Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas

Bericht door Fraa »

binckie4 schreef:Maar ik ben blij dat dat opgehelderd is. Nu nog beslissen waar ik mijn punten voor ga gebruiken.
Gewoon zorgen dat als je je reward gaat redeemen, dat je je hotelkamer boekt binnen de 90 dagen. De effectieve datum van de overnachting mag na die 90 dagen zijn. Als ik bv vandaag mijn LPs zou inwisselen voor een overnachting in September, dan moet ik voor 14 April de hotelkamer boeken door naar de Mlife Redemption Line te bellen (+1 855 881 6074 (tussen 15u & 20u)).

Ik wist dat dus eerst ook niet, ik dacht aanvankelijk dat de overnachting zelf binnen de 90 dagen na het redeemen van de LPs moest zijn, blijkbaar niet dus ;)
Reisblog: thisisfraa.be
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

PSVwally schreef:Voor de Mandalin Bay ben ik ook aan t spelen. Of mss toch een nachtje Bellagio.
Even voor de goede orde het hotel heet Mandalay bay en niet Mandalin bay. :wink: :D

Ik ben nog geen gratis nachten bij het Bellagio tegengekomen, alleen maar upgrades van een gewone kamer naar een lake-view kamer en van een salon suite naar een penthouse suite, maar dan moet je dus de kamer gewoon boeken.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ik ben wel een beetje klaar met het spel :roll:

Nu al een paar dagen achter elkaar helemaal niks :mrgreen:
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Oh, hier gaat het weer veel beter. Ik heb al een dag of drie na mekaar dikke winst gemaakt met de bonus spin, vandaag zelfs 82.000 chips 8)
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Hier ook al een dag of twee serieus veel spinnen voor betrekkelijk weinig winst...

Vandaag van pure ellende overgeschakeld naar Bet the Farm waar ik dan toch nog wat chips bij elkaar heb weten te sprokkelen.
Die daily bonus levert bij mij nagenoeg nooit wat op... Altijd het laagste of op één na laagste bedrag. :sadcry:
Memories...
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Had van het weekend de 500lp bij de dagelijkse spin, totaal 2.600 lp bij die spin door de extra's :thumbup: . Ga vandaag de 100.000 halen.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

sachasenne schreef: Dus ik kan nu met mijn LP's een overnachting 'kopen' en dan ook al bellen naar Mlife om de overnachting voorseptember boeken?
Ga er maar van ut dat je ongeveer tot 6 maanden vooruit kunt boeken.
Je zou dus nu je overnachten kunnen 'kopen' en dan tot eind maart wachten om de kamer ook daadwerkelijk te boeken.
Voordeel hiervan is dat als je nu ziet dat ze dr nog zijn, je ze ook kunt aanschaffen terwijl je niet weet of ze in maart nog te verkrijgen zijn.
Bovendien heb je 90 dagen de tijd om je te bedenken. Als je ineens iets anders zou willen kun je een support ticket maken om de reward weer terug te wisselen voor LPs.

PS.
Ik zou voor de startpost een uitgebreide handleiding etc. maken afgelopen weekend, maar dat is er niet van gekomen.
Woensdag zitten we in het vliegtuig en dan heb ik er alle tijd voor.
Dus dan is dat er donderdag of zo :)

Dan zal ik ook een foto van de suite in Mandalay Bay posten :D
Kelly*
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Kelly* »

Net level 25 geworden en 10.000 LP overschreden 8)
Ik ga normaal pas in 2014 terug naar LV (of ik moet ondertussen ff de lotto winnen ofzo), denk dat ik een mooie stapel LP's bijeen krijg tegen dan :thumbup:
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Hm.... me likes Bet the farm!!!

Gisteren al mijn chips opgespeeld en vandaag begonnen met de opbrengsten van de Strip en de daily bonus (die laatste was weeral armoe troef!). Ben nu sinds 9 uur Bet the farm op de achtergrond aan het draaien. Met 170 chips op de autospin dus al twee uur aan het spelen, level 48 bereikt en op dit moment nog steeds rond de 12.000 chips in kas. Ik doe gewoon verder zo, want ik ben nu Aria aan het bouwen, dus moet het even rustig aan met de chips. Ik kan pas rond een uur of twee vanmiddag opnieuw mijn dagelijkse 50.000 aan feeds binnenhalen.
Laatst gewijzigd door MiniMe op 16 jan 2013, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Memories...
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Bij mij is het ook armoe troef. Nog maar 6000 chips over. Wel vaag want ik sloot gisteren af met 77000 chips en begon vanmiddag met maar 74000 chips. Na een keer f5 te hebben gedrukt ging dit nog verder omlaag trouwens. Ook het collecten van de hotel op de strip gaat nogsteeds niet helemaal goed. Vaak als je er overheen gaat met het verschuiven 'collect' je al ipv click to collect. En dan een keer herstarten dan staan ze er weer. Maja, vanavond met 50000pn weer een level erbij iig.
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik heb het ook vaak aan de hand dat als ik chips wil innen op de Strip, dat er niks gebeurt na dat ik er op geklikt heb. Na een refresh lukt het dan weer wel. Ik heb trouwens nog nooit LPs gekregen van de hotels op de Strip of bij de Bonus spin die je elke dag krijgt, heel raar.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Oh lp's zitten er bijna elke keer wel bij bij mij, vaak bij een van de laatste hotels die ik heb neergezet. Daarnet nog 250 lp van Aria gekregen.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik 'oogst' een keer of zes per dag. Gemiddeld heb ik 1 oogst waar ik geen LP's bij krijg. De andere meestal wel. Het minste is dus 0 en het meeste was 450 LP's in 1 'oogst'.

Ik heb nu met mn 2 accounts samen 200.000 LP's.

Ik heb MGM gebouwd met 60 per spin. Begonnen met 11.000 chips en geeindigd met 10.000 chips. Ik ben niet ver geraakt wat level betreft uiteraard, maar MGM is wel af na duizenden spins :-) Ben ik opgelucht ;-)
Nu terug spelen aan 1500 chips.
Groetjes,
Carine
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Bij mij gaat het verzamelen van gifts momenteel niet.
Wanneer ik collect all klik, komt er niks bij in mijn chipvoorraad.
Memories...
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb het ook met de bonus spin, dan staat er 200 lp, daarna moet je op spin klikken voor de chips, chips komen er wel bij maar de 200 lp niet?
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

ina schreef:Ik heb het ook met de bonus spin, dan staat er 200 lp, daarna moet je op spin klikken voor de chips, chips komen er wel bij maar de 200 lp niet?
Je weet dat elk rad een beginstand heeft :wink: ? (die kun je trouwens veranderen door op een ander vakje te klikken, maar dat heeft geen enkele invloed op de win die je krijgt zoals Marcel hier al eens aangaf).
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

US-fanboy schreef:Woensdag zitten we in het vliegtuig en dan heb ik er alle tijd voor.
Dus dan is dat er donderdag of zo :)

Dan zal ik ook een foto van de suite in Mandalay Bay posten :D
Marcel, hou je alle MyVegas-junkies :lol: op de hoogte van hoe het inwisselen van de rewards in Vegas zelf precies gaat?
Verder hoop ik dat je geen last hebt van verbouwingen in Mandalay Bay, ik heb ergens gelezen dat er verbouwingen plaatsvinden of gaan plaatsvinden, ik weet niet meer ik het gelezen heb en wanneer die verbouwingen zouden zijn.
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Yes! Net tickets geboekt voor onze huwelijksreis naar Las Vegas. Dus wordt nu echt serieus gokken :lol: . We hebben tot september, dus aantal nachten gratis moet lukken. Ben zo blij!
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

50 x spinnen, max. 3 a 4 Vtjes, dat wordt een hele tijd spinnen om het Aria te bouwen, zal wel een paar dagen vergen :?
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

En dan start je het opnieuw op en heb je ipv 6000 ineens weer 30000 punten :D Nu dus weer 90.000..spelen maarrrr
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer