Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Re: MyVegas

Bericht door sachasenne »

Ik heb de Vtjes een tijdje bijgehouden.
Per 100 spin waren het altijd tussen de 11 en 14 V'tjes. Ongeacht je inzet.
Groetjes,
Carine
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

Net 2e reservering gedaan via het reserveringsnummer, ging nu stukken sneller ( 12 minuutjes) 2 nachten in Spa Suite in NewYork NewYork.
Tijdens het ophangen kreeg ik ook al de bevestigingsmail binnen van NYNY :clap:

Nu nog van mijn vrouw haar account 2 nachten Aria...ze moet nog 25.000 LP's.
Ik ga nu voor eten sparen. :D
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Wellicht een domme vraag maar ik stel ze toch maar ;-)

Stel ik redeem bij myvegas twee nachten .
Dan bel ik naar Mlife om te boeken.

Wat als die twee nachten niet meer beschikbaar zijn op mijn data?
Groetjes,
Carine
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door HennyCox »

sachasenne schreef:Wat als die twee nachten niet meer beschikbaar zijn op mijn data?
Om die reden heb ik nu zo snel mogelijk geboekt, eenmaal genoeg punten, meteen redeemen en bellen :thumbup:

En als ze niet meer beschikbaar zijn dan kun je gewoon je LP's terugkrijgen hoor. tegen mij zeidden ze zonet dat als ik op een of andere manier niet op de juiste datum aan zou kunnen komen in het hotel, ik moest bellen en dan mijn punten terug zou krijgen of ze een omboeking zouden proberen te doen.
Echt Amerikaans....erg behulpzaam en klantvriendelijk.
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Super !
Wij gaan pas in september, dat zal nog te vroeg zijn om meteen te boeken?

Bedankt Hennycox !
Groetjes,
Carine
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Op die Friends and Deals facebookpagina las ik dat iemad al voor september geboekt had. Ben eigenlijk ook wel benieuwd, gaan dan ook.
margot
Amerika-ontdekker

Bericht door margot »

Yes eindelijk!!

Heb de 2 nachten aria strip vieuw kamer geboekt met de LP punten!!!
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

sachasenne schreef:Wij gaan pas in september, dat zal nog te vroeg zijn om meteen te boeken?
Nee, nu je punten inwisselen, Mlife opbellen & je hotel vastleggen voor September. Kan in principe geen probleem zijn.
Reisblog: thisisfraa.be
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Volgens de facebook groep "MyVegas Friends and Deals" is er een regel in werking getreden bij Myvegas die inhoudt dat je nog maar 3 rewards mag innen per 30 dagen.

Letterlijk staat er dit " ₪₪►REWARDS REDEMPTION LIMITATION NOW IN EFFECT!◄₪₪ A New Rewards Redemption Limitation policy has just been put in place by myVEGAS Overall redemption's limited to any three (3) myVEGAS rewards, regardless of type, within a rolling thirty (30) day period. We at MVFD want to know how you feel about these changes and if it will effect your game play."

bron: https://www.facebook.com/groups/myvegasdeals/

Niet zo gunstig voor ons :(
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik heb het gelezen, vraag me af of ze bedoelen dat je maar 3 items mag boeken of dat je maar 3 items mag gebruiken in 30 dagen, anders zou je gewoon elke 30 dagen iets kunnen boeken en daar gebruik van maken in de periode dat je er bent. Dus elke 30 dagen 3 items boeken en als je er dan bent bijv. wel 6 kunnen besteden.
binckie4
Amerika-ontdekker

Bericht door binckie4 »

Weet iemand van jullie dat als je een kamer boekt via de LP's met hoeveel personen je daar mag verblijven?

Wij zijn met 2 volwassenen en een kind (8jaar).
Normaal is een kind erbij op de kamer niet zo'n probleem in Amerika heb ik begrepen.

Hoop dat iemand het antwoord weet zodat ik kan redeemen en boeken. :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

4
KimDaanUSA
Amerikafan

Bericht door KimDaanUSA »

Volgens mij is boeken al 'redeemen', dus dat betekent dat als je hotelkamers en tickets voor shows wel kunt boeken voor je trip, maar bijvoorbeeld Buffet passen enzo maar tot max. 3 (binnen je trip). Ik vind het nogal verwarrend allemaal :roll: :roll: :cry:
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
royke
Amerikafan

Bericht door royke »

Brad van My vegas friends and deals heeft gebeld met de maker van Myvegas en het is helaas zo dat je max 3 rewards per 30 dagen kan nemen en gebruiken daar. Dus je kan niet als je over 2 maanden pas gaat maand 1 3 rewards en dan volgende maand weer 3 en die dan bij de mlife desk afhalen daar, je kan max 3 rewards in 30 dagen afhalen helaas. Hieronder zijn bericht :
Good Evening Everyone,

I just got off the phone and had the pleasure of speaking with Andrew Pascal who is the founder and CEO of Playstudios/myVEGAS.

As many of you know, a new policy change was made today regarding redemptions. myVEGAS rewards in all forms are now limited to 3 in a rolling 30 day period. This rule applies to purchases made before today as well. Also The MLife desk will not allow more than 3 rewards total in that rolling 30 day period. For example... you can't use more than 3 rewards per trip to Vegas in a 30 day period. So if you have more than 3 rewards pending redemption at the MLife desk, you will only be able to use 3 of those within that rolling 30 day period

Andrew wanted to stress to us that the program was never intended to comp your entire trip to Vegas. This program was created to provide an added bonus to the myVEGAS game experience. Providing a show, dinner, and room was the intention of the program.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als je partner een account heeft dan kan je dus 6 rewards claimen, genoeg toch?
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

Dus als ik het goed begrijp zijn de mensen die meer dan 3 dingen besteld hebben, gewoon hun bestelling kwijt. Want die regel geldt blijkbaar niet vanaf nu maar met terugwerkende kracht.
Omdat er in de tekst staat dat de bedoeling van het spel is om er een overnachting, een show en diner mee te kopen zit de kans erin dat in de (nabije?) toekomst ook die regel zal ingevoerd worden.
Gelukkig heb ik twee accounts. Kan ik zes dingen bestellen. Met 123.000 en 87.000 heb ik nog wel wat te spinnen om er een overnachting in de aria uit te halen samen met diner en een show.
En om heel pessimistisch te zijn : tegen september is het mss opgeheven als er ineens met terugwerkende kracht zo'n regel ingevoerd wordt, kan dat ook ineens gebeuren.
Ik vraag me af of het ivm het blokkeren niet beter is om aan je nep account al je mlife te koppelen. Zou dat verschil maken?
Groetjes,
Carine
MiniMe
Amerikakenner

Bericht door MiniMe »

Mja, het heeft dus blijkbaar weinig zin om massa's LP's te gaan sparen. Wij zijn maar kort in Vegas en dus hebben we genoeg aan wat dining credit of een gratis show. Maar mensen die van plan waren nagenoeg hun hele trip met LP's te betalen, die zijn er nu wel aan voor de moeite...
Memories...
sachasenne
Amerika-expert
Contacteer:

En voor de mensen die chips gekocht hebben is het helemaal zuur.
Hier zijn blijkbaar nog onderhandelingen over :

We are receiving conflicting information from myVegas support about members who have purchased chips this limit will not apply. I am not sure how they are going to know at MLife who purchased chips and who didn't. I am trying to get clarification. If you receive an email from myVegas stating there is no limit if you purchased chips PLEASE save that email.

Brad
Groetjes,
Carine
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Maar mensen die van plan waren nagenoeg hun hele trip met LP's te betalen, die zijn er nu wel aan voor de moeite...
Overnachting (2x zelfde kamer), eetcredit en evt nog wat leuks wat nog komt is gelukkig voor mij genoeg, maar je zult al maar een flink uitgepakt hebben. Benieuwd wat er de komende maanden nog meer gaat veranderen.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Gelukkig maar, ik had toch geen zin meer om nog veel meer LP's te halen... :lol:

Hersendodend spel :mrgreen:
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer