Even goed rondkijken op Amerikaanse sites (Cheaptickets, Travelocity, Orbitz etc). Die hebben regelmatig acties in de trant van "meer nachten, hogere korting". Wij hebben Aria geboekt bij Travelocity in de actie Save $100 off $300 on 3 nights or longerAaron schreef:Wij hebben plannen om een week naar Las Vegas te gaan. Waarschijnlijk in combinatie met een kleine rondreis maar we willen dus in ieder geval een week in Las Vegas verblijven. Als ik een hotel wil boeken op of rond de Strip, betaal ik voor een week zeven keer een nacht. Dat klinkt natuurlijk logisch maar mijn redenatie is dat als ik een week boek ik goedkoper uit zou horen te zijn dan zeven keer een nacht betalen. Is er een mogelijkheid / website / travelagent die deze redenatie van mij ook hanteert en dat ik voor een week bomaar vijf keer de prijs van een overnachting betaal. Een soort package deal zeg maar. Eventueel met vlucht en/of auto.
Alvast bedankt.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II
ik vroeg me af hoe lang je van te voren je een hotel moet boeken voor Vegas, paar weken, paar maanden?
Moeten? Niks. Wij zijn er al aangelopen zonder reservering, en hebben er altijd kunnen slapen. Dus het is gewoon kwestie van de juiste deal tegen te komen. Wel even kijken of er geen grote conventies zijn dan, want dan kan het wel heel vlug vol zitten.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
MGM Royal carribean offer is weer verlengd, nu tot eind dit jaar!
Enjoy!
http://www.mgmresorts.com/RoyalOffer2016/
Enjoy!
http://www.mgmresorts.com/RoyalOffer2016/
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Dat is een leuke deal!
Begrijp ik het goed dat Resort Credit - een te besteden tegoed is, en niet een korting die je krijgt op de prijs?
Heb je daar ook wat aan?
Vdara 2 nachten september kom ik hier op uit:
RESERVATION TOTAL $276.64 - aan de prijs verandert niet zoveel t.o.v. normale prijs...
- Deposit Due Now: $98.56
- Balance Due Upon Check-In: $178.08
Begrijp ik het goed dat Resort Credit - een te besteden tegoed is, en niet een korting die je krijgt op de prijs?
Heb je daar ook wat aan?

Vdara 2 nachten september kom ik hier op uit:
RESERVATION TOTAL $276.64 - aan de prijs verandert niet zoveel t.o.v. normale prijs...
- Deposit Due Now: $98.56
- Balance Due Upon Check-In: $178.08
Je krijgt dan inderdaad geld wat je kan uitgeven aan bijv. eten in het hotel, drinken etc.
Dit staat dan gekoppeld aan je hotelkamer / reservering.
Dit staat dan gekoppeld aan je hotelkamer / reservering.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
Mooi! MGM Signature is trouwens $226.24 incl resortfee via die website. Met een Resort Credit van $150.00 voor eten, buffet etc. betaal je dus eigenlijk maar $76.00 voor 2 nachten Signature
Lijkt me een prima deal.

-
- Amerikakenner
Dit is idd al jaren de beste deal die je kan vinden voor de MGM resorts. Wij hebben hem al verschillende keren gebruikt.
Als je geluk hebt met je data heb je soms meer resort credit dan de prijs van je hotel!
Als je geluk hebt met je data heb je soms meer resort credit dan de prijs van je hotel!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Iemand ervaring met Vdara en Signature?
Signature is 20 minuten naar de strip, Vdara heeft een klein zwembad en geen ontbijt
, maar ligt gunstiger.
Dilemma's
Signature is 20 minuten naar de strip, Vdara heeft een klein zwembad en geen ontbijt

Dilemma's

Vdara ligt denk ik evenver van de Strip af als Signature. Het kost je 5 minuten om binnendoor via een loopband naar de MGM Grand te komen. En je kan via een zij ingang zo naar Planet Hollywood lopen. Ook maximaal 5 minuten.
Ik zou trouwens zelf voor Vdara gaan. Who cares over een ontbijtje, het is Vegas. Die paar dollar die je bespaart zou voor mij geen dealbreaker zijn. Vdara is mooier, nieuwer en ligt tussen twee van mijn favoriete hotels, Aria en Cosmopolitan.
Ik zou trouwens zelf voor Vdara gaan. Who cares over een ontbijtje, het is Vegas. Die paar dollar die je bespaart zou voor mij geen dealbreaker zijn. Vdara is mooier, nieuwer en ligt tussen twee van mijn favoriete hotels, Aria en Cosmopolitan.
Thanks. de Resort Credit is te besteden in Aria en andere MGM's, voor bijvoorbeeld ontbijtbuffet?
En vanuit Vdara kan je dus ook naar Aria voor het zwembad
En vanuit Vdara kan je dus ook naar Aria voor het zwembad

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Resort credit is meestal wel gebonden aan het resort dat het uitgeeft. Zie ook de voorwaarden.
Dat is jammer bij Vdara - ivm resort credit , niet te gebruiken voor ontbijt, dining ed. we zijn er maar 2 dagen
Ik ben het hier niet mee eens. Dat het bij jullie zo gelukt is, betekent niet dat het altijd zo is. Las Vegas prijzen kunnen enorme pieken vertonen (los van conventies kunnen er ook grote concerten, festivals of evenementen zijn zoals Life is Beautiful of Electric Daisy) en dan is het wel prettig als je van te voren een goed hotel hebt vastgelegd tegen een goede prijs.M Kactus schreef:Moeten? Niks. Wij zijn er al aangelopen zonder reservering, en hebben er altijd kunnen slapen. Dus het is gewoon kwestie van de juiste deal tegen te komen. Wel even kijken of er geen grote conventies zijn dan, want dan kan het wel heel vlug vol zitten.
Wij zijn wel eens op de bonnefooi Vegas binnengereden en toen hebben wij echt de hoofdprijs moeten betalen voor een zeer slecht en vies hotel ver weg van de Strip omdat alles helemaal volgeboekt was. Toen was 150 dollar per nacht (normale prijs: 25 dollar per nacht) voor een half crack hotel niet zo prettig en kon ik mijzelf wel voor de kop slaan dat ik niets vooraf geboekt had. Voor minder geld had ik waarschijnlijk luxe op de Strip kunnen overnachten als ik maar op tijd was geweest.
En daarnaast geldt: voor mij is een groot deel van de lol het vooraf uitzoeken waar je gaat slapen, deals vergelijken, Strip hotels vergelijken en uiteindelijk de beste kiezen. Als je rechtstreeks bij een hotel boekt en je ziet op een later tijdstip dat de prijzen gedaald zijn inmiddels, dan kan je vaak de prijs laten aanpassen naar de nieuwe. Zo loop je dus nooit het risico dat je teveel betaalt.
Houd er ook rekening mee dat prijzen op vrijdag en zaterdag en in mindere mate op zondag altijd hoger ligger dan kamerprijzen van maandag tot en met donderdag.
Helemaal eens met bovenstaande. Ik was misschien een beetje te snel. Hoelang op voorhand moet je geboekt hebben? Niet, je kunt ook aanlopen zonder reservering, maar dan niet als het heel druk is (conventie/weekend).
Wat ik niet geschreven heb, is dat ik het ook niet zou aanraden. Ik zou in Vegas, net als in alle grote steden, steeds op voorhand boeken. Je wint er in daar waarschijnlijk niet erg veel mee, je krijgt niet plots een grote korting omdat je laat aanloopt. Ik bedoel maar gewoon dat je niet hoeft te stressen als je nog geen overnachting hebt, en dat er geen vaste termijn is waarvoor je zeker moet geboekt hebben.
Wat ik niet geschreven heb, is dat ik het ook niet zou aanraden. Ik zou in Vegas, net als in alle grote steden, steeds op voorhand boeken. Je wint er in daar waarschijnlijk niet erg veel mee, je krijgt niet plots een grote korting omdat je laat aanloopt. Ik bedoel maar gewoon dat je niet hoeft te stressen als je nog geen overnachting hebt, en dat er geen vaste termijn is waarvoor je zeker moet geboekt hebben.
-
- Amerikakenner
Zolang je alles maar op je kamer zet, wordt het resort credit toegepast. Er zijn daarover wel wat wisselende berichten de laatste tijd. Maar als je in Vdara zit kan je zeker je credit in aria gebruiken.AroundA schreef:Dat is jammer bij Vdara - ivm resort credit , niet te gebruiken voor ontbijt, dining ed. we zijn er maar 2 dagen
Wij hebben in mei ons credit in Mirage zonder probleem gebruikt voor onze Myvegas Tender reward in Luxor.
-
- Amerikakenner
Btw je kan wel ontbijten in Vdara in het market café en je resort credit gebruiken! Dit is alleen geen ontbijtbuffet.
En je kan ook ontbijt op de kamer laten komen met je resort credit.
Gewoon altijd alles op je kamer zetten. (Tips zijn steeds apart en gelden niet voor het resort credit)
En je kan ook ontbijt op de kamer laten komen met je resort credit.
Gewoon altijd alles op je kamer zetten. (Tips zijn steeds apart en gelden niet voor het resort credit)
Voor mensen die nog incl parkeren geboekt hebben. Bekijk goed je rekening.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Parkeerkosten voor MGM hotels nu $18 a day ..
Tikt toch weer wat aan, jammer.
Tikt toch weer wat aan, jammer.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Is dat niet voor valet parking?? 10 dollar voor self parking?
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht