Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
- LT--
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: The Wave permits
Bedankt
Het is ook een geweldig gebied om te fotograferen!

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Het ziet er echt prachtig uit
Mag ik vragen hoeveel mensen er ongeveer meededen bij de lottery in Kanab?
Niet dat dat wat zegt over juni
maar ik ben toch best benieuwd. Maakt het nog uit hoe laat je er bent of is er gewoon een uiterste tijd waarop je er moet zijn en dat ze dan lootjes trekken of zo?

Mag ik vragen hoeveel mensen er ongeveer meededen bij de lottery in Kanab?
Niet dat dat wat zegt over juni

- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- LT--
- Amerikafan
Het zat aardig vol in de kamer, ik schat zo'n 70 a 80 mensen. Niet iedereen kon zitten en er stonden nog mensen tegen de muren van de kamer. In ieder geval 35 aanmeldingen, van 2 of meer deelnemers per groep. Wij hadden het geluk dat alle balletjes die getrokken waren groepjes van 2 waren, als er een groep van 6 man (het maximum) wordt getrokken dan blijven er al meteen maar 4 permits over. Er worden er namelijk maar 10 weggegeven.
Zo, toch ook maar een gokje gewaagd door ons aan te melden. De dagen die wij willen in september staan vooralsnog onderaan met aantal aanmeldingen, nu maar hopen dat we genoeg geluk hebben om eruit gepikt te worden. We hebben nu maar 1 aanmelding gedaan, eventueel met de andere CC nog een tweede proberen, maar we zijn er nog niet uit of we dat willen. De kans is toch al zo klein, maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. 

- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Waarom zou je dat niet willen? Als je graag naar The Wave gaat en je bent met 2, dan zou ik het toch zeker allebei proberen. 

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas

Unfortunately the dates and entries you chose did not become available to you in our lottery application process for a Coyote Buttes North permit.
Jammer, misschien proberen we het terplekke nog wel, en anders gaan we gewoon naar de White Pocket, óók mooi!!

Super blij!!! Op de dag met de meeste aanvragen.Congratulations, xxx!
You were selected in our lottery application process for a Coyote Buttes North permit.

Wat vul ik bij "Vehicle license at trailhead" in? Kenteken van de huurauto weet ik namelijk nog niet.

edit: Ik heb maar gewoon rental ingevuld.

Veel plezier!
Voor mensen die het zich later nog afvragen... 'rental' invullen is wat ze zelf ook zeggen te doen...Harriesch schreef:Super blij!!! Op de dag met de meeste aanvragen.Congratulations, xxx!
You were selected in our lottery application process for a Coyote Buttes North permit.![]()
Wat vul ik bij "Vehicle license at trailhead" in? Kenteken van de huurauto weet ik namelijk nog niet.
edit: Ik heb maar gewoon rental ingevuld.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Episode 3 : Kanab - White Pocket - Kanab staat online op YouTube 
White Pocket : een aardig alternatief voor diegenen die geen permit konden bemachtigen voor The Wave.

White Pocket : een aardig alternatief voor diegenen die geen permit konden bemachtigen voor The Wave.
Gefeliciteerd en alvast veel plezier!Harriesch schreef:Super blij!!! Op de dag met de meeste aanvragen.Congratulations, xxx!
You were selected in our lottery application process for a Coyote Buttes North permit.![]()
Wij waren helaas "unsuccesful" op de minst drukke dagen

-
- Amerika-ontdekker
Miljaar, natuurlijk glansrijk te laat om nog mee te doen voor de loting van augustus. Wat is de kans dat wij (2 personen) op de dag zelf de loterij nog winnen?
Dat is afhankelijk van het aantal personen dat er aanwezig is die dag, maar ik schat ongeveer evenveel als online?
Hou er wel rekening mee dat, als je wint, dat ticket pas voor de volgende dag is !
Bart
Hou er wel rekening mee dat, als je wint, dat ticket pas voor de volgende dag is !
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-ontdekker
Thx voor de info. Vrees dat ik the wave ook dit jaar aan mij voorbij ga moeten laten gaan.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
alternatief : White Pocket (zie episode 3 op de YouTube link onder dit bericht)
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
misschien een stomme vraag, maar waar ergens op de site van de BLM kan je zien hoeveel kans je hebt (maw hoeveel kandidaten er per dag zijn) om ingeloot te worden?
wij willen gaan eind april en ik heb een voorgevoel dat dat een heel populaire moment is
wij willen gaan eind april en ik heb een voorgevoel dat dat een heel populaire moment is

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
https://www.blm.gov/az/paria/lotteryapp ... 63c681d6TR
bevestigen dat je de video gezien hebt, dan "I agree" en dan kom je op de pagina terecht waarop alle inschrijvingen staan. Voor de rest
.
bevestigen dat je de video gezien hebt, dan "I agree" en dan kom je op de pagina terecht waarop alle inschrijvingen staan. Voor de rest

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik wil meedoen met de lottery voor april, maar lap, de site van BLM lijkt niet naar behoren te werken 

- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, daarnet ook gezien. Ik heb 2 dagen geleden meegedaan voor 31 maart (nog geen antwoord ontvangen) en wou nu ook meedoen voor april, maar zoals je zegt ligt de site momenteel plat
. We hebben nog een ganse maand, Tipsy, om een lotje te trekken
. Veel succes alvast
.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2852 Weergaves
-