuttle. Indien je de auto op de dag van vertrek weer inlevert, hoeft dat natuurlijk niet. De voorlaatste nacht zou ik dan een hotel/motel in de buurt van Santa Monica of Hollywood nemen.Vraag 2:
Aan het einde van onze vakantie komen wij na het rijden van de kustroute weer in LA terug
Waarschijnlijk zijn we daar dan nog een hele dag en de dag erna zullen wij terugvliegen. We zullen dus nog 2 nachten in LA verblijven
Wat is nou wijsheid: meteen een hotel bij het airport boeken? Dat is wel ongezelliger lijkt me, maar je zit wel alvast op de goede plek voor de terugreis/
Of toch voor nacht 1 misschien een motel in Santa monica of iets dergelijks en voor de 2e nacht een airport hotel?
Of toch weer de bovenstaande Travelodge als hij goed is bevallen?
Vlieg je echter pas aan het eind van de middag vanaf LAX dan kun je gerust de laatste 2 nachten wat verder van LAX zitten. Nabij het vliegveld is inderdaad minder "te doen" dan in de rest van Los Angeles.
Roland